Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ow...we zijn ook al een blz verder..... kom ik straks nog even terug en ga verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goedenavond, Jopie wat een allemachtig triestige insteek. Het niet waarderen omdat het misschien niet zal werken of kapot gaat. Als dat het uitgangspunt is kan je ook leven maar beter achterwege laten, dat kan ook wel eens tegen zitten of niet werken als je het juist wel zou willen. Ik ga er maar van uit dat ik het verkeerd begrijp en jij gewoon toppie bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nou Shahira ik hoop zeker dat het me na de 3 maanden zo bevalt dat ik niet meer anders wil. En Bo, dat is idd een goeie om me te realiseren "Het is niet anders" en het hoort idd bij het geestelijk afkicken en andere patroontjes aanleren. Het is hier een tijdje terug heel har gaan hagelen en onweren. Hop, alle buurt kinderen beslag genomen van m'n huis, de snoepvoorrad geplunderd en zitten te giechelen met ze als een stel schoolmeiden. Erg gezellig! Blijft raar weer, maar wel lekker knus zo met een kopje thee en het getik tegen de ramen. Als het morgen maar weer lekker droog blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nou Sha. ik moet eens kijken of het hoesten met vochtig weer erger wordt. Dacht van de week dat dat zo was. Dan moet ik maar eens naar een longarts, maar eerst zeker weten. Heb al a.biotica geslikt en dat was mischien helemaal niet nodig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Dag allemaal, We staan nu op een camping met wifi, dus ik hoef jullie niet meer te missen. Dat deed ik wel hoor. Gelukkig niet omdat ik moeite had om niet te drinken maar ik ben aan jullie verknocht! Hebhier en daar wat teruggelezen maa reen week terug lezen is mij zelfs in de vakantie te veel. Zijn een aantal nieuwelingen zag ik. Ook van mij welkom. Hoop dat jullie veel aan het forum hebben. Succes met adb worden. Ga morgen mijn zesde week zonder alcohol in. Nooit gedacht dat het mij zo goed zou bevallen. Ga dus door op deze weg. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Hoi Zonnetje! Fijn dat je nu wifi hebt! Geniet van je vakantie. Fibo, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Mensen ik ga mn bed in. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Zonnetjes Trusten Made, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Welterusten madelief. Dag bolletje, hard gewerkt vandaag, las ik. Zou wel fijn zijn als het nu droger wordt in huis. Is je werk niet vor niks ! Ik ga af sluiten, krijg het koud. Duik mijn bed in. Morgen weer een stuk lopen. Tot later, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nog even in mijn boek en dan slapen na 4 droge weken... Truste allemaal:lips: en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ha Bo ik heb ook zo'n verukkelijke dag gehad pas om 20 u thuis en vlak daarna, goot en onweerde het. Een onverwacht kado, al waaide het te hard om goed te kunnen ballen. Maar prachtige luchten, het zeewater helblauw en het strand leek wel de sahara, zo mooi gegolfd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Hoi allemaal, Ben terug van werken en een lekkere vooral droge dag gehad het was best nog druk. Nu mijn bed in truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 En ik heb mazzel gehad Ben de bui in Hilversum net voor geweest op de fiets. De eerste spetters kwamen 5 minuten voor ik thuis was eenmaal binnen barste de bui los met onweer en al:D truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Was ik weer. @ Fibo: Ipad. Ik zat op de goede weg, maar kwam er net niet! Leuke grap. Hier trouwens ook onweer. Ik hoop dat de hagel wegblijft. @Sha: we treffen elkaar net niet. Jammer. @ Igor: die ervaringen moeten er ook uit. Ik ken het. Bij mij komt er veel in dromen (arme echtgenoot:D) ik hoop dat ik hem heel houd! Even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Trusten Ap. Ik ga ook naar bed, en wel die op de slaapkamer staat. Sinds2 weken weer eens proberen. Tenminste 1.60 tot m'n eigen beschikking i.p.v. 70 cm. of zoiets, waar ik uit gedonderd ben. Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Dan ook maar uitloggen niemand zit te wcahten op de moedermonologen van mij:D slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Allemaal mensen die op tijd naar bed gaan. AR, Bol, Madelief, Bo en alle mensen die ik in de gauwigheid vergeten ben, welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nou Jane, Zou toch wel leuk zijn. Zag beach volleybal op t.v. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 ik zag het ook Lytse jammer dat Ned. zo vaak fout serveerde en veel minder gevarieerd speelde als Brazilie. Maar hard werken daar in het zand. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Truste Jane. Ik haak ook maar af. Alweer droog. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nu wordt het pas echt gezellig want ik ben er weer nee hoor, geen nood jullie hoeven niet meteen uit te loggen ik zal me gedragen ga nog even terug lezen en reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Lekker dan...lees ik meteen Lytse, dat ze gaat afhaken en Jane ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Jopie, dat was inderdaad een flinke ruk slaap die je hebt gemaakt zal je het zeker nodig hebben gehad ik las nog even wat verder heeft dit alles ook niet met een luxe probleem te maken? want met weinig kun je inderdaad een zeer tevreden mens zijn soms denk ik wel eens, wat ik niet gehad heb kan ik ook niet missen Fibo, Woman is inderdaad al een tijd niet geweest volgens de laatste berichten die ik toen las (via Jane) ging het erg goed met haar zou leuk zijn als ze nog eens iets laat horen Bol, ik hoop echt dat je snel van die hoest afkomt!! Zonnetjes, 6e week in wat fijn en nog een fijne droge vakantie daar hè Bo 4 weken gaat lekker zo te lezen met veel mensen Jane, heerlijk dagje gehad als ik zo lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 En toen was iedereen heel snel vertrokken jammer dan Sha moet je maar tegen jezelf aan gaan lopen ...... praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ik ben er ook nog hoor Sha Ben alleen een beetje stil vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden