Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Lytse,

van mij krijg je ook een slinger :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun: :heart::present::moon::D:sun:

had de datum nog helemaal niet opgemerkt

heb overigens ook nog niet alles terug gelezen

superknap van je

niet altijd even makkelijk geweest voor je

maar je flikt het wel!! :heart::sun:

je bent een kanjer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das mooi:D

Ik ben hard aan het baasje spelen tegen de alc.

Lytse, je bent een trouwe bezoekster en altijd even lief en ondersteunend naar iedereen.

En omdat je nu die drie maanden, heel erg knap, toch hebt gehaald vind ik wel een extra felicitatie waard.

Zelf moet ik er nog voor gaan. Ik drink nu ook niet maar ga pas tellen vanaf mijn verjaardag.

En dan drie maanden, het lijkt bijna onoverkomelijk maar omdat het anderen hier wel lukt en als ik kijk naar hoe snel de tijd eigenlijk gaat - zeker bij Madelief - dan moet het mij ook lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Want drie weken niet drinken dat lukt wel.

Maar dan.

Dus hup, schouders eronder en de tong uitsteken naar de fles.

En ik hoop dat ik hetzelfde ervaar als jullie, echt nuchter worden komt pas later als je een tijd gestopt bent.

Dit forum geeft mij houvast en ja, ik heb jullie hulp nodig.

Daarom ben ik hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote:

:musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote:

:musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote::musicnote::heart:B):clock::moon::present::sun::rose::P:camera::heart::musicnote:

Lytse meis; 3 maanden

ik hoop dat je nog plek hebt voor een paar slingers

en laat ze de komende 3 maanden maar hangen, dan

heb je er lekker lang plezier van, net als van je nuchtere leven nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse 3 maanden alweer, wat gaat de tijd snel. Van minderaar naar stopper. Knap gedaan en volgehouden, al heb je het niet altijd makkelijk.

:present::):present::):present::):present::):present::):present::)

En ook een slingertje voor Tina, dat heb je toch maar doorstaan, al die tandartsbehandelingen

:D:camera::D:camera::D:camera::D:camera::D:camera::D:camera:

Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten met mijn grap vanmiddag over de meeting. Vond het gewoon hilarisch, het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Tina:heart: fijn voor je en keep smiling vanaf nu hè;)

Lytse drie maanden

:rose::rose::rose::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::rose::rose::rose::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::rose::rose::rose::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::rose::rose::rose::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::rose::rose::rose::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::rose::rose::rose::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::rose::rose::rose::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::sun::sun::sun::musicnote:

GEWELDIG.

Sailor:heart: misschien lees je?

Sterkte aan Anders:heart:

veel sterkte voor de familie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van het eten en de junior masterchefs.

Dank je wel voor alle felicitaties, ik ben er verlegen van. Op naar de volgende maand.

Het blijft inderdaad af en toe moeilijk, net als bij jullie. Ik lees bijv. een stuk over de Duitse wijngebieden en kwaliteitsverbetering. Dan denk ik "dat zal ik dus nooit meer proeven", het glas drank dat op de tafel staat "niet stiekem een slokje ervan nemen".

Aan de andere kant is mijn wederhelft een nieuw leven begonnen, zegt hij, sinds ik helemaal niet meer drink. De sfeer is dus ook een stuk onspannener.

@ Diesel: die verdoving van af en toe helemaal geen pijn is er nu niet meer, maar ook (veel minder) mijn verzet tegen de situatie. Ik ga nu gewoon naar bed als het moet.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...