Spring naar bijdragen

maandag 6 aug

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai Gwen,

inderdaad dagje vrij vandaag

wat me er meteen aan doet denken om wat te gaan doen

hele lijst af te werken vandaag

van mails beantwoorden tot rails ophangen en gordijn naaien

dus ik ga in actie komen!

laters.....................zoefffffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen luitjes,

Zo laat ben ik nog nooit opgestaan.

Ja, ergens in de oertijd toen ik nog avondmens was en in het weekend rustit tot een uur of twaalf in bed lag, maar daarna... ben ik op de een of andere manier getransformeerd naar ochtendmens.

Kon vannacht niet goed slapen, eruit gegaan een uurtje en daarna maar weer geprobeerd... heb gelukkig vrij vandaag.

Ik kom even langs om een verse pot koffie voor de late ochtendploeg te zetten, kan nog net.

En hoop dat het wakker worden van Niwi volgens plan gaat verlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Dag Yvonne, ik heb jou nog nooit ontmoet. Jij bent normaal zo'n vroege vogel en dat ben ik niet, zeker niet als ik vakantie heb. Je hebt al koffie las ik, wil je zo nog een verse bak? Ik ga zo maken.

Emma Roos, gefeliciteerd. Geweldig zo'n mijlpaal:present::musicnote::heart:

Borretje, sterkte vandaag met wachten. Heb je iets om handen? Mij helpt in dat soort situaties wat met mijn handen gaan doen. Schoonmaken of nog liever jam maken.

Is het nog gelukt om een plaatsje te reserveren in de buurt van het kamp van je zoon? OF heb je in deze situatie daar geen ruimte voor.

Lees nog ff verder en ga dan hard aan het werk. Heb onverwacht twee klussen gekregen, leuk.

tot laterrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die zonnetjes... ja, ik ben er normaal altijd al uren eerder, hihi.

Lief dat je een bakkie voor me wilt inschenken, maar ik moet nu toch echt in beweging gaan komen hier, dus wie weet een volgende keer...

Lui, ik ga er vandoor.

Maak er wat van.

Hoe dan ook, probeer ook de kleine mooie dingen te zien...

Laterrr :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik had net even op het jaarpact geschreven maar hier ook heel erg bedankt voor de felicitaties hoor.

Ja, 4 maanden, wie had dat gedacht. Ik had het er gisteren nog met mijn man over dat ik van mezelf nooit had gedacht dat ik van de drank af zou komen en hij dacht hetzelfde.

En nu zijn we 4 maanden verder en in die 4 maanden is zoveel gebeurd, ik ben erg veranderd, zelfstandiger geworden, stabieleren niet meer labiel.

Problemen kan ik aan en wat ook mooi is, mijn brein neemt zoveel meer op.

Ik kan over dingen meepraten, durf mijn mening te geven enz enz enz.

Uitkijken moet je wel altijd, nooit blijven hangen in euforie want dan word je overmoedig en kan het misgaan.

Nu geniet ik van mijn 4 maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...