Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ach weet je, een paar kilometer naar het westen is het gewoon nog 1 september. Denk je je daar heen. Ik ga ook lezen. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 thnx is er toch één uitgeslapen hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 truste Jaap:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 komt Heintje nog even voor terug wat fantastisch jopie!!! zit je vlak bij het Dolhuijs?(:$) mooi die binnenstad daar en hopelijk ook weer op de camping als het voorjaar nadert? of in elk geval de mogelijkheid? wat zul jij lekker slapen vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goede avond, en ook slaap lekker gelijk. Brrrrrrrrrrrr koud koud en koud.. Lichtstoet. Mooi ma ja ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 seg ma Smik, da we nu toch hier ma me ons tweekes zijn.... is de bolle echt jarig??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Nee smik we zijn thuis alweer. En gij? Bijna vertrekken he??? De 9 gende Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Owwwwwwwwwwwwww coooooooooool smik, ik dacht dat julle (of tochjullie he???) mandag gingen. Nee maar hiet dus maandag terug school weer .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Doe er wat aan, droogstoppels. Hou t gewoo zo droog als je wilt. Het leven is simpel, als je het goed bekijkt. En zo voorbij. De stokouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 en, had, ??? Maar verder , heb je alles klaar ? Smik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ja pfff heb je gelijk Smik, 3 de dus, en ja ook nog es pfffffffffffffffff ritme he............... maar dus jullie dan.. Hey capt en toen?????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Barcelona moet ge zeker doen!! En dse ramblas ja ok mar ge zou eigenlijk es moeten gaan zien (ik weet nie hoeveel tijd ge hebt), daar bij het nieuwe gedeelte, barcelonette, daar (en als ge da vraagt dan kenne ze dat wel) aan de beneden kant van de baai. Maar hangt ervan af wat ge willt ook; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Moe vooral smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik ga dus zo bedje opzoeken , maar iag barcelona is en van mijn favorieten!!! En dus niet de ramblas... Maar vooral die nieuwe wijken, beneden de baai.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Yep en thx Smik88 En oolala wat ben ik moe, echtig en techtig... Twee maanden constant parraat zijn... s nie min hoor!!! Ma ja da doe je dan met "plezier"..... hmmmmmmmmmm Maar t is bijna gedaan, en dan weer het vervolg... Maar als ik Je niet meer "spreek", goeie reis en niet vergeten om es een kijkje te gaan nemen aan den andere kant van barelona, wat ze noemen de "nieuwe kant" veel plezier iag!! kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 oh whaoaw ja smik die van freddy!!! en ook nog es , weer dikke ,goede, alles wa ze wil, happy hapy birthday voor den <bolle!! <smik................. ik ga slapen, maar zoek es een heel mooi liedje voor den bolle!! <<<<<<<<<<<<<<<<want ze is jarig he................... ik ga zo slapen, k moet... maar Smikhik allez gij nog eh lieke.. ik zoek er morgen nog ene... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 ik meld niet hoe mijn avond verlopen is..\wel droog, dat dan weer wel. welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goeienavond mensen. Zeer vreemde dag achter de rug hier. Noch goed noch slecht, gewoon weird. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Wel Smikkie, ik had door omstandigheden (die irrelevant zijn) mensen op bezoek die, om het bekakt uit te drukken, niet tot mijn sociale milieu behoren. En ik vond dat best moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ehm nee, 'k zou zeggen lager, maar dat klinkt zo arrogant he. Ik doel ook niet op beter/slechter, maar op het feit dat ik niet veel overeenkomsten heb met mensen die fier zijn omdat ze ooit in "den bak" zaten en dat soort dingen. De communicatie was moeilijk zullen we zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Nee ik geef toe dat het ook interessant was. Alleen wist ik erg dat ik niks over mezelf kon vertellen, want het waren niet zo'n discrete mensen, dus tot een echt goed gesprek kan het dan niet komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ach ja, gebruikt klinkt zwaar, maar ja. En best wel lief, ja. Onze hond had hun graag en ze wilden hem meenenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 De hond zit hier nog rustig, maar ik beken dat ik een paar trekjes heb genomen. Ach, is ook mijn verslaving niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Sloom ze op Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden