VM1 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Oh en Beer is er ook nog zie ik juist. Ik heb het al een paar keer gezegd he beer , maar heb je mijn jaar proficiat nog gelezen? Ik doe normaal nie zo van die feli's maar voor jou had ik speciaal, als eerste zelfs een jaar proficiat gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ach ja Dies, pff t zal dan wel de volle maan zijn zeker he... hier ook hehe hoor.... En dat zwemgebeuren was dus brrrrrrrrrrrrrrr vreselijk... Nergens geen open deur, dus geen lucht. Allemaal Flic achtige surveillanten die vre-se -lijk waren. Bij het minste op hun fluiten bliezen enzo.. Stank alom. Lawaai alom. Errug dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 maar geen lekkere namiddag gehad dus, nou hoop dat je dan wel leuk weekend tegemoet gaat hoor meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ja zwembad lucht is al teveel voor mijn gevoelige huidje en persoontje hoor en mensen die me nafluiten..........ach ik ben zelf ook bouwvakker geweest en als tentenbouwer nog meer fluiten he he he, dus als ze dat doen naar mij negeer ik ze met geheven hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedenavond allen. Eerst bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik ben onderdeel van de heksenkring van lieden die hun dag niet hebben. Wel vanmiddag voorgelezen en dat was weer leuk. Daarmee de energie voor de rest van de dag verbruikt. Dan maar naar bed. Welterusten allen, ik heb het droog gehouden. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Slaapwel en een zachte en pijnloze nacht gewenst Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 slaap goed ons spiritueel evenwicht en een fijne droom gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 't wordt fris vannacht. Brrr, lekker onder de synthetische dons! Welterusten, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedenavond, Rustig hier op de vrijdagavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Truste Lytse en Gunn:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hallo Bo, Ja rustig hier, geen danscafé vanavond. Komt misschien door de blauwe maan. Juist iets bijgeleerd via het journaal. Ongeveer om de 3 jaar is het in 1 maand 2x volle maan en dat noemen ze blauwe maan. En dat is vandaag het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik leer nog wat bij Emoticon is dus in zeer gepaste kleur Maar waarom het dan rustig is...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hier geen energie over, gelukkig september geworden en gaat me vermoeidheid nu over. Of zou het een griepje zijn, alles echt teveel, alleen wat knopjes indrukken zonder echt na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Slaap zacht Diesel, bedtijd wellicht? Selamat tidur Enne, dua anak cukup! Hahaha, sorry, moet ik me ook niet mee bemoeien, hoeveel anak enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Jemig, nog maar 4 maanden en het jaar zit er al weer op, is het alweer 2013. Zou dat ook zo'n mooi jaar worden? Eerst maar even slapen. Ik ben een beetje onrustig de laatste tijd. Wil van alles, maar heb het gevoel dat ik er niet toe kom. (Het is meer een belevingsprobleem dan een echt probleem) Hoewel, meer dan beleving is er eigenlijk niet. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Zeg dat nou niet Jaap, dat van voorbij enzo... Slaap goed, beleef je slaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Maar ik dacht er aan. Zomaar omdat het 1 september is. Ok, die 4 maanden doen we eerst, en goed ook, alsof het er 5 zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 LOL Gwen, dua anak right maar ach iedereen zelf maar weten he, nou hebben wij niet kiddoos nie, ach ja de hondjes en fretjes soort van he. Naar onze peetkinderen enzo. Maar voor Indonesie 2 genoeg he, anders roken ze me kretek op LOL en die heb ik nu ff wel nodig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 nog 1 tje en wat drinken en dan idd te bedde, hopend op nieuwe dag morggeuh, voel me vandaag alsof ik net gestopt ben opnieuw, ook nix gedaan alleen de dieren eten en drinken gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 nou goeie nachtrust, tot moggeuh dan hopenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 en alweer een nieuwe maand gestart slaapwel op deze blauwe :lips:dag dag:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden