gwen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Dames, Jane heeft uitgecheckt! We zullen het niet weten... Maar nu kan ik wel fijn mijn levendige fantasie alle ruimte geven. Haha.... Bodypump is het deze ochtend. Met halters enzo... Dan zit mijn sportschoolsessie er weer even op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Goeiemorgen allemaal. Keigoed visjes! Ik heb vannacht een drankdroom gehad. 'k Moest gaan solliciteren en ik stonk naar de alcohol, wat me ook verteld werd door de interviewer. Niet erg realitisch, maar zo leek het wel. Brr, blij dat het niet waar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Visjes Goedemorgen en applaus voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Love is in the air Pompoidompidom:moon: Goed gedaan Vissie. en je kan met recht, nu trots zijn op jezelf. Dat heb je toch maar mooi gedaan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Visjes. Wat geweldig. Het forum werkt. Een nieuwe dag! Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 DAGPACT Albert Lytse Rosa Goed van je Visjes! Ik ga er weer vandoor. Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar de date van Jane. Lieve mensen, fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Gwen Sportse, ik zou er een voorbeeld aan moeten nemen Jen Gelukkig zijn dromen bedrog Jij ook fijne dag Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 visje je zwemt de goede kant op. toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 bedankt voor de leuke reacties ,en Jen maar goed dat het een droomwas ,hoe lang zitten jullie op het forum ik heb het idee dat jullie elkaar lang kennen en mag ik vragen hoe lang jullie van de alcohol af zijn en ooit wel oit een terugval gehad???,ik ben bang dat ik dit zo niet vol hou, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 JANE.......... dit had ik nou niet verwacht van je ons even nieuwsgierig maken en nu gauw uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 visjes, ik zit hier sinds 3 maart. Je kan het zien staan bij "aangemeld". De stopdatum zetten veel mensen in hun onderschrift. Zelf ben ik een minderaar. Terugvallen? Ja, vorige zaterdag had ik er een Wat ik fijn vind aan dit forum, is dat ik dat gewoon kan vertellen zonder veroordeeld te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 visje ik ben al een paar keer op m'n neus gevallen en het valt vies tegen om steeds weer op te krabbelen. ( steeds maar weer denken dat je het nu wel in de hand kunt houden) er zijn een paar korte periode's waarin de kans op terugval groot is als je die in de gaten houdt redt je het. het zou zo jammer zijn als je die droge dagen weer teniet doet. kop op door zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Visjes Kun je voor jezelf achterhalen waarom je bang bent dat je het niet volhoudt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Jane!!! Check nog even je PB voor je de deur uitgaat! En nee het gaat niet over je date! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Lieve Sha en Jane, Veel plezier met jullie date vandaag! Maar goed dat je toch voor neutrale nagellak hebt gekozen. Sha. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Vissie probeer die angst opzij te zetten joh. Dat kost veel energie en is nergens voor nodig. Tuurlijk is het normaal dat je in het begin wat angstig bent, je bent net bezig adb. te worden maar toch zou je kunnen proberen om te kijken naar de dagen die je nu al droog bent en verzuip niet in die angst. Wees trots op jezelf. En als je een keer valt, nou dan is het zo maar dan vergaat de wereld niet hé? je bent goed bezig en dat neem je toch mee in de rest van je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Goedemorgen mensenlief. Tina mooi stukje over relaties en wat het met mensen doet. Voel me gelijk niet meer schuldig als ik mijn vriendschappen wat langer laat wachten dan nodig. Niet in de kou laten staan, maar soms denk ik dat ik best wat alerter kan reageren of wat meer belangstelling tonen. Miranda en Visjes goed gedaan, dag per dag 24 uur, niet te ver vooruit kijken plannen maken of zorgen oproepen die er nu nog niet toe doen. En vooral niet van blijdschap gaan drinken. Door b.v te denken dat je na een aantal dagen wel kunt omgaan met alcohol. Jezelf op het verkeerde been zetten, zeg maar. Verraderlijk die gedachten van een alcoholist. Uutkieken zeggen ze in de Achterhoek. Fijne dag mensen, ik ben de hele dag buiten in de weer. Lekker in de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 visjes, wat ook helpt om de angst te overwinnen, vind ik (hoewel ik me een slechte raadgever voel momenteel ), is het opstellen van een noodplan. Rustig ervoor gaan zitten, en opschrijven wat je gaat ondernemen als je tegen beter weten in die eerste genomen hebt. Iemand opbellen bijvoorbeeld, een wandeling maken, methodes bedenken om jezelf zo snel mogelijk te herpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Net gisteren even bijgelezen. Wat een mooie, lange draad. Ik begin me hier wel een uitzondering te voelen, zo zonder fakirmat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Visjes je angst mag er zijn. Net zoals de trek er mag zijn. Heel menselijk. Aanvaard. Maar probeer eens te kijken waar je angst vandaan komt. Maak geen keuze of neem beslissingen uit angst. Dat is uiteindelijk een doodlopende weg. Ik denk dat mensen die pas zijn gestopt, de komende dagen beter in de buurt van het forum kunnen blijven. De weekenden zitten vaak vol met situaties die zucht naar een drankje oproepen. Gine alles voorheen niet samen met drank, ontspannen, inspannen kwaad, blijheid, overal kwam een borrel aan te pas. Deze patronen doorbreken kost veel energie en niet te vergeten moed. Sterkte van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Das een hele goeie raad Jen. In elk geval de problemen niet opzoeken. Hou het simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Saluut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 ik moest boodschappen doen igor kan mn liefie toch niet op een droogje laten staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Visjes sommigen kennen elkaar, meestal wat gepbd en soms via een meeting of ontmoeting. Ook ik schreef in de beginperiode meer dan nu, maar ik blijf proberen dagelijks even contact te maken, dit is zo'n belangrijke plek geworden. ik hoop dat dat voor jou ook zo uitpakt, want het is een veilige plek om over drank en -gerelateerde dingen te schrijven. Al schrijvende krijg ik vaak de dingen beter op een rij, dan al malende. En we zijn ervaringsdeskundigen, lotgenoten en steunpilaren in één:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 aha, de date komt naar jou thuis dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden