Spring naar bijdragen

Maandag 13 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

morge ,

heb best geod geslapen en gister

heb ik me laat nog droog gemeld op t forum

en ik bekijk 't per dag , want het is gewoon

een kwestie van niet de eerste nemen en

zeker ook niet in huis halen

voel me wel fris in de kop vandaag

dus rede te meer om vandaar ook

droog te houden maar de pas op denk

ik dan want het craving monster ligt

altijd op de loer !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jen niet zo gek dat je een rothumeur hebt meis, er gebeurd nog al wat met je i.v.m. je vader hé? Misschien voel je je wel erg machteloos en boos omdat je vader nu weer gevallen is en er niemand naar hem omkijkt in het tehuis.

En boosheid kan tot een rothumeur leiden. Voorheen zou je het misschien weggedronken hebben, nu voel je wat die gevoelens je doen. Maar, hoe moeilijk het ook is, het is wel goed dat je het nu niet meer weg drukt.:heart:

MarQ een groot compliment joh.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Lag ik vannacht op mijn bedje te staren naar de hemel maar mijn ramen zijn dus in jaren nog niet geboend. :$. Tja, ik heb daar een hekel aan. Vrijwilligers die zich aandienen kunnen rekenen op Gratin Dauphinois (du Maison) met rozemarijn en witloofjes. Liefst vrijwilligers van het Oxytocine genre :D

Dan maar naar het park gegaan en languit liggen staren naar mijn oude vrienden Cassiopeia, Andromeda, Perseus, Pegasus, de Zwaan, de Lier, de Arend, Hercules, mevrouw Grote Beer. Die heb ik nogal een tijdje verwaarloosd met al dat gezuip. Helaas veel sluierbewolking en lichtpollutie, maar heb toch twee knallers van meteoortjes gezien. Tevreden gaan slapen.

O ja, op de site www.gezondenzo.net vond ik voor de geïnteresseerden een aantal tips voor lichte SM, o.a.: "Als je je seksleven een nieuwe wending of meer pit wilt geven, dan heb je waarschijnlijk genoeg aan een blinddoek, zweepje, paddle en/of handboeien."

Mo gow zeh, allen daarheen!

Dit om alle misverstanden van gisteren recht te zetten en het matje terug in ere te herstellen!

Jen, kopje op en beterschap voor je vader toegewenst :present:

Rae

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Zowaar voor mij vandaag een betere dag.:D Ik heb al gelopen en zit nu rustig bij te lezen.

@ Kameleon: tjonge wat een lief compliment. Dat mag je wel in een gouden lijstje op je nachtkastje zetten. Nooit meer drinken dus uiteindelijk, want we houden het nog steeds dag voor dag!

En alweer een maand nuchter. Gefeliciteerd.:present::present::present::present::present:

@ Miranda: lees ik net die posting van Bollie's droom, loop jij als een sprinkhaan. Kan beter als een kangeroe.:D

Geweldig meis dat je het volhoudt. M.i. heb je nu het ergste wel gehad. Blijf veel water drinken, gezond eten en afleiding zoeken hè.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ MarQ: fijn dat je het weer droog hebt weten te houden. Inderdaad dag voor dag. Hou vol joh!

@ Jen: vast reactie op de toestand van je vader. Wat kan een mens zich machteloos voelen! Het heeft echt zijn tijd nodig voor hij gewend is daar. Met al die verschillende verzorgsters duurt het ook lang voordat hij met iemand een band opbouwt.

Mijn schoonma bleek gisteren in bed te liggen met een blaasontsteking. Communicatie naar ons was weer eens fout gegaan, maar ze hadden het direct goed aangepakt.

Sterkte meis.

@ Rae: hier krijgen we steeds meer lichtvervuiling. We konden dus maar een klein stukje echt donkere hemel zien. Het barst van de vliegtuigen die hoog overkomen! Wel 4 kleine vallende sterren gezien!

Neem je vandaag de eerste niet?!!!!

@ Borrie: :heart:

@ Roosje: zet hem op hoor! Ik denk aan je.:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan weet je meteen dat ik in een ander deel van het land woon!:D

Vanmiddag heb ik nog het één en ander te doen, dus ik denk dat niet afgeleid word door verlangens om in de zon te zitten.

Die 30 graden vind ik wel heftig. Dat had ik in mijn vakantie ook, maar toen hoefde ik alleen maar onder een parasol te liggen!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Smikkie,

Ook elke keer met een beetje tegenzin maar voel me o zo goed na afloop.

Op de fiets leek het wel of ik veel meer energie had... ik ging als een speer.

Het is laagdrempelig, dus ik zou zeggen trek de stoute schoenen weer eens

aan. Gewoon weer proberen. Ik ben geen superyogi of zo, verre van dat.

Momenteel proberen we aan het einde "het wiel' of "de krab" te doen.

Vandaag ben ik ietsje verder gekomen. Voor mij een kleine overwinning.

Volgende keer weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

hier is het ook niet veel soeps

qua weer.

Als het bij Smik regent komt het ook

vast hier.

:)

Net bij het lab om bloed te laten

prikken, heb ik niet goed geluisterd,

ik had nuchter moeten komen.

Nou zijn ze op dinsdag gelukkig al om 7 uur

s'morgens open dus dan ben ik morgen de 1e.

Niets aan, opstaan en geen koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is vast strand/volleyweer Joris, maar ik moet mijn weekje Turkije voorbereiden en

daar is vandaag uitermate geschikt voor. Mijn huid ff rust en mijn lippen die gebarsten zijn

even de hele dag in de vaseline weken.

Morgen mag ik weer.

en natuurlijk eten Joris,

het was de bedoeling dat Tina hapte, niet jij:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi...

sjemig wat een vrouwelijk geslachtsdeel dag!!!

nondeju weer 2,5 uur op de eerste hulp gezeten.:devil:

vanmorgen met honden uitlaten greep mijn hond een ander ( klein) hondje en liet niet meer los.

ik heb me daar toch op m'n hond staan inbeuken!!!:angry:

zo hard dat m'n pink er zeer van deed...maar ze liet wel los..pfff ( hondje had niets en eigenaresse was niet boos, kan gebeuren zei ze)

toch voor de zekerheid maar naar de SEH gegaan voor een foto.

nu zit er een haarscheurtje in m'n pink..

ringvinger en pink zijn nu samen gespalkt voor 2 weken.

ik ben me wezeloos geschrokken..zoiets heeft ze nog nooit gedaan.

mij kon die vrouw gelukkig niets verwijten want mijn hond was aan de riem.

nu ga ik de keuken in om rustig te worden..pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...