gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Lytse, hang ze bank,slaap goed voor later! Ik ga ook uitloggen. Alle mensen die zich onlangs hebben aangemeld: welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik ga ook mijn oogjes sluiten. Slaap lekker lieve mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Johan W, volgens mij zit je me gewoon in de zeik te nemen. Dit was een reactie op je posting van gisteren. Maar ik las daarna je reactie van vandaag en ik denk dat je me heel goed doorhebt en ik zou ook wat wachters moeten aanstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Voor zij die gaan slapen, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 wat een bizar gesprek. Ik weet overigens niet of er mensen zijn die "het" niet waard zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 happy B-day tooo youuuuu happy b-day tooo youuuuu happy b-day dear Frodo happy b-day tooo youuuuu (beetje vals ik weet) Nog vele jaren Frodo, ik neem een 0,0 op je verjaardag, proost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Gelukkige 50ste verjaardag Frodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 ik vraag me soms af wat ik hier allemaal zou lezen moest iedereen hier dronken zijn als het nu al gaat over marsmannetjes ?? ;-))) grapje hoor! ik smelt hier verder weg, zonder zuchtje wind, zonder druppel sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Goeiennacht lieve mensen, Bijlezen is bijna niet meer te doen. Deze middag afgelogd op blz. 5 en nu zitten we al op blz. 19. Terwijl ik heel de middag op het Gooise strand tevergeefs naar frummers gezocht heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ohhhhh Frodo ik had me netjes afgemeld. We zaten allemaal hier in de sauna En jij daar in je ieniemini bikini op het Gooise strand, arme jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 al dat bijlezen wordt wat veel op jouw leeftijd, Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Slaap lekker Smikkie en Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Thx SB en Jen , En voor de curieuseneuzemosterdpotten zoals Jen: het is 57 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Frodo 57! en nog geen enkele grijze haar? knap! En misschien is het hier wel een virtuele oefenschool om leren je mening te zeggen en te reageren op postings die je niet of wel leuk vind..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Johan W, ik schrik gewoon een beetje van het feit dat je me zo door hebt en precies weet dat ik eigenlijk te soft, invoelend ben. (typefoutje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Van harte dan met je 57e verjaardag (ik wilde het niet vragen, is onbeleefd zegt mijn mams) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Frodo Van Harte Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: SteunbeertjeVan harte dan met je 57e verjaardag(ik wilde het niet vragen, is onbeleefd zegt mijn mams)quote> Ik vroeg ook niks :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1en nog geen enkele grijze haar? quote> Ook een curieuseneuzemosterdpot lavendel?Dan is beertje wel wat beleefder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hele gelukkige verjaardag Frodo!!!! :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Roza en VM : Allen slaapwel en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 dooie koeien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Johan, zeg me dat ik de laatste twee pagina's misbegrijp door een gebrek aan bijlezen van de voorbije twee dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden