Rudy Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 NoNo, een weekend gezellig doorgebracht met vrienden en niet gedronken is een dikke felicitatie waard. Wat maar weer bewijst dat je niet hoeft te drinken om je goed te voelen. En nu volhouden, dag per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Van Harte Travel met je verjaardag en Madelief met je rookvrije dag! Voor beiden hoop ik een lange toekomst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Madelief houd je doelen scherp, stel ze iedere dag weer bij. De zucht naar een pafke wordt minder. Weet ik uit ervaring. Dag per dag. Uur voor uur, roep anders de hulp in van de keuken wekker. Jammer dat het lichamelijk herstel wat langer duurt dan afkicken van te veel alcohol drinken, anders mensen veel eerder de stap waagden om te stoppen met roken. De longen hebben tijd nodig om schoon te worden en dat duurt even. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Travel gefeliciteerd met je verjaardag en veel geluk en een gezond nieuwjaar boordevol leuke verrassingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ben weg, nog veel te doen. Een paar dagen afstand nemen van het internet. Anders komt er van mijn plannen niets terecht. Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Travel miranda Miss Sophie Everything is possible Nothing is impossible The power Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Dag Rudy! Dank je en ja we gaan stille voort! Iedereen trouwens voor het hart onder de riem he? Weer verder, ramen aan het lappen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 middag pieps, net terug van de HA...even gewogen weer, en ja hoor weer bijna een kilo kwijt. zal het zo even melden op de kilokiller. nu even lezen met een bakkie troost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Travel gefeli!!!! Made, jij Toppert...je gaat goed!!!:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Travel miranda Miss Sophie Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemiddag allen, De zon schijnt hier en ik kon met bezoek in de tuin zitten. We hebben alleen een uitbraak van wespen! Dat was lastig met eten, maar we zijn er ongeschonden door gekomen. @ SnoepP: zo te lezen was het leuk, je weekend, anders wilde je niet alle dagen weekend. Ik hoop het voor je. @ Bor: ik had je gemist. Hopelijk heb jij ook een goed weekend gehad. @ Sha: sterkte op het werk met het vieren van je verjaardag. Misschien valt het mee. Travel van harte gefeliciteerd. Ik dacht ook dat jij het niet was, maar toch. De slinger heb ik geleend van Bol hoor. Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 @ Rudy: succes met je plannen. @ Madelief: ook al is het moeilijk: je redt het toch maar. Chapeau. @ NoNo, Soni, Miranda, Zonnetjes, Sophie en de overige nieuwelingen: wat gaan jullie goed. Houden zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Drie op een rij. @ Lenie: ik hoop dat verder alles goed was. Dij lijn gaat in ieder geval als een speer! Ik ga weer aan de slag. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 verders gaat alles goed Lytse. gelukkig wel. "proest" heb donderdag weer een "blind-date" oh oh oh die meiden willen me perse aan een man hebben hahaha nou ja als het maar gezellig word..toch, dan zien we wel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hoi Hoi, Bolletje, Ik begrijp dat je een dagje ouder bent. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Een virtule knuf. @ Travel ook al ouder en 'wijzer'. Ook een virtuele hug. Groet allen. P.S Blind date altijd leuk, mits je goed de ogen open houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 och jee, mag ik wel naar de plastisch chirurg.. vellen en lellen ten overvloed hoor! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemiddag lieve mensen, Travel gefeliciteerd! Dit wordt een belangrijke datum voor je.. 3 sept 2012. Madelief,dag 3. Helder, fris en fruitig zonder rook...heerlijk voor je. Smikkie, goeie reis! Je hebt je vakantie wel verdiend! Terug naar de rimboe.. Hard werken trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hallo allemaal, Vanochtend bij de huisarts geweest want ik was bang voor een longontsteking of hartklachten. Nu bleek dat de pijn in mijn borstkas wordt veroorzaakt door twee gebroken of gekneusde ribben. Vorige week heb ik dus waarschijnlijk een volledige black-out gehad en ben ik gevallen. Hier weet ik helemaal niets meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 apart?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Borretje, Herstel kan wel twee maanden gaan duren en er bestaat geen behandeling voor (behalve pijnstillers). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Een combinatie van alcoholmisbruik en chronisch slaapgebrek. Voor refusal en antabus ben ik toch wel een beetje bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 sjee Marc...... ik ga met Bor mee....even nadenken nu man!!! wil je dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hallo allemaal Hoe is het hier met iedereen? Wie hier drink wel eens alcoholvrij bier? helpt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hoi Leann, Helpen tegen wat? Zit toch geen alcohol in. Oh ja, met mij is het redelijk. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hoi Sooth en Hannah1 Ik bedoel helpen tegen het ach ik zou wel een biertje lusten moment. Ik heb nu 8 dagen niet gedronken maar met het zonnetje en een drukke dag achter de rug mis ik mijn ontspan met een biertje moment dacht misschien is een alcoholvrij biertje wel een oplossing. Ik ga het morgen gewoon proberen lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden