Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 no was wel even heftig ja.. haha ben net terug van de boodschappen en het is nu weer hartstikke warm??? raar land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane hoi, Drie jaar pas. Ik dacht dat je veel verder was. Vooruit dan maar; Jane Heel mooi werk afgeleverd hoor. Je bent een topper, een gigakanjer. En groet van Mike aan ons volleyballend Fakiertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hoi Jane, Hartelijk gefeliciteerd met 3 jaar Een megaprestatie! Ik wens je toe dat je nog lang zo door mag gaan! Keep the spirit up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 zo..ik ben even eten. vanavond is het Sajoer boontjes met rendang vlees en rijst geworden. eet smakelijk iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 O hier kip Siam Leen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Dag frummelingen, gewoon even komen piepen. Jane, ik hoop dat je van je succeservaring ten volle geniet. Groetjes, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Reken maar Rae,(lekker strandje gepakt) hoe gaat het met jou? en thnx allemaal dit is veel leuker dan een jaar ouder worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 thnx Johan ze hebben je code niet van je pasje neem ik aan? wat een rotervaring evengoed he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hoi Jane, ik loop op een dubbelspoor momenteel. Het ene spoor is dat van de genezing. Ik geloof er nogal in, en da's uniek. Daar doe ik dan ook veel voor omdat het zou kunnen leiden tot zingeving in het leven en - mooi erbij genomen - een positiever zelfbeeld en motivatie om mezelf te bewaren, eerder dan te vernietigen. Het achtvoudig pad van de Dharma van Boeddha, vertaald in westerse, wetenschappelijke psychologie zoals DGT en varianten is daar een belangrijke schakel in, en daar probeer ik me nu ... tijdens de nuchtere uren in de oefenen. Het tweede spoor is het onafgebroken gezuip dat spoor 1 nogal onmogelijk maakt. Genre vicieuze cirkel. Groets, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: voor jane toppie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Spoor 2 loopt dood Rae dat was al zo in mijn drinkjaren en die cirkel kun jij alleen doorbreken 'daar is kracht en moed voor nodig ik hoop dat je niet net zo oud als ik hoef te worden eer de knop omgaat en misschien via spoor 1 bij jezelf terecht komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane: En ook Albertina en Soothe: en:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik ken het Johan, ooit mijn hele tas met sleutels, pas en versleutelde codes in agenda alles bij elkaar kostte dat slapeloze nachten, heel veel geld, rekeningen werden vlak voor 00.00 uur en erna weer geplunderd eer ik de boel geblokkeerd had. Ik was nog steeds aan het zoeken toen, maar een insluiper had m meegenomen uit de keuken. Ik heb toen voor het eerst, in mijn dromen, iemand vermoord en in stukken in plastic zakken begraven. En dat gaf wat rust gek genoeg. Machteloos ben je en vertrouwen is beschadigd. Misschien even bellen of je niet voor alle zekerheid toch een andere code kunt vragen, of krijg je die met de nieuwe pas vanzelf al? Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ha Primula:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ha Jane, long time ago..... Ik lees mee, maar ben niet geheel AdB, Daarom reageer ik niet zoveel, desondanks gaat het goed met me, doe veel en drink met mate. voor jou retour hoor!!!! Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 pfoe..'k zit me doar vol!! even een mailtje verstuurd en nu snel een bak koffie maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 sjee Johan,,niet leuk joh! geeft weer zo'n gedoe...alles regelen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 dat is ook weer zo..het is gebeurd en je kan er nu ( zal je altijd zien..weekend!) toch niets aan doen. je kan bij de bank zelf met legitimatie ook geld opnemen hoor. pinnen zij voor je evengoed een fijn weekend verders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 haha, weet je het nu. ik ga even lekker onderuit met m'n bakkie troost. filmpie kijken. fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane, geweldig drie jaar niet gedronken!!! !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Weer thuis aangekomen. Twee heerlijke weken gehad. Hebben het noordelijke gedeelte van het Pieterpad nu uitgelopen. We zijn over de helft. Ik had van de winter niet kunnen denken dat ik weer zo lang zou kunnen lopen. Ik had een hardnekkige knieblessure, bleek artrose te zijn. Door heel rustig op te bouwen en regelmatig naar de sportschool te gaan lukt het dus weer. Vandaag geen berichten over Niwi gelezen, geeft me geen goed gevoel. Borretje, sterkte met wachten, hoop dat je vannacht wel kunt slapen. Snoepje, wat erg voor je zoon en voor jou natuurlijk. En dan morgen de verjaardag van zijn dochter (heb ik dat goed?), moeilijk. Zie je hem morgen? Je zou zoveel willen, maar je staat machteloos he. Madelief . Tot later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 :heart:GEFELICITEERD:heart: .......JANE....... :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: :) :) KANJER !!!! :) :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Allemaal een fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Kritiek is kritiek en da's niet best natuurlijk Tuurlijk Johan, zo realistisch ben ik ook. Maar het kan beide kanten opgaan. Afwachten maar. jammer genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Nieuwe namen ondertussen, fijn. Hoi Zonnetje, ik ben dus Rae. Ra was een toffe gast, maar in bepaalde Egyptische dialecten was het dus Rae. Klonk goed bij de vrouwen en hij was even goddelijk. Er is een grappige connectie tussen zonnetje en Rae, buiten in de mythologische zin (nl. Ra als zonnegod). Zonnetje is namelijk acht, en acht is vier. Rae is drie en drie is vier. Of ... om eigenlijk het echte raadseltje te vertellen, hier komt ie: Niks is vier, alles is vijf en vijf is vier. enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden