nancy Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hahahahaha, kijk, dit vind ik nou humor! Die Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Kom ik van een inspirerende AA-meeting waarin een knallende share over het" two-track-approach". Precies waar ik mee bezig ben. Lees ik vervolgens de posting van Soothe.... In mijn leven heb ik op een spoor mijn nuchterheid, en op het andere spoor mijn lief en leed. Die twee sporen staan volledig los van elkaar, tenminste, ik besef dat deze twee sporen los van elkaar opereren. De toepassing, daar gaat het om. Natuurlijk is mijn nuchterheid op het ene spoor de basis van mijn functioneren, de rots waar ik op bouw. Dan kan ik parallel op het andere spoor leren hoe dat allemaal ook weer werkt, en leren te leven. Dank je wel Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Een postbus is wat anders dan je ergens inschrijven bij de gemeente. Als je bij de gemeente niet ingeschreven staat kan je niet stemmen, een uit- kering aanvragen of een paspoort aanvragen. Dat soort dingen. In principe, als je niets doet sta je ingeschreven op je laatste woonadres. Een nieuwe bewoner kan je daar wel uitschrijven. Als die bijvoorbeeld last krijgt van deurwaarders zal die dat wel doen. En dan ben je opeens spoorloos. Je kan je niet zomaar op elk willekeurig adres inschrijven. Je moet of een huurcontract of koopacte of toestemming van de hoofdbewoner hebben. Volgens mij zit het ongeveer zo. Voor daklozen is er geloof ik ook een regeling bij de daklozenopvang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Oehhh, Hannah.... Dit voelt wel als een uitdaging... Ken je die van die jongens die naar Parijs gingen? Ik ga Xco-en! Met een PVCbuis gevuld met grind heen en weer hollen in de vorm van een dansje! Da's pas lachu... En dat allemaal omdat mijn buuf Optimel drinkt. Het kan raar lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Je kende em al! Bugger... Altijd weer overdrijven , die alcoholisten. Aarden doe ik morgenochtend weer, om 7.30, bij poweryoga. Ciao. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Wat mij opvalt in allerlei hulpverleningsteksten enzo is dat er veel gerationaliseerd wordt. Met rationele redeneringen wordt je geacht je probleem op te lossen. Nou ben ik best een rationeel persoon en kan het dus aardig volgen. Toch heb ik soms het gevoel dat je je daardoor juist van jezelf verwijdert. Dat vind ik een lastige kwestie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Tot ziens. Biodansen. Jammer dat ik dat niet lust dan Vifit. Moet niks van melkproducten hebben, behalve kaas. Zo deze week is me kwa werken zwaar bevallen. Niet dat het werk zelf zwaar is, maar wel lang. Ik moet nu echt even naar buiten. Weg van die luie stoel. En beeldscherm. Leefden we maar in de oertijd. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hoi Allemaal????????????????? Het is 18.58 en ben helemaal alleen:( Nee hoor maakt niet uit. Snoep Nancy:present::musicnote::moon::light::heart: Soothe hoe is het met je hondje? Hannah love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Dikke knuffel Albert, ik spring in mijn bad en ga dan even wat rondhuppelen op zuiderse muziek. Dus ik zal wat later terug zijn, toedeloe. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hoe is het vandaag gegaan met jou Ap? Heb je het een beetje rustigaan kunnen doen? het is nu weekend. Ik hoop voor jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Borretje hoe is het met je? Heb je nog iets gehoord? Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Bonita fijn dat de eerste week erop zit! En verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Allemaal trouwens goedenavond. Heb nog niets gelezen. Veel is het geloof ik niet, iedereen op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Bonita, je gaat goed! Volhouden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 borretje toen ik het vreselijke nieuws van niwi las ging er gelijk door me heen van...hij drink niet en al een tijdje gestopt met roken ... heb je je van alles ontzien ..dan gebeurt er dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Bor, dat begrijp ik heel goed. Knap hoe je ermee omgaat. Snoep, dat is wat ik ook dacht. Jij ook veel sterkte, ik lees net van je verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 dank je madelief hier vliegen de gevoelens alle kanten op lijkt wel of ik net begonnen ben met stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hey lieve Borrie, lips; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Raar gevoel is dat Snoep. Toch ben je al veel verder dan toen. Ook al lijkt dat nu niet zo. Maar ik vind het knap dat je niet hebt gedronken. Vanmiddag heb ik hulp ingeschakeld. Het had niet veel gescheeld hier. Nu iets kalmer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Dag allemaal, Ik heb vandaag niet zoveel toe te voegen. Bor en Snoep: beiden sterkte, om andere redenen. Snoep kom veel hier in het weekend hoor. Het zou zo jammer zijn als je het nu niet zou redden, na zo'n lange tijd. Bor: wat fijn dat Niwi's familie je op de hoogte houdt. Ze weten dus hoe belangrijk jullie voor elkaar zijn. Wens hem alweer van harte beterschap! Ik kom later nog wel terug. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeHoe is het vandaag gegaan met jou Ap? Heb je het een beetje rustigaan kunnen doen? het is nu weekend. Ik hoop voor jou ook.quote> Hoi Bol,Ja ik heb vandaag rustig aan gedaanEn doe morgen ook rustig aanZe hebben regen en onweer voorspelddus het restaurant afgebeld, en ga ik mijn zooi thuis doenwassen draaien, stofzuigen en dergelijkeEn dan komt mijn Will `s avonds eten;)meteen stok achter de deur want dan moet het wel netjes zijn hier toch?Ach ze kent me al langer dan vandaag:$Maar een lieve meid is het zekerOf ik zondag in het restaurant ga werken weet ik nog niet dat hoor ik morgen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Madelief:heart: Het is ook niet makkelijk allemaal vind ik Maar met drank is het 100 keer moeilijker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Madelief.... Wat goed dat je hulp hebt ingeschakeld. Ik schrik wel een beetje. Ben blij dat het weer kalmer is. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Snoep hou vol hoor zonder drank weet je? het zijn meerdere individuen waar je in principe geen invloed op hebt verlies je eigen individu niet, jezelf bedoel ik:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Het heeft mij altijd geholpen zo nauwkeurig mogelijk op te schrijven wat er gebeurde, en wat ik voelde. ...maar dat doe je waarschijnlijk al. Het hoort er allemaal bij, en je hebt geweldig gereageerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden