Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Uh, beetje jammer. De ene krijgt na 3 dagen droog al een partij veren in het achterwerk en slingers de ander na 20 dagen nog niet. En nu bij drie maanden!!! alleen van Bolletje? Lytse, ook hier voor jou een slinger van mij! Want af en toe had je het toch behoorlijk moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lieve Lytse, van mij krijg je ook een slinger :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: had de datum nog helemaal niet opgemerkt heb overigens ook nog niet alles terug gelezen superknap van je niet altijd even makkelijk geweest voor je maar je flikt het wel!! je bent een kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Travel, je oog moet ook maar net op de datum onderop bij iemand vallen sommige melden het zelf anderen zijn stille willies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Travel, ik begrijp je je bedoelde de slingers! ja da's waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ja Sha, als ik nog eens op een hoogtepunt qua niet drinken kom hang ik zeker te weten mijn eigen slingers wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Neeeee, dan krijg je er van mij ook eentje hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Das mooi:D Ik ben hard aan het baasje spelen tegen de alc. Lytse, je bent een trouwe bezoekster en altijd even lief en ondersteunend naar iedereen. En omdat je nu die drie maanden, heel erg knap, toch hebt gehaald vind ik wel een extra felicitatie waard. Zelf moet ik er nog voor gaan. Ik drink nu ook niet maar ga pas tellen vanaf mijn verjaardag. En dan drie maanden, het lijkt bijna onoverkomelijk maar omdat het anderen hier wel lukt en als ik kijk naar hoe snel de tijd eigenlijk gaat - zeker bij Madelief - dan moet het mij ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Want drie weken niet drinken dat lukt wel. Maar dan. Dus hup, schouders eronder en de tong uitsteken naar de fles. En ik hoop dat ik hetzelfde ervaar als jullie, echt nuchter worden komt pas later als je een tijd gestopt bent. Dit forum geeft mij houvast en ja, ik heb jullie hulp nodig. Daarom ben ik hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 En wanneer zijt gij dan jarig Travel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Originally posted by: DieselJan, ik hoef nie zo nodig hoor, stel ut beetje bij beetje uit ;-) maar thnxquote> Kom op neef Draak, gedraag je als een echte venten hup die boor in je mond! :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Sha, dat meld ik wel .... met een grote slinger erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ja Diesel.....borennnnnnnn hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 :heart::camera::musicnote::heart::camera: :heart::camera::musicnote::heart::camera::musicnote::heart::camera: :heart::camera::musicnote::heart::camera::musicnote::heart::camera: Lytse meis; 3 maanden ik hoop dat je nog plek hebt voor een paar slingers en laat ze de komende 3 maanden maar hangen, dan heb je er lekker lang plezier van, net als van je nuchtere leven nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Daar houd ik je aan Travel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hoor Jan over de tandarts appeltje eitje voor jou hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lees ik tandarts?? Ik heb er vandaag het 6e bezoek op rij opzitten. Dat is voor dit jaar wel genoeg, ten 1e ben ik failliet. (buiten de verzekering om dan) en ten 2e ben ik er zat van. Maar ik mag van mezelf zeggen dat ik er blij mee ben. Veel lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Oei Tina, 6 op een rij kan me voorstellen dat je het zat bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 veel lachen ja Tina kun jij nu doen:D als mijn schip met geld binnenkomt maak ik ook wat dates met mijn tandarts tot die tijd die boer met kiespijn maar in ere houden:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Tina smile! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jane, weet je nog hoe bang ik was?? Achteraf is het zo meegevallen. Ik zou het zo weer doen. Ja, bij jou gaat het ook goedkomen even geduld en dan heb je ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Sha gaat even heel veel kadootjes nu inpakken mijn beste vriendin wordt overmorgen 50 voor ieder levensjaar een passend gein/ongein kadootje krijgt ze die aangeboden in/op en om een oude rollator van mijn werk fijn om mij als vriendin te hebben hè laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Lytse 3 maanden alweer, wat gaat de tijd snel. Van minderaar naar stopper. Knap gedaan en volgehouden, al heb je het niet altijd makkelijk. En ook een slingertje voor Tina, dat heb je toch maar doorstaan, al die tandartsbehandelingen :camera::camera::camera::camera::camera::camera: Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten met mijn grap vanmiddag over de meeting. Vond het gewoon hilarisch, het idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hoi allemaal, Tina:heart: fijn voor je en keep smiling vanaf nu hè Lytse drie maanden :rose::moon::heart::sun::rose::moon::heart::sun::rose::moon::heart::sun::rose::moon::heart::sun::rose::moon::heart::sun::rose::moon::heart::sun::rose::moon::heart::sun: GEWELDIG. Sailor:heart: misschien lees je? Sterkte aan Anders:heart: veel sterkte voor de familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Weer terug van het eten en de junior masterchefs. Dank je wel voor alle felicitaties, ik ben er verlegen van. Op naar de volgende maand. Het blijft inderdaad af en toe moeilijk, net als bij jullie. Ik lees bijv. een stuk over de Duitse wijngebieden en kwaliteitsverbetering. Dan denk ik "dat zal ik dus nooit meer proeven", het glas drank dat op de tafel staat "niet stiekem een slokje ervan nemen". Aan de andere kant is mijn wederhelft een nieuw leven begonnen, zegt hij, sinds ik helemaal niet meer drink. De sfeer is dus ook een stuk onspannener. @ Diesel: die verdoving van af en toe helemaal geen pijn is er nu niet meer, maar ook (veel minder) mijn verzet tegen de situatie. Ik ga nu gewoon naar bed als het moet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Kate, ik heb er erg om moeten lachen, dus mij heb je er niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden