Spring naar bijdragen

Zondag 5 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Hier nu ook weer droog na zware regenbui. Vanmiddag met schoonma een ijsje gegeten, tussen de buien door. Ze zat wel steeds naar de donkere wolken te kijken en was bang om nat te worden. Met grapjes toch gelukt om haar mee te nemen en we hebben het droog gehouden.

Vanmiddag geslapen voor we weg gingen. Nog steeds brak, maar het is in ieder geval gelukt om bij schoonma op bezoek te gaan.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lytse, Ik ken dat verschijnsel van tegen jezelf praten. Vreemde gewaarwording vind je niet ;-)

Oma heeft vast genoten van het ijsje. met de buien er overheen was dat vast stukken minder geweest. ik hoop dat je "powernap"je ook echt wat power heeft gegeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
Oh lieve mensen, 'k heb 't gevoel dat 'k gek word! Help me, AUB!

Is er een tel. nr. waar 'k naar kan bellen? Zodat 'k even aanspraak heb.quote>


Gun,

Ik weet niet of je belg of nederlander bent. Maakt een verschil qua hulpdiensten. Je kunt naar mij bellen, zie gsm in PB, en ik kan voor jou een geschikt nummer zoeken om naar te bellen.

Rae
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, dank jullie wel. Doe geen verd're moeite meer. 'k heb zojuist m'n ouders gebeld. Afgesproken dat we morgen samen wat gaan doen. Even wandelen, ergens wat eten, wat practische dingetjes kopen, etc. Voor nu helpt me dat niet. Dus vroeg naar bed is 't devies. Over een uurtje ongeveer.

Jakkes bah, 'k voel me ellendig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...