Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Leniehttp://www.youtube.com/watch?v...iOiXVw&feature=relatedsjalig....sjugt.:-)quote> mensen, dit is zo heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 @JW Dat bed met die vrouw die aardappels schilt zou er wel is op kunnen duiden dat je honger hebt, in de vrouw of in de aardappels, dat moet je zelf maar uitvogelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Coco...vriend durf ik het nog niet te noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hahaha Johan..hou die droom dan maar voor jezelf. ja hoe maf dat ik direct de associatie maak met een vrouw bij schillen.. ben niet geëmancipeerd genoeg misschien. Ik heb het vliegen nooit als eng ervaren en nooit een harde landing gemaakt ofzo. Wel in het echte leven. Harde landingen dan maar niet met vliegtuigen. Vind dromen heel fascinerend. Vraag mezelf vaak af wat ze allemaal betekenen. Soms zijn ze echter wel direct verklaarbaar, soms helemaal niet. Ik droom elke nacht. Vaak heel vermoeiend. Dat heb ik al eens geschreven.. Toen ik nog regelmatig dronk waren ze veel verwarrender dan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hahaha beertje, jij doet het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Lenie, Amy rocks................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Cocohahaha beertje, jij doet het ook quote> Maar hij zei toch een vrouw op een matras, of ben ik nou gek aan het worden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dank jullie voor de mooie slingers. Ben heel blij dat ik de twee maanden vol gehouden heb, mede dankzij jullie steun. Ga morgen op naar de drie maanden. Weer wat bijgelezen. Heftige dagdraden waren het zo af en toe. Nance als je dit nog leest: een fijne vakantie. Ga hier nog even wat doen, gewone post lezen en familie bellen. Tot latersssssssssss (blijf ingelogd, doe ik dus vaker, kan ik gemakkelijk tussendoor wat lezen. Vind ik fijner dan alles in een keer lezen.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Huil huurfilm tip: Extremely loud and incredibly close. Met Tom Hanks en Sandra Bullock. Was blij dat ik hem niet in de bios had gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: SteunbeertjeLenie, Amy rocks...................quote> zeker.... en vooral deze link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Johan W de ruimte in en daar kwam ik iemand tegen die daar zweefde op een matras en aardappels zat te schillen of zoiets dus ik vroeg of ik er even bij mocht komen zitten en dat mocht. quote> Iemand !!!!!Dan moet ik bovenstaande uitleg misschien herzien JW :DMisschien ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 dat dacht ik dus ook beertje... één van de tig sites waar een uitleg over vliegen in een droom staat vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Zonnetjes nog van harte met je 2 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dag allemaal, Weer terug van het dagje gidsen in Amsterdam. We hebben het nÃet droog gehouden (qua hemelwater!). Nu eerst maar eens bijlezen: 17 blz. maar liefst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Inge De eerste dagen had ik ook dat onrustige gevoel ook: waarom liet ik het zover komen? Ook het slapen ging slecht Ik probeerde het over me heen te laten komen niet zo zeer accepteren als wel, het is gewoon zo, een feit Op een bepaalde manier was het zelfs lekker Wetende dat ik aan het nuchteren was Kom maar op, dacht ik dan Ik weet waarom ik dit heb, ik kan het aan Afleiding lukte mij ook niet Ik hopte van tv naar forum naar boek vv Een 'wandeling' naar de schuur was me al teveel Pas na de eerste weken ging ik meer nadenken Waarom dronk ik zo? Waarom heb ik een trekmoment? Waar zitten de triggers? Nu is er de vrijheid, de wereld aan m'n voeten Bevrijdt uit de gevangenis die alcohol heet Hoe moeilijk die eerste weken ook waren Ik had ze nooit willen missen Het wordt beter, echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 spannend dan Lenie, wat voor werk moest je zoon doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik ga er van tussen mensen, en wens iedereen een prachtige maar vooral droge zaterdagavond. Nog vlug een hoi tegen coco, lytse, bo, Johan en al de anderen. Douchke in en hop zeteltje op :-) Bai bai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bye Will Jij ook heel fijne avond:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hi allemaal, Ik ben gisteren op 'wie is wie' begonnen en ik kom nu even kennis maken op deze dagdraad. Vandaag is mijn derde dag zonder alcohol en hoewel ik geen behoefte voel naar alcohol, ben ik vandaag behoorlijk lichamelijk van slag geweest. Het gaat nu iets beter, maar helemaal jofel is het nog niet. Morgen hopelijk een betere dag! Het forum vind ik een fantastische steun in de rug en met name dit topic lijkt mij een huiskamer met veel vrienden die lief en leed met elkaar delen. Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hij moest de wanden opnieuw maken in een sportzaal lees een voetvalvereniging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Johan een aardappel schillen zou kunnen betekenen dat je je persoonlijkheid aan het afschillen bent, laagje voor laagje tot je bij de kern komt. Misschien de kern van een probleem. Zo nog ff en ik ben klaar met de filters. Kan nog net. Welkom op de dagdraad Nono. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dat heb je goed gezien, NoNo. We delen hier inderdaad lief en leed, met een lach en met een traan. We hebben een goede band met elkaar. Dat jij er nu ook bijhoort vinden we allemaal heel fijn, al is de reden dat we hier zijn niet fijn natuurlijk maar als we hier dan toch zijn, maken we er wat van. Goed bezig NoNo, liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 mensen ik ga afsluiten....ik ga verders met m'n muziek Amy winehouse wel te verstaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Vond hij het leuk Leni? In elk geval wel leuk en ja lief dat hij (je "vriend" ) hem meenam. Hey Will , hele fijne avond ook jij, tot een volgende hè?! Welkom NoNo De investering in een lange tijd van drinken heeft ook de tijd nodig om je lichaam weer te laten wennen aan niets. Dat gaat niet over één nacht ijs. Stapje voor stapje, steeds een beetje beter. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Mijn ogen zijn zo zwaar, kan ze niet open houden. Ik ga even op de bank liggen. Ik heb vandaag bereikbaarheidsdienst tot 23.00 uur, kan weggeroepen worden dus. ff liggen, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden