Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen een mug doodslaan...meestal mis ik die zijn ze me toch te snel af maar een vlieg lukt me wel zelfs zo dat de vliegenmepper ervan stuk gaat Jaap, inderdaad geen echt uitslapertje voor je misschien omdat je nu gewend bent om vroeg op te staan denk niet dat het uitslapen ooit weer terug komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Beetje rustige nacht gehad Jane? want dat zal vast wel eens verschillen lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Nou, dank je wel. Wat een heerlijk vooruitzicht. Vliegen krijg ik dan weer niet te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Originally posted by: Shahiredenk niet dat het uitslapen ooit weer terug komt quote> Nou, daar zal Jaap dan weer heel blij mee zijn Luitjes, ik realiseer me dat ik niet echt gezellie ben vanmorgen. Heb niet eens tijd gehad om bij te lezen van gisteren en eergisteren en moet er vandoor. Om het goed te maken heb ik een heuuuul grote pot koffie gezet en een grote kan thee... Ik ga er vandoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Maar ik heb ook geen vliegenmepper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Denk dat Jaap er heel blij mee zal zijn Vonneke Lekker die grote pot koffie komt wel op! Fijn dag vandaag Von! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Lekker Yvonne, drink hem wel leeg. Die koffie dan. Een mens kan niet altijd maar gezellig zijn. Een dagje overslaan mag best hoor. Fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Heb je geen vliegenmepper Jaap? Wel zo handig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Voor het uitdelen van lijfstraffen heb ik betere middelen tot mijn beschikking. Maar aangezien ik geen kinderen heb liggen deze ook te verstoffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Verklaar je nader Jaap nu word ik nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Fijne dag Von! Jaap en Sha, gelijk hebben jullie.... veel te mooie dag om uit te slapen. (waarschijnlijk is 8 00 al uitslapen voor jullie!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Voor mij wel Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Hopelijk heb je niet de hele nacht gescrabbeld, Sha... Anders heb je nu wel heel veel koffie nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Morning mensen. Hier schijnt de zon:rose: Muggen hier ook in overvloed. Ik zet er elke avond even de stofzuiger op. Werkt perfect ;-) Nicky, nog geen tijd gehad jou even welkom te heten, bij deze: Veel succes. En, goed dat je het forum aangrijpt als boei. Mij helpt het enorm om me dagelijks bij de les te houden. Zo, ik neem nog een sterke bak en wat fruit. Gekke combinatie, maar lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ik heb een zweep een manchette en een honkbalknuppel Maar daar heb ik nog nooit een vlieg mee kwaad gedaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, ik vlieg ook even binnen en meteen weer weg. Mooi weer en daar ga ik eens even van genieten. Hier een plaag van fruitvliegjes is weer eens wat anders. Er ligt geen fruit, rara, hoe kom ik eraan, of beter, hoe kom ik eraf? Heb een fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 He tina, naar buiten dus! Die arme fruitvliegjes leven maar een dag. Geef ze een mooie dag. Genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Dat is wel een goed idee. Ik had mij gister van alles voorgenomen. Dat moet maar eens ter uitvoering gebracht. Jullie ook allemaal een fijne dag. En ik kom vast nog wel even om de hoek kijken of jullie je gedragen. En anders, jullie weten nu welke middelen ik tot mijn beschikking heb om de orde te handhaven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Zo. Een bakje chiazaad met fruit, en huphuphup naar yoga. Nu ben ik zo ongelofelijk gelukkig dat ik dit kan tikken.... Een jaar geleden zat ik nog te huilen in bed, met een fles in mijn nachtkastje en pillen onder mijn hoofdkussen, en durfde de deur niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Japio, factortje mee! Vooral die witte benen goed smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Jaap, lekker attributen heb je daar maar goed dat je er nog geen vlieg mee hebt dood geslagen Goedemorgen Tina zit het schoonheidsslaapje er weer op? Gwen, viel mee kon de slaap toch niet vatten en lag er om 3 uur in vanmiddag even een paar uurtjes werken dus de ochtend nog even voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Heerlijk Sha, zo'n rustig ochtendje... Goede, droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Roerig ochtendje Gwen hoop vanmiddag de rust op mijn werk te kunnen pakken ik ga even wat doen wie weet tot later zoef zoef zoef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goeie morgen Frummels:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goede morgen, allemaal Weer vol energie, heerlijk. Ziet er buiten zonnig uit. Ga er van genieten. Stuk fietsen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden