Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 "De getijdenkrachten zijn op kleine objecten zoals een mensenlichaam verwaarloosbaar klein. Bovendien kan men uit de cijfers en statistisch onderzoek de verbanden tussen maan en mens niet terugvinden." (Uit http://skepp.be/artikels/pseud...AFnvloed-door-de-maan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Effe RH hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedenavond Frummels Druk dagje gehad. Dus ik zeg gelijk al weer weltruste en morgen gezond weer op ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik heb net een plas gedaan. Daarmee heb ik mijn relatie met de aarde meer beïnvloed, dan de maan ooit op mij zal hebben. Een beetje kilokillen zal ook wonderen doen. Daarmee neem ik afscheid van deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: Johan WMaar ik kan niks doen behalve de frieten in de oven maar eens keren.quote> Johan, frieten moeten in het frietvet niet in de oven.1ste bak 2' op 160°2de bak 3' à 4' op 190°en goei patatten gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Frodo, zo'n frietje zou ik wel lusten nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Sorry, goedenavond mensen. Ik kom heel even binnenrollen. Drukke dag gehad. Alle saté en stroganoffballetjes zijn op helaas. We hebben het weer overleefd! Nu ga ik even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goh ik ben nogal een Skepp-aanhanger Coco. Ben er zelfs lid van geweest ooit haha. Die hard scepticus hier Trusten Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Mensen slaap lekker! Ben in gedachten bij Borretje. Beetje stil van eigenlijk. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik lees Dawkins graag. Wat is RT? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Richard is my man. Al z'n documentaires heb ik gedownload. Iemand die met passie de onzin bestrijd. Weg met alle flauwekul, die tegen logisch denken indruist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ah zo, ik ben wel de wetenschappelijke kant op gegaan. Mijn moeder kwam uit nog een andere tijd, die interesseerde zich aan geschiedenis en politiek en moest "snit en naad" doen. Geen idee of dat nog bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dat klinkt inderdaad gelijkaardig. Alleszins deed ze het niet graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 In die zin ben ik wel een geluksvogel: ik mocht gewoon studeren wat ik wilde. Wat een geschenk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hoi Coco. Huishouschool werd toch ook gekookt. Vrouw was voor aan het aanrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Slaap zacht Coco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik vermoed dat er in "snit en naad" ook gekookt werd, Soothe. En mijn arme moeder wilde helemaal geen huisvrouw worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 ja Co zonder snurken slaap lekker mensen:lips: Jen ook weer in ons ritme net op tijd voor de volle maan:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Smik, nog 1 avonddienst, en dan....eindelijk VAKANTIE voor je. Gaan jullie meteen vliegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Zo was dat hier ook. Vaak was er weinig geld, dus naar de huishouschool. Weet niet eens of het nog bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Slaap goed mensen, snurk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Bij mijn moeder was het een beetje gek, Smik. Haar broers deden uniev, zij moest mee werken om dat mogelijk te maken. Zeuren deed ze er niet over, maar je merkte wel dat ze liever een opleiding had gehad. Chapeau voor jouw moeder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik bedoel vooral, sogni d'oro, gouden dromen. Zonder rinkelende flessen...(ik ben mijn drankdromen meer dan zat). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Haha Jane, ja, ik ben weer klaarwakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Trusten allen. Woef uit en slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden