Nova Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Nounou. Zo eerst maar even bijlezen op mijn gemakje. Weer een dag er op. Vanavond nog een heerlijk eind gefietst om mijn hoofd leeg te maken. Dat doet goed zeg. Lekker frisse luht buiten en een mooi zonsondergang. Kwam de dag toch nog rustig aan zijn einde.. Nu eens lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Alvast weltrusten voor de bedgangers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik sluit de dag weer droog af en duik naar boven Weltrusten allemaal en MGWO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Wat is er veel geschreven vandaag! Ik bewonder Lytse en Bo, die erin slagen om iedereen te beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Nicky met een beetje steun gaat dat vast goed komen. En alle begin is moeilijk. En die reis kan je wel eens naar hele mooie oorden voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Dat vind ik nou ook Jen.. als ik klaar ben met typen staan er al weer ik-weet-niet-hoeveel-reacties-op.. en toch pikken ze alles eruit, vatten het even samen en geven tussentijds ook nog eens antwoord.. ik vind het knap (en bemoedigend en behulpzaam) :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 multitaskers hiero! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Inderdaad Jen, ik wil wel maar kan gewoon niet volgen zoals Lytse en Bo. Dus laat me hen gewoon kopiëren en achter elk zinnetje zeggen: ik vind dat ook!! AR wil je dat aub minsten 1 x per week herhalen :-) ik stelde zonet vast dat vanavond de avond was dat ik stevig doordronk omdat woensdag avond ik meestal het huis voor mij alleen heb...maar ik was het helemaal vergeten, héhé, dat is een fijn gevoel.... slaapwel ieders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik weet wel zeker dat het me naar hele mooie oorden gaat voeren, al is het maar in mijn gedachten en ervaring. Het zijn tenslotte ook vaak de kleine dingen die het doen.. maar desalniettemin zie ik op tegen de reis om er te komen. Ik ga ervoor, zonder voorbehoud, maar de bibberknietjes zijn er alsnog... En toch, morgen fit weer op en starten. En genieten vooral! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Lekker is dat he Nova, ik ga dat morgen ook maar weer doen. Moet zelf mijn dagen weer indelen en dan vind ik het lekker daar mee te beginnen. En dan moet ik mijn sollicitatiecursus voorbereiden want de rest van de dagen tot dinsdag zitten vol. Niet zo handig. Ik had eigenlijk wel graag een beetje zitten niksen morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 En om morgen meer tijd te hebben ga ik nu slapen. Ook omdat ik moe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Wat goed Lavendel: je was het helemaal vergeten! Dat zou je vroeger niet voor mogelijk hebben gehouden. Bij mij was de woensdagavond ook altijd moeilijk, want dan sport mijn man en was ik dus ook alleen. Nu niet, vanwege de vakantie. Ik zit dan vaak op het forum en dat sleept me er weer door. Nicky: inderdaad eerlijk zijn. Het gaat tenslotte om jezelf. Je zou ons kunnen beduvelen, maar daar heb je alleen jezelf mee. We gaan ervoor. Morgen nemen we de eerste niet! Voor de nieuwelingen: in het begin is het moeilijk om alle verhalen aan de juiste persoon te koppelen, maar ik loop al wat langer mee en de frummers zijn een beetje mijn familie geworden. Het reageren kost me daarom geen moeite. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 @ Lavendel en Jaap: welterusten! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Welkom Nicky! Ik heb je met interesse gelezen. (kort antwoord maar ja. Ter mijner verdediging: was tegelijkertijd nog een laptop aan 't installeren. En ik ben geen echte multitasker, alleen passief lezen dus hier). Nu rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Johan: ik weet niet of iedereen daar blij mee is. Straks is er weer herrie op het forum:( Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 negerinnentet! (is maar snoepgoed hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Lekker niksen kan heerlijk zijn, maar je hebt het zo te horen nogal druk de komende dagen Jaap. Sollicitatiecurus vind ik lastig om me daar een voorstelling van te maken, maar wellicht dat jij daar licht op kan werpen? Ga nu lekker mijn bedje in, morgen fris en gezond weer op, voor iedereen. Fijne avond nog voor de wakkerblijvers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Groot nieuws mensen. De vriendin van Peter de Vries is in verwachtging. En hij is ook nog eens getrouwd. Bovendien kan hij zelf geen kindjes meer maken om dat ie geholpen is. Dus hebben ze het een homovriend laten doen. is dat niet fantastisch?:$ Ik kan er met m'n pet niet meer bij mensen. Ga daarom maar naar m'n bed toe. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Jen, jij bent echt geëmancipeerd! Petje af. Ik ga ook maar afhaken; ik heb het alweer drooggehouden! Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Bol, ik was nog net niet uitgelogd. Waar mensen zich al niet druk over maken! Ook jij welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Slaap goed, Lavendeltje en Japio! As zaterdag is er lavendelfeest in "ons" dorpje... maken ze olie, zelfs van mijn lavendels... Helaas ben ik daar niet bij.... Ik had graag zelf met zo'n mini-zeisje geoogst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 En Lytse en Bol, bonne notte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Goedenavond, kom even welterusten zeggen niet dat ik al naar bed ga maar voor diegene die wel gaan heb niets bijgelezen denk ook niet dat ik dat nu nog ga doen wel blij dat mijn ochtenddienst morgen naar een middag is verschoven er zitten dus ook voordelen aan personeelstekort verder niets te zeggen eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Nou dat is altijd nog meer dan ik te zeggen heb nichtje Sha. Ik zeg goedenavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Hoi Sha! Ga je nu uitslapen morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Johan? Wat zei je dan waar ik kennelijk overheen las? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden