lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 thnx ja ik ben er nog superblij mee. (zit nu beach en gewone volley te kijken via NOS.nl) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dag allemaal, Hier nu ook weer droog na zware regenbui. Vanmiddag met schoonma een ijsje gegeten, tussen de buien door. Ze zat wel steeds naar de donkere wolken te kijken en was bang om nat te worden. Met grapjes toch gelukt om haar mee te nemen en we hebben het droog gehouden. Vanmiddag geslapen voor we weg gingen. Nog steeds brak, maar het is in ieder geval gelukt om bij schoonma op bezoek te gaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik kom steeds op de verkeerde tijden. Klets tegen mezelf! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Oh lieve mensen, 'k heb 't gevoel dat 'k gek word! Help me, AUB! Is er een tel. nr. waar 'k naar kan bellen? Zodat 'k even aanspraak heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Hallo Lytse, Ik ken dat verschijnsel van tegen jezelf praten. Vreemde gewaarwording vind je niet ;-) Oma heeft vast genoten van het ijsje. met de buien er overheen was dat vast stukken minder geweest. ik hoop dat je "powernap"je ook echt wat power heeft gegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Gunn, wat is er lieverd? Je kunt bellen met 0900-0767, sos hulpdienst. Die kunnen naar je luisteren! Je mag hier ook raak posten hoor Hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Slaap lekker, Jopie! En bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Sterkte Gunn! Bel inderdaad de anonieme lijn. Dat is altijd prettig even praten. 3 uur is inderdaad erg vroeg! Veel succes! Gelukkig mag ik pas om 7 uur weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Originally posted by: GunnOh lieve mensen, 'k heb 't gevoel dat 'k gek word! Help me, AUB!Is er een tel. nr. waar 'k naar kan bellen? Zodat 'k even aanspraak heb.quote> Gun, Ik weet niet of je belg of nederlander bent. Maakt een verschil qua hulpdiensten. Je kunt naar mij bellen, zie gsm in PB, en ik kan voor jou een geschikt nummer zoeken om naar te bellen. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Gatverdamme! Nou voel ik me weer helemaal down. Ik lijk verdorie wel alleen op de wereld met al die zogenaamde vrienden die nooit reageren op bijvoorbeeld what's app of een uitnodiging voor een afspraak. Ik heb het helemaal gehad! Zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Mensen, dank jullie wel. Doe geen verd're moeite meer. 'k heb zojuist m'n ouders gebeld. Afgesproken dat we morgen samen wat gaan doen. Even wandelen, ergens wat eten, wat practische dingetjes kopen, etc. Voor nu helpt me dat niet. Dus vroeg naar bed is 't devies. Over een uurtje ongeveer. Jakkes bah, 'k voel me ellendig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Gunn heb je nu ook al de pb. gelezen van Rae? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 borrie thanx voor je bericht. klinkt iets positiever. johan een voor je eerlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 en nu kruip ik onder de wol. jeetje wat ben ik moe. vanmiddag ook al zo 3 uurtjes weggeslapen ik val nu ook al weer bijna van m'n stoeltje. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Liesje, een terrasje met een dame sla ik nooit af. Alleen op de wereld .. De moderne communicatiemiddelen hebben helaas de eigenschap dat communicatie nogal makkelijk verwatert in het uitstellen of vergeten. Ken het. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Trusten Igie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Foei, 't is wel raak ineens hier! En 'k kan geen opbeurende woorden neertypen hier, daar 'k zelf nu niet te genieten ben. 'k ga thee zetten. En een chocolaatje erbij. Wellicht troost dat me wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeGunn heb je nu ook al de pb. gelezen van Rae?quote> Ja, dat heb 'k. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Stevig plan, Gun. Nu gewoon zo vlug mogelijk in bed duiken en de slaap haar werk laten doen. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik hoop dat je er baat bij hebt Gunn, want je plaatst hier wel vaker berichtjes waarbij ik een hele hoop paniek voel. Ik hoop echt dat je leert om die hele erge aanvallen wat minder heftig te laten worden. en daar zijn technieken voor d.m.v. ademhaling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Daar hou ik je aan Rae! We hebben een date! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Originally posted by: RunningliesjeDaar hou ik je aan Rae! We hebben een date! quote> Waw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Poeh, wat een avond... veel mensen niet okee. Inclusief mijzelf, snik. Voor iedereen een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Originally posted by: Rae Originally posted by: RunningliesjeDaar hou ik je aan Rae! We hebben een date! quote> Waw! quote> Hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Originally posted by: jopieslaap lekker alleni m offand okquote> Truste Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden