Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Oef... das minder dan. Zo vroeg mogelijk dus en dan een dubbele mok daarna he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Zo, en ik duik de douche in... hoogste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 goeienmorgen allemaal al is er liefde in de lucht het slapen gaat nog steeds slecht en ben bang dat het niet meer gaat verbeteren lenie hoe is het met jou slapen? jij slaapt net zo slecht als mijn is er al een verbetering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Nog een klein uurtje, red ik wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 von..we gaan wel even samen douche hoor..scheelt weer water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 als jullie even opschuiven ga ik er tussenin staan, ik moet ook opschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen! Wat een vroege vogels weer hier. Eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedemorgen allemaal! Mijn eerste berichtje op de dagdraad...helemaal trots dat ik gisteren niks gedronken heb! (veeeeel thee, fris en water, dat wel). Moet zo werken, vandaag een goed dagje gewenst voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 moggeuh frutselzzzz, nou slaap problemen miss. door de goeie koffie hier?? Ha Hopeful, welkom hier o des ochtends. O ja heb denk ik een vakantiebaantje, alhoewel ik nie weet of ik er elke dag aan kan voldoen, maarja. DAGPACT Den Dato 28-08 In het Jaer des Heren & Dames 2012: Lytse Nou lekker bakkie met peuk en ik weer tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen Of is het al middag;)? Hopeful Welkom! Trots mag je zeker zijn. Succes Diesel Daar ben ik ook tevreden mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedemorgen Allen! Hopefull voor je eerste dag nuchter, ik hoop dat je doorzet, en je nuchterheid een kans geeft! Hier prachtig weer, en ik mag zo werken, maar heb verder de dag vrij, hoop dat het weer zo blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goeie morgen mensen:) Vandaag wil ik echt heel veel gaan doen. Terras schrobben, h. kamer poetsen. Event. naar de kapper en boodschappen doen. Heb niet goed geslapen en wilde eerst vannacht al gaan beginnen maar ben toch zo rond 3 uur in slaap gesukkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goeiemorgen frummels, Heb nog even tijd voor ik weer de uitdagingen op het werk aan kan gaan. Gisteren gebeurde er op mijn werk iets, nam iemand een wel zeer hautaine houding tegen me aan en ik werd onrustig. En ook wel bozig in mezelf, snapte niet hoe dit nou zat. Maar vanochtend vroeg bleek dat het om een oud trauma gaat. Bij een baan in het verleden had ik een hele vreemde vent als directeur. Heb er 14 jaar gewerkt. Op een gegeven moment ging het heel goed met de zaak (klein bedrijf) en de sfeer was helemaal top. Totdat hij een zeer decadente cruise ging maken. Hij kwam terug en wij waren plebs, nothing, losers - alhans zo zijn we na die cruise meer dan een half jaar zeer hautain en ondergeschikt behandeld. Heel naar, vervelend en frustrerend. Ik wilde wegrennen, nooit meer terugkomen maar dat kon niet want ook toen woonde ik alleen. Maar dat nooit meer. Weet niet of ik er straks wat van zal of "moet" zeggen. Rustig en assertief reageren. Maar goed de dag gaat weer beginnen en ik ben nu al nerveus. Kop in de wind dan maar, ook in deze situaties - bek op het stuur!! Fijne dag allemaal en ik piep nog wel binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 pfff.... Bol, ik vind dat zo knap van jou, ik word al moe als ik het lees, ik heb daar (nog) niet de energie voor, helaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Bol, dat wil ik ook maar ik moet naar kantoire! Hopeful, goed gedaan. Kame, sterkte en succes straks. Het verse bakkie koffie staat straks voor je klaar:present: En nu...wegwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Morninkjes Travel. Gabs ja ik weet ook niet, begin de dag altijd met veel zin en energie. Maar ik denk wat voor mij heel belangrijk is, is dat ik ook al kan ik niet slapen, ik toch blijf liggen zodat mijn ritme niet verstoord wordt. Heb dat in het verleden wel eens gedaan om er uit te gaan, maar dat was geen succes. Weet je, ook al denk je niet te slapen, je doet het wel. Maar lekker bezig blijven is goed voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 En Snoep verliefd! Gefeliciteerd meis, lijkt me zo bijzonder, ik heb nog altijd N in mijn hoofd, en dan sta je niet open voor anderen denk, maar zou denk ook niet handig zijnvoor mij om me nu in een relatie te stortten, eerst maar eens een jaartje nuchter zijn, (en de 4e/5e stap afronden ) en als ik nu in een relatie stap, zou dat de eerste keer nuchter zijn goh hoe zou dat zijn? normaliter zoende ik dronken iemand, en soms groeide daar een 'relatie' uit, met N werd ik de volgende dag wakker op de bank, kon me het einde van de avond niet herinneren, en moest ik van een kennis horen dat ik schaamteloos had staan zoenen in de kroeg :$ Ik wist het echt niet meer, ook dat zou dus nu heel anders zijn, en nu ik erover nadenk, mijn collega''s die weleens een flirt hebben, das idd ook altijd als ze gedronken hebben, Snoep!! Hoe doe ik dat nuchter??????:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 ik slaap meestal goed hoor Bol, en anders blijf ik ook liggen, ik denk dat ik gewoon niet zo huishoudelijk aangelegd ben moet mezelf een trap onder de bips geven! Nu echt werken, fijne dag allen, kom vanmiddag nog wel even gluren, misschien volg ik Bols voorbeeld wel, aan de schoonmaak doei.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: HopefulGoedemorgen allemaal!Mijn eerste berichtje op de dagdraad...helemaal trots dat ik gisteren niks gedronken heb!(veeeeel thee, fris en water, dat wel). Moet zo werken, vandaag een goed dagje gewenst voor iedereen!quote> :present::present::present:Hou dat gevoel maar lekker vast!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedemorgen allemaal! Het is dag 6 voor mij en ik ben vandaag eindelijk met een lekker gevoel opgestaan. vanmorgen even met mijn hond het bos in geweest en nu lekker even een kopje koffie voor ik me op mijn werk stort. Ik heb een bruisend gevoel in me.... gaat misschien in de loop van de dag weer over, maar dit moment is al heel waardevol voor me! Fijne dag allemaal! @Hopeful: heel veel succes vandaag! je kunt het echt, want de motivatie is sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: BoGoedemorgen lieve mensenOf is het al middag;)?HopefulWelkom!Trots mag je zeker zijn. SuccesDieselDaar ben ik ook tevreden mee;)quote> Fijn dan ook met jou wakker te worden meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 NoNo dat is nu het kadootje aan jezef omdat je niet meer drinkt. Het bruisend gevoel dat je een hoop energie gaat krijgen. Ja misschien gaat het over, misschien niet maar dit heb je al te pakken. Het resultaat van het niet drinken, geeft een hoop energie terug. Geniet er van meis, je hebt het verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Wat zal de dag mij verder brengen, heb al spook gereden erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Jopie, het is je zo gegund:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 mogge Jopie en alle frummers natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden