kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Angstig van harte welkom:present: Schrijf hier maar veel, zoals al gezegd er is altijd wel iemand aanwezig. En ga ik koken, het wordt Babi pangang met miehoen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Rudy, Je bent al uitgelogd zie ik. Maar toch bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ik bleek nog ingelogd te staan; had een lang telefoongesprek. Nu aan het eten. Tot vanavond, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Doei Lytse. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lekkerrrrrrr kame, kan ik een portie meenemen naar het werk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ja hoor, kom maar af heb toch altijd teveel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Rudy, je bent al uitgelogd... Het was de Internationale conventie in Elspeet. De Nederlandse is in October! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Héhé m'n buik zit weer vol. Had geen zin om te koken dus heb ik iets uit de diepvries gehaald. Wat zijn die dingen handig hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Zeg dat wel Bol, wat stond erop het menu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Gebakken rijst met taugé en Kipfilet in kerriesaus. Aangemaakt met créme fraiche. mmmmmjammie. Eigen prutje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Welkom Angstig! Ook ik denk dat je best begeleiding neemt bij het stoppen of minderen, het kan niet de bedoeling zijn dat je in een delirium belandt. Ik wens je alvast heel veel moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 hallo vanaf vrijdag niks bij gelezen hier verder alles goed..denk wel dat ik een hele leuke vriend heb gevonden alles gaat razend snel ineens..maar voel me er gelukkig bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 het enigste niet leuke is dat ik toch steeds meer gaat denken om een glaasje mee te gaan drinken om te kijken of het misschien lukt om het nu in de maat te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 fijn snoepje om de zomer met een vriend te mogen afsluiten goed binnen jezelf blijven kijken, hé ;-) ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Heej Snoep, Wat geweldig leuk voor je,een nieuwe vriend! Maar wat dat glaasje meedrinken betreft.. Ik kan het je niet aanraden, de kans is heel groot dat je weer terug valt. Ik spreek echt uit ervaring hoor. Maar snap je dilemma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Snoep, Wat leuk! Ja, ik snap dat je dat gevoel hebt. Maar ook ik zou het risico niet nemen. Stel dat je echt terugvalt, zou hij je in die staat nog leuk vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 nee als ik terug zou vallen dan ben ik niet meer leuk ja daar moet ik maar aan blijven denken zoals ik nu bent vind hij mijn leuk ik heb het trouwens wel eerlijk vertelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Snoepje@ doe maar niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Wow Snoep, keitof voor jou! Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 ja jullie hebben ook gelijk als ik weer ga drinken dan is deze nieuwe relatie denk ik zo voorbij want dan kruip ik weer in me eigen wereld dus maar niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Snoep, Die gedachte maar vast houden. En veel geluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefSnoep,Die gedachte maar vast houden.En veel geluk! quote> dank je wel:present:en moet inderdaad die gedachten vasthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Snoeppie!! ik zag je online even snel dag zeggen ben hier illegaal dag Snoep zoefffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 hey shaartje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Hoi Shahire. Alles goed ? Ik typ niet veel want ik heb mijn rechter arm in een mitella na correctie van mijn pols. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden