Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Heb je er geen zin in Gwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dank je Gwen, hoop dat het droog blijft daar op de Veluwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Ik, zo vroeg op het forum. Moet niet gekker worden. Hannah, Wat een heerlijk verhaal over je zoon. Zag het helemaal voor me. De mijne is n.l. ook ooit zo oud geweest. Ze blijven zich ontwikkelen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Wordt een pietsie vol hier onderhand. Ik ga er ook vandoor. Maak de dag mooi lui. Laterrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goeiemorgen rapilos, kan je genieten van je vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 :heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light: Steunbeertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ga je nog iets leuks doen met je vakantie Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 yes gwen de eerste 4 weken zitten er weer op. soms moeilijk soms makkelijk........ maar hoe vaker ik moet stoppen hoe moeilijker het wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ik zal me ook eens 'nuttig' maken. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Het was Gwen, Igie. En je hebt zo gelijk... Stoppen wordt echt alleen maar moeilijker, als je lichaam en geest het vaker door moet maken... Ik weet niet welk mechanisme dan weer in werking wordt gezet, of waarom dat is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 heb het aangepast gwen zal wel een beetje korsakov zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Helaba, goedemorgen luitjes. Alles kits hier en in de haven aan het werken. Zal eens ff teruglezen. What's Up ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Williebillie alles okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Nou Gwen ik denk dat op een gegeven moment na veel stoppogingen, iemand het opgeeft. De motivatie wordt minder sterk. De teleurstellingen worden groter en vooral het geloof in jezelf wordt wankel. Het idee dat je iedere keer opnieuw de weg moet bewandelen, opnieuw alles door moet maken, kan een rede zijn dat het per keer toch moeilijker wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Vakantie in Texel met je meissie was Ok, Will? Nee, Igor, je zit gewoon nog te slapen boven je koffie... ikzelf spring ook maar weer onder de douche,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik geniet zeker van mijn vakantie Jen en Bol, Was er even tussenuit. Ochtendgym op t.v. gedaan. Moeten de dag fris beginnen teslotte he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bol, denk ik ook... En het fysieke aspect. Je lichaam herkent natuurlijk die troep, en alle cellen schreeuwen om meer, met ook vreselijke lichamelijke cravings weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ga ik nog wat leuks doen? Niks in mind eigenlijk. Het giet pijpestelen op het moment. Wilde eigenlijk even naar de supermarkt lopen om huishoudhandschoenen te kopen. Kan niet in het water met die brandblaar. En heb eigenlijk nog genoeg schoon te maken. Bed ligt afgehaald, wasmachine draait. Nou..lekker om het nu buiten te hangen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Igorke, ja hoor. Ik ben duidelijk aan een opwaarts manoeuvre bezig en dat ga ik proberen om zo te houden. Veel grote veranderingen wachten me Ja Gwen, het was heerlijk. Fietje gehuurd en als nen echte Nollander gaan rijden Prachtige mooie stadjes en er is overal wal altijd iets te doen. Gezelligheid ten top, en dan zwijg ik nog over de mooie zeehondjes in de vrije natuur op de wadden hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Oesje Rapi, hier schijnt het zonnetje, weliswaar met een stevig briesje, maar kom. Me like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Lieslaarzen ingepakt,ik ben er klaar voor. Jullie wel allemaal,een goede, droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 goeiemorgen mensen hier piept de zon erdoor en ik mag zo te fietsen met mijn maatje dus dat is weer goed geregeld van die weergoden daarboven. Ik ben in de broodbakmachine een cake aan het bakken; iemand daar ervaring mee? Dacht dat het minder werk en troep was dan gewoon en in de oven, maar zie wel dat ik nu 2,5 uur kwijt ben en dus niet thuis als ie uit de vorm moet. Heb ik weer (han:D) nou ja stadsroute dan maar deze week ipv de Plassen van Reeuwijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Doe je wel lekker rustigaan Rapi? Je hebt vakantie hé? Moghu Rekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Scijnt bij jullie het zonnetje.. Ships, zit ik echt in de verkeerde hoek:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Tuurlijk, doe ik rustig aan Bol, Alles op het gemakkie, zit nu toch ook te frummen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden