albertina Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Mensen komen in je leven om een bepaalde reden, een seizoen of een heel leven. Als je weet om welke reden het is, weet je, wat je voor persoon kunt doen. Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit. Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden en ondersteunen, je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen. . Ze zijn er om een reden waarvan jij het nodig vind dat ze er zijn. Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen. Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg. Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt. Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan en nu is het tijd om verder te gaan. Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt. Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde. Geloof het , het is echt , maar slechts voor een seizoen. Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben. Het is jouw taak de lessen te accepteren. Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven. Men zegt: "Liefde is blind maar vriendschap is helderziend". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Mooi stukje hè Tina een goedemorgen overigens ben trouwens ook meteen weer weg fijne dag allen maak er wat van ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Tina, goedemorgen! En alle laterkomers ook natuurlijk. Wat een mooie opening zeg! Ja zo zie ik het ook wel, iets om over na te denken. Toeval bestaat niet volgens mij. Von is aan het uitslapen denk ik. Zal ik dan maar een grote pot koffie zetten? tiepvoutje aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Dag Sha, fijne dag! Miranda, je gaat goed zeg! Dag 3 alweer! Vanavond gaat het je vast ook lukken. Wat zul je morgen dan trots, fris en fruitig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Fijn om te lezen Tina. Nu eerst koffie, lekker Madelief. Miranda, dag 3 Je gaat goed! En vandaag genoeg te doen om je aandacht af te leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Jeetje Sha, snelle dame! Heb een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 goede morgen frummels. miranda dag 3 goed zo volhouden. en het etentje vanavond is geen probleem toch? gewoon zeggen dat je geen zin hebt in wijn . ik had gisteren ook een feestje en was ook de opmerking :als je hier komt drink je altijd water, mag je niet drinken of kun je er niet tegen enz enz en het antwoord was gewoon nee ik kan er niet goed tegen;) en ik heb er geen zin in. ( het water liep me wel in de mond en die lucht......) maar tja ik had het s'morgens nog beloofd dat ik het droog zou houden en ik wil die persoon niet teleurstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 tina een mooi stuk om over na te denken. maar wel met een bakkie KOFFIIIIIIEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Luitjes, een goedemorgen. Op mij hoeven jullie niet te rekenen wat de koffie betreft. Mijn koffiemachiene geeft maar een half kopje per keer. Dus ik mag eerst zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 nou tina dat schiet niet op. ik heb nog wel een pot vol hoor. zet je kopje maar naast de pc dan schenk ik even in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Hannah, nee, er zit geen prut in, het zal er wel op uitdraaien dat ik een nieuwe moet aanschaffen. Igor, nou dank je wel. Kwispel, ik ben dol op dit soort teksten, als ik er een tegenkom schrijf ik het meteen op. Zo heb ik in de loop der jaren aardig wat verzameld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Een hele goeie zaterdagmorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Hahaha, wellicht. De eerste dagen zal ik je sparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Tina, Prachtige opening van deze dag! Ik geloof daar in Ik heb vriendschappen die al heel lang duren maar had ook vrienden en relaties die zijn verwaterd Dat betekent niet dat ze minder waardevol waren nu nog kijk ik daar met een goed gevoel op terug of zij dat ook doen;) Toeval bestaat niet Daar geloof ik ook in Mijn lieve maatje:heart: hier is daar een groot voorbeeld van Ik zocht geen maatje, het liep gewoon zoals het liep Waarom ik dé stap naar juist dit forum deed Geen idee Wat weet ik wel? Dat ik elke dag opnieuw blij met jullie ben Miranda Dag 3, succes meid! Als je vragen krijgt, zou je zonder te kunnen antwoorden meteen een wedervraag kunnen stellen 'waarom drink jij wijn/bier?' Ben benieuwd naar hun antwoord;) Igor Mooi om te lezen dat je die persoon niet teleurstelde en ook heel mooi voor jezelf En dan nu op naar de tweede mok koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Goeiemorgen mensen de zon schijnt op 2 manieren ook ik heb een date vandaaag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Tipje van de sluier Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Bo ik ben nu ook blij dat ik niet gedronken heb. het was een zware week, en de stap naar de 'hel' was minimaal. vandaag maar hard werken, heb ik ook geen tijd om na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 JANE vertel vertel........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Jane???:heart: Goeie morgen Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Jane................? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Trrrrrrrrrrrrromgeroffel....................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Igor Ik herken dat Na een zware week of dag zelfs was alcohol mijn 'ontspanning' Het wordt minder maar het is nog geregeld een triggermoment Succes vandaag Rosa Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 geodemorgen allemaal,het is me gelukt gisteren avond.alleen thuis en alleen fris gedronken ,ben trots op mezelf op naar dag 6 van alcoholvrij,vondt het erg moeilijk maar door de steun op het forum is het me mooi gelukt ik ga er voor gr visjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden