Diesel Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 moggeuh Bo en tante Boll, hoezo jij met suikertje erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Er komen inderdaad nog wel bloemetjes aan, maar er ontwikkelt zich weinig nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Moggel Draak, Ben je aardbeitjes aan het uitdelen kerel? Hoe is het met je vijver? Is ie nu helemaal af, en zitten er al waterplanten in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Morgu Bo en Bol... denk dat ik nog maar wat verse koffie ga zetten, heb zelf ook nog wel trek in een bak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 goeiemorgen mensen regen ipv de zon die er gisteren werd beloofd:angry: leuk voor de plantjes misschien maar ik ga even klagen daarboven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Alf!! van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je nog steeds vlak achter me zit, of lieo je nou net vóór me uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Jane Gistermiddag stapte ik thuis met regen in de auto Tien minuten rijden en aankomen op een zonovergoten strand De bewolking hangt volgens mij alleen boven land dus vanmiddag doe ik weer hetzelfde:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Moghu Vonnie, ja lekker een v ers bakkie. Alleen melk graag. Nou Jane dan krijg je toch van mij een Alsjeblieft hoor. Droog die traantjes maar. Hier schijnt ie wel dus ga ik straks weer eens naar buiten. Wat onkruidjes wieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Von een pyamadag gehouden gisteren? Je werd gemist. Ik mag naar de Ikea om te ontbijten dus giet me alleen even vol met koffie nu, en straks een banaantje in de trein om de motor op gang te brengen:P fijne dag mensen enne stuur die zon ff deze kant op svp:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 delen is helen he Bol:rose:, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Nee hoor geen aardbeien meer hier helaas, wel nog wat stekken ach en vijver nooit af he :-) maar gaat goed, komt misschien nog een groot gedeelte ondiep gebeuren bij. Ja en de aanplant gaat ook heel goed, ik gloof dat Zen de hele inheemse water en oeverplanten erin en bij heeft staan :-) Tenminste wat niet te groot is en zich te snel uitbreidt dan is dat leuk voor in en bij de sloten hier in de buurt. Ook de kikkerpopulatie hier in de buurt gaat goed, ons "vennetje" (want dat is het eigenlijk meer)doet het goed zo het eerste jaar. Denk dat het volgend jaar wel vol met libelles (dragonflies )l zal zitten zeg in alle soorten en maten, maar dat zien we dan wel weer. En ook het uitbaggeren en uitdiepen van de sloten om ons landje heen heeft de natuur ook erg goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goedemorgen iedereen. Alf gefeliciteerd. Is er nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Bo, ik fietste door Den Haag ook twee keer een klein buitje, strand had een strakblauwe lucht, om 17 u terug, halverwege een hoosbui maar vóór het CS al weer droog en een zonnetje. Vanmiddag ga ik het ook weer proberen hoor ik geef niet zo gauw op en de volleymaatjes die er wonen zeggen dat dat elk seizoen zo is, de bewolking drijft het land in en de kuststrook is 80/90% van de dagen blauw. Ik zou er wel graag wat dichter bij willen wonen nu, maar de webcam die op de boulevard staat gericht, is part-time in dienst op mijn favorieten:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik heb dus gewoon een nieuwe verslaving: vitamine D:D:P (stond er zowaar even dubbel D met mn icoontje erbij:P) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 nu echt weg Niwi: hang on in there:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Da s een idee Jane Zal ook eens kijken of er op 'mijn' strand een webcame te vinden is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goeiemorgen mensen. Hier eerst maar een paar stevige bakken koffie. Een onrustige nacht. Wat ik gisteren schreef; ja, ik ben aardiggrenzenloos geweest de afgelopen...ja..uhm.. jaren en jaren. Dus het misschien afscheid nemen van mensen of conacten op een laag pitje zetten heeft niet alleen met de A. te maken, maar ook dat ik met een nuchtere bol gewoonweg anders denk over bepaalde mensen en contacten. Genoeg serieuse praat zo op de vroege zondag ochtend :-). Het weer ziet er hier nog druilerig uit. Dus, kaarsjes aan, brood in de oven en lekker hard mijn muZiek aan en een zondagochtend dansje in de woonkamer. Even de benen strekken en de toon zetten voor een vrolijke zondag! Hupla!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hier krijg ik een ontbijtje met eigen eitjes in de tuin gepresenteerd. Het ezelhok ligt helemaal uit elkaar, en Kobus staat er verontwaardigd naast. Maar dat gaat goed komen. Ik ben zo gelukkig dat het contact met mijn ouders weer aan het herstellen is. Ik heb toch pogingen gedaan hun wijnkelder helemaal leeg te zuipen hier... Bijna gelukt. Nu breakfast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Wat een verwennerij Gwen Verser dan verse eitjes Mooi om te lezen dat het contact met je ouders aan het herstellen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dat zal dan een hoop rust geven Gwen, als het kontact weer goed is. Want ruzie of meningsverschillen geven toch altijd een hele hoop onrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goedemorgeen Frummels. Goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Klik ik te snel op beantwoorden, duidelijk nog niet wakker. Hier grijs en regenachtig. Ik ben er gelijk weer vandoor. Op naar een meeting en vanmiddag naar een verjaardag met veel, heel veel drank..... Maar ik neem de eerste niet. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Gaat helemaal lukken Made. Zeker weten. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Succes Made Je kunt het! Fijne dag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden