Spring naar bijdragen

zaterdag 4 augustus

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Jane,

ik loop op een dubbelspoor momenteel.

Het ene spoor is dat van de genezing. Ik geloof er nogal in, en da's uniek. Daar doe ik dan ook veel voor omdat het zou kunnen leiden tot zingeving in het leven en - mooi erbij genomen - een positiever zelfbeeld en motivatie om mezelf te bewaren, eerder dan te vernietigen. Het achtvoudig pad van de Dharma van Boeddha, vertaald in westerse, wetenschappelijke psychologie zoals DGT en varianten is daar een belangrijke schakel in, en daar probeer ik me nu ... tijdens de nuchtere uren in de oefenen.

Het tweede spoor is het onafgebroken gezuip dat spoor 1 nogal onmogelijk maakt. Genre vicieuze cirkel.

Groets,

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: voor jane toppie hoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het Johan, ooit mijn hele tas

met sleutels, pas en versleutelde codes in agenda

alles bij elkaar kostte dat slapeloze nachten, heel veel geld,

rekeningen werden vlak voor 00.00 uur en erna weer geplunderd eer ik de

boel geblokkeerd had. Ik was nog steeds aan het zoeken toen, maar

een insluiper had m meegenomen uit de keuken.

Ik heb toen voor het eerst, in mijn dromen, iemand vermoord en in stukken

in plastic zakken begraven. En dat gaf wat rust gek genoeg.

Machteloos ben je en vertrouwen is beschadigd.

Misschien even bellen of je niet voor alle zekerheid toch een andere code kunt vragen,

of krijg je die met de nieuwe pas vanzelf al? Sterkte ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer thuis aangekomen. Twee heerlijke weken gehad. Hebben het noordelijke gedeelte van het Pieterpad nu uitgelopen. We zijn over de helft. Ik had van de winter niet kunnen denken dat ik weer zo lang zou kunnen lopen. Ik had een hardnekkige knieblessure, bleek artrose te zijn. Door heel rustig op te bouwen en regelmatig naar de sportschool te gaan lukt het dus weer.

Vandaag geen berichten over Niwi gelezen, geeft me geen goed gevoel. Borretje, sterkte met wachten, hoop dat je vannacht wel kunt slapen.

Snoepje, wat erg voor je zoon en voor jou natuurlijk. En dan morgen de verjaardag van zijn dochter (heb ik dat goed?), moeilijk. Zie je hem morgen?

Je zou zoveel willen, maar je staat machteloos he.

Madelief :heart:.

Tot later,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe namen ondertussen, fijn.

Hoi Zonnetje,

ik ben dus Rae.

Ra was een toffe gast, maar in bepaalde Egyptische dialecten was het dus Rae. Klonk goed bij de vrouwen en hij was even goddelijk.

Er is een grappige connectie tussen zonnetje en Rae, buiten in de mythologische zin (nl. Ra als zonnegod).

Zonnetje is namelijk acht, en acht is vier.

Rae is drie en drie is vier.

Of ... om eigenlijk het echte raadseltje te vertellen, hier komt ie:

Niks is vier,

alles is vijf

en vijf is vier.

enjoy :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...