Bo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Soni Je bent goed op weg! Succes op dag 3 meid! Kame Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 super Soni! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Vind vooral de avond op dit moment lastig. Lijkt wel of er dan verveling begint. Als ik daaraan denk, word het erger dus probeer ik als een wervelwind mezelf bezig te houden. Dan merk je dat je hyper bent en probeer je te ontspannen. Een balans is er nog niet echt maar misschien is het daar ook te vroeg voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Knap hoor Soni want de eerste tijd is het het moeilijkst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Herkenbaar Soni, Ik stelde mezelf na het avondeten iets gezelligs voor, visualiseerde het. Potje thee op de tafel, kaarsje aan iets lekkers erbij, lekker hangen in de bank met een breiwerkje. Wat in mijn voordeel werkte was dat onze dochter lekker tegen mij kwam aanhangen, mama was niet meer suf van de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 dank je bolletje. Nu mijn dochter uit bed proberen te krijgen voor ze een gat in de dag slaapt en dalijk heerlijk naar buiten in het bos bij een ven flamingo's kijken. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Kame tot nu toe stelde ik me bij gezellig altijd een drankje voor. Terwijl er niets gezelligs aan was want dat deed ik alleen. Fijn dat je dat zo hebt kunnen invullen. Ga ik ook eens proberen. Ben er nu echt vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Lieve Bolletje en Sha: :musicnote::musicnote::musicnote: En smile allerliefste maatje! !!!! Twee maanden !! Dat is niet niks! Lieve Bo: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 ahha daarom is sha niet thuis vandaag. ik hoop dat ze vanavond allemaal meeeters in de tuin heeft staan sha van harte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 mee-eters zitten naast je neus op haar leeftijd nog wel tenminste Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Bo, 2 maanden alweer van harte meis en ga zo door :heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 hai Bolletje! was op zoek naar t feestvarken maar trof je pas op blz 5 van de dagdraad! van harte gefeliciteerd!!!!!!!...is dit een jaar? in ieder geval topprestatie en erg inspirerend hele fijne dag! groetjes Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Dank je wel Krekel. Ja joh ik heb vanochtend uitgeslapen vandaar dat ik laat was. Boooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 moet kunnen goed joh......:-) ik krijg er nog geen bloemen uit en zonnetjes dus je moet het ff met droge tekst doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Hele goeie zondagmorgen beste frummers. @Bol: Natte zonen kan ik je niet geven want die van mij zijn al droog achter hun oren. Maar dit krijg je wel: @Sha: En voor jou uiteraard hetzelfde: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Originally posted by: krekelmoet kunnen goed joh......:-)ik krijg er nog geen bloemen uit en zonnetjes dus je moet het ff met droge tekst doenquote> Bol:present::present::rose::rose::rose:namens Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Thx Jane! Lavendel Om jouw twee maanden doe ik een heel grote strik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 fijne dag hier allemaal, kom straks weer ff kijken.... en dank Bo voor je kleurrijke bijdrage van mn berichtje :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Graag gedaan Krekel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 ik ga onverwacht Utrecht onveilig maken is koopzondag daar en ik heb mn zakgeld nog niet op fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Veel plezier Jane Sha Was het er haast doorheen geglipt Van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Doeg doel lieve Cooooo. Ik ga de tuin weer in. Het is mooi weer. Kom af en toe wel even kijken of jullie nog iets van drinken willen. Vanmiddag toastjes met eiersalade kaashapjes, en vooral veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Dank je wel Jop. Ga jij vandaag nog iets leuks doen voor jezelf? Lekker nog ff een strandwandeling of zo, of moet je werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Bolletje, van harte gefelicteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Bo, Je gaat goed, 2 maanden alweer, Gefeliciteerd, op naar een half jaar! Een grote bos:present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden