Frodo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: gwenDaarom probeer ook een maatje te vinden,of medefrummers.....Dat ene telefoontje kan veel verschil uitmaken...quote> Helemaal waar gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 He Hannah! Dat klinkt echt als een dag die je zo snel mogelijk wil vergeten. Morgen hopelijk weer iets beter. Slaap lekker. Rapi, Kan me goed je gevoel voorstellen. Heel dubbel, maar wel een ervaring rijker. Wie weet heb je daar nog een keer iets aan? Hoi Frodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hoop het Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hoi allemaal, Nance een loser ben je nooit Het feit dat je hier meld dat je het gedaan hebt is moedig maar als je je meld vòòr dat je het gedaan hebt is weergaloos. Bek op `t stuur maar weer Hannah nee ik heb niks leuks Kop op Ik ben blij met mijn kunstgebit;) Alhoewel het wel even duurde bij mij (geplas) sterkte ermee love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hoihoi, Nance, je halve jaar zonder drank is niet voor niets geweest, heel jammer dat je hebt gedronken. Het is een genieipig iets de plots opkomende trek, zowel bij leuke als minder leuke dingen. Helaas ken ik het gevoel van jezelf daardoor extra naar beneden halen maar al te goed. Je bent er alleen niet bij gebaat en de kans op zelfmedelijden wordt dan groot Ik hoop van harte dat je de droge draad weer op weet te pakken. Kom op, ook ik ben in het verleden verschilldende keren gestruikeld, ook na een half jaar. Geef niet op, kom hier en neem ter harte dat je niet de enige bent die het droogstaan niet ik één keer goed is afgegaan Ik ben je voor gegaan en hier velen met mij. Wat niet wegneemt dat er uitzonderingen zijn maar ook daar is vaak een weg aan vooraf gegaan. en ook die weg is niet voor niets geweest. Dus, blijf schrijven en ga er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hannah, beterschap. Een nacht goed slapen kan soms wonderen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: rapilosDank je lifealot,Dacht zelf ook al zoiets.De natuur zijn werk laten doen.Maar zie dat je al uitgelogd bent.Hoop, dat je het later nog leestquote> Hoogstens even gaasje op doen, aangezien het toch een soort van open (vlees)wond is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Klopt, Lifealot, Zit nu zelfs niets op. Lijkt iets droger te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Rapilos, een rare gedachte misschien. Maar als je nu over een paar weken door je coach wel op een leuke plek geplaatst zou kunnen worden? Misschien had de opluchting de overhand omdat het geen goeie plek voor je was. Maar kan het zijn dat het er toch nog inzit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Voor Hannah: :present::present::present: Wat een gedoe, en nu ook nog je kaak erbij. Bleh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Weer thuis. Was een korte bespreking. Glas water en koffie op:D Nu ook nog even een bakkie koffie en een en ander doen voor morgenmiddag. Piep nog wel binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Mooi Travel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goed geregeld Travel! @ Rapi: ik wens je wijsheid toe. Hoe dan ook: goede reactie van die begeleidster. Ik ga weer even wat doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Kate, Weet het niet, gewoon alle vertrouwen verloren. Zo zonde. Durf gwoon niet meer. Lytse; ja., heel goede coach. Heb ook tegen haar gezegd; Je bent een supercoach.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nou, Dan maar opbiechten. Heb 1 liter wijn op, op dit moment. Sorrie, vast wel chocking voor iedereen. Morgen onderschrift maar veranderen. Alles is op nu 4 kleine flesjes van 0.25 ml. Samen toch een liter. Tja, verdoven maar he. weet er alles van. Heb echt heel lang niets gederonken hoor. Toen weer langzaam (na 3 jaar) weer sociaal Drinken. Nou ja, ik wist het, iedereen wist (weet) het, dat werkt gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goed dat je het zegt Rapi. Jammer joh. Alles wat we net tegen Nance zeiden, geldt natuurlijk ook voor jou. Gelukkig is alles nu op. Veel water drinken, op tijd naar bed en morgen er weer tegenaan! Enne, nee het sociale drinken werkt maar moeizaam bij tegenslagen. Morgen op het dagpact? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goede avond, welkom aan de nieuwen, straf toch om steeds te lezen hoe iedereen de moed heeft om zich hier aan te melde en er dan ook voor te gaan! Hannakeeeeeeeeeeeeeeeee.......... Nancy , kom op!!! en Rapper gij ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lytse; Zeker. Morgen op het dagpact. Ik doe mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Komt goed VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nance en Rapilos Wat jammer nou!! Even uithuilen en je weer samenpakken en er weer voor gaan. Het zal de eerste dagen best weer moeilijk zijn dus kom maar vaak op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Rapi je straft jezelf dubbel nu wat jammer. die kleine flesjes zijn voor sjoemelaars als wij niks en zeker niet er 4 in huis hebben. zat dit er al aan te komen soms? neem nog maar geen beslissing nu wb de stageplek geef jezelf een paar dagen en misschien nog een gesprek met die coach ik denk dat er veel waars zit in kates posting naar je. om vanuit een negatief gevoel te stoppen is heel wat anders dan vanuit een positieve keus en je schrijft er nog steeds wisselend over. time-out Rapi en sterkte en wijsheid voor je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Fibo, een:present:terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hannah, auwww wat een rotpijn he kaakontsteking, brrr. ik hoop dat je al slaapt en dan die kaakchirug maar weer he? sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Rapilos:heart: op papier misschien anders Maar doortellen hoor en er wel van afblijven nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 stomme drank ook altijd:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden