Truffel Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Jeetje Bor dat is schrikken, ik wil je heel veel sterkte wensen. En niwi natuurlijk beterschap, ik hoop dat ie snel opknapt en alles goed komt. Mensen als jullie me missen, dan ben ik vissen Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Jane, ook voor jou een naar bericht. Moedig ben je al maar ik wens je toch moed en sterkte met dit verlies. Hier een bosje:present:rose;rose; voor iedereen die het moeilijk heeft vandaag (niet alleen met niet-drinken). Lenie, ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 goedemiddag stralende mensen!! ik heb al gelezen dus als eerste Niwi, Bor en Jane heel veel sterkte allen!:heart: vandaag is mijn lekkere vent jarig ( m'n reu )..9 jaar alweer. gisteren heeft Niets mij uitgenodigd om met haar mee uit eten te gaan omdat ze zo vreselijk trots is en omdat "we"het verdienen..is dat niet lief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 O jee, ik zie dat ik de hele morgen weer ingelogd sta. Moet ik toch is meer op letten, me uitloggen als ik er niet ben. Sorrieee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Is dat belangrijk dan lavendel? (en anderen) Ik let er eerlijk gezegd nooit op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik sta vaak ingelogd als ik er niet ben in feite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 oo, oké dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goedemiddag allemaal, Wat een nare berichten. Niwi, Boretje en Jane veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 hebben jullie ongein.nl vandaag al bekeken? dronkelappen. ik moest wel vreselijk lachen, en ja sommige dingen kwamen me toch wel ergens heel vaag bekend voor. gelukkig sta ik er niet op (kan ook niet want ik was een stiekume drinker ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 zo en nu weer zonnebaden, het kan nu nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Tjonge, wat naar zeg, van Niwi. Ik kan daar altijd maar moeilijk woorden voor vinden. In ieder geval beterschap en ik hoop op een spoedig herstel En verder natuurlijk voor iedereen sterkte. En zijn gezin, toch ook? En Bor jij speciaal ook van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik ben al weer bijna vrij, hoop voor de regen thuis te zijn. Want dat moeten we het weer wel nageven. Veel is 's nachts gevallen. Ik ben helemaal gaar en het nog maar woensdag. Iedereen hier staat lekker buiten te roken, dus dat ga ik ook maar even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik zie dat probleem ook niet trouwens van ingelogd blijven. En trouwens tactive zorgt er wel voor dat je naam uit het lijstje gebruikers verdwijnt. Dus geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goeie middag medestrijders. Vandaag ben ik even naar het huis van mijn maatje wezen kijken. Hij heeft een hele erge overstroming gehad. Nou ik wist niet wat ik zag toen ik binnen kwam. Vreselijk. Heel het laminaat was krom getrokken en er zaten grote hobbels in van het water, en er lag een hele hoop troep op de grond. Nu gaan we maandag maar weer opnieuw beginnen. Eerst alles er weer uit sjouwen, en dan maar eens kijken of hij niet beter gewoon novilon kan leggen. Poeh de tranen sprongen in m'n ogen en bij hem was het ook al niet veel beter. Het was de eerste avond dat hij in zijn nieuwe huis was en zat net met de honden buiten te genieten van z'n nieuwe omgeving en toen begon het gedonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hoeveel pech kan je hebben? Maar ach het zijn maar spullen. Ik ging natuurlijk niet zelf roken, ik voegde me bij de rokers. Ik hoorde dat de directeur van het bedrijf heel veel drinkt, ook op zijn kantoor en dat zijn Jaguar vol met krassen zit omdat hij dronken in dat ding rondrijdt. Dat soort dingen weet ik eigenlijk liever niet. Dat ie drinkt, kan ik mee leven, maar om dan in Jaguar met je bezopen kop te gaan rijden dat vind ik echt stom. Het hebben van zo'n auto ook trouwens, maar dat moet ie ook zelf weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Wat erg bolletje. Waar kwam dat water dan vandaan? Jullie hebben er toch ook zoveel werk aan gehad. Zijn Ze al begonnen met stucen? Lenie gefeliciteerd met jr hond. Heeft hij een bot gehad? Heb vandaag heerlijk in de zon gezeten. Het is mij nu even te warm, zit in de schaduw bij te komen. Ik heb weinig moeite met het niet drinken, soms komt de trek even langs. Die kan ik weerstaan. Echt moeilijkvond ik het wanneer ik niet lekker in mijn vel zit. Dan lokt de verdoving van wijn. Tot nu toe heb ik die,met jullie hulp kunnen uitzitten. Volgende week zal ik het denk ik moeilijker hebben. Mijn zoon krijgt dan uitslagen van onderzoeken. Ik ben mij er nu bewust van dat dat waarschijnlijk een moeilijke dag zal zijn. Ongeacht de uitslag. Als hij geopereerd kan worden is dat riskant met zijn slechte conditie, wanneer dat niet kan zal hij deze slechte hartfunctie houden. Hulp vragen als ik het moeilijk heb dus. Ben ik alleen niet zo goed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Drukte te vlug op beantwoorden. Wilde nog wat toevoegen, nl Maar eerst nog genieten van de zon. Ga dus nu ook in de hangmat, lekket schommelen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hai beste mensen, Allereerst sterkte,voor niwi en Bor. Ben moe en bezweet thuis gekomen. Was vergeten andere kleding mee te nemen, en ga dus echt niet zo in mijn verpleegsteruniform de straat op. Dus jas erover. Phoe, wat een hitte zeg. 3 mensen zelfstandig gewassen, was ook weer even zweten. Werd dus echt voor de leeuwen gegooid. lijkt makkelijk, maar als je je realiseert dat deze mensen nauwelijks op hun zij kunnen rollen en zo, is het best zwaar werk. Enfin, weer veel geleerd vandaag, alhoewel ik me nog steeds met veel dingen, erg onbeholpen voel. Rolstoelen, en tilliften die vaak ook nog verschillend zijn. Vanmiddag, weer lange verslagen geschreven voor mijn opdrachten. Zo, weer genoeg gespuid. Hoe is het met jullie trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Oh ja Bol, Waar kwam dat water dan vandaan, vroeg ik mij ook af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Waarschijnlijk uit de Geul, die is overstroomd toch? Rapi, ik ben nog gaar. Ik had eigenlijk liever op het strand gelegen vandaag in plaats van geld te zitten verdienen voor die patser van een directeur van ons. Ach, ik ken hem niet eens. Maar ik ga nu even lekker genieten van een douche. Waarom zou je je eigenlijk schamen voor je ver- pleegster outfit? Is toch mooi en nuttig werk. Kan je wat mij betreft gewoon mee over straat hoor. (Alles beter dan een stropdas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hoi Spike, mooi wat lichtpuntjes. (ik zie wel eens stewardessen in de trein op weg naar schiphol in van die te lichtblauwe mantelpakjes. Dat vind ik nou niet kunnen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Maar goed, nu echt even opfrissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Rapilos, Geheel wereldvreemd ben ik niet Rapilos. Er zijn mensen die kicken op zo'n uniform. Hoe zal ik dat zeggen. Het doet wat met ze. Ga goed. Fotootje voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Spike, Spike, ga goed en blijf in controle. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Neee Jaap, Daar ga ik niet zo mee over straat. Mensen, kijken je dan zo na. Heb altijd een hekel gehad aan teveel belangstelling. Maar jij hebt natuurlijk ook lekker centjes verdiend voor jezelf, niet alleen voor je baas toch? Ik loop nauwelijks betaald stage, dat is wel jammer. Van het geld dan bedoel ik. Kan het juist zo hard gebruiken. Maar goed, hoop straks een goede baan te vinden. Investeren in mezelf noem ik het dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden