Kate Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Borretje, je hebt het doorstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Bor je bent sterk geworden meis, wees trots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Borretje:heart: Lenie:heart: sterkte en je doet wat goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 @ Bor: wat fijn dat je het gered hebt. Het valt allemaal echt niet mee. @ Zonnetjes: jullie gaan weer een zware tijd tegemoet. Veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat je er voor je zoon wilt zijn. Dan weet je tenminste zeker dat hij de juiste zorg krijgt. Even bankhangen en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: spikedit uit ervaringben mijn geliefde, maatje en vriend kwijtin 1 klapquote> Da's mooi kat, Spike.Daar kun je erg mee zitten, hele prachtige theorien aan ophangen over accepteren enzo, maar ook gewoon op z'n boerenfluitjes van zeggen:kop skudduh, en weer doorgaan!Lijkt kort door de bocht, werkt voor mij prima.En is eigenlijk hetzelfde als al die mooi lijkende hoogdravende praat, alleen dan ook nog straight from the gut.Woorden is behelpen.De mierenfluisteraar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: borretjeHet is zoals het is.Niets meerNiets minder.quote> Zo is 't, Bor!Er ligt veel op je bordje. Deal ermee, sterkte, meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Gevoel voor drama is de alcoholicus niet vreemd, lijkt mij, zijn we allen mee behept.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Mijn ervaring is dat het wel belangrijk is, te weten waar eventuele trek of gedachten aan alcohol vandaan komen. Bij mij was het regelmatig dezelfde reden, hetzelfde gedrag of een situatie. Zonder al teveel in detail te treden ben ik mij nog regelmatig bewust van situaties die mij voorheen toch wel aan het drinken konden zetten. Hoe vaker ik mij daar van bewust werd en nog steeds, dus de situatie aangaan en nuchter, hoe beter het mij (meestal) afgaat. Ik leer herkennen waar ik moeilijk mee kan dealen, soms heb ik daar invloed op maar ook heel vaak heb ik te accepteren. Accepteren en soms ondergaan, hoe zwaar en verdrietig het ook is. In verzet gaan helpt mij lang niet altijd, ik zal het ermee moeten doen. Waar ik invloed op kan uitoefenen hetzij op een redelijke en acceptabele manier, zal ik niet nalaten. Maar tot het bittere einde in verzet gaan heeft mij nog nooit geholpen. En dat vind ik vaak het moeilijkste wat er is, accepteren en het doen met wat voor mij goed is en dat is soms minder dan ik graag zou willen. Dan is het "Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat". Simpel maar voor mij werkt het, meestal. Tot op heden is het een belangrijk onderdeel van mijn nuchtere leven en dat wil ik graag zo houden. @aanp. letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 He, kransgenoten, ik ga nog ff sociaal buizen, in de zin van TVen. Hou 't zo droog as je wilt, heh! Bammie, groet je lief van me. De plaat/tegelpoetser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik ga afsluiten, Tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tina:heart: mooi geschreven Nu ga `k naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Zonnetjes en Albert, Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tina, Om over na te denken. Thanx Het is niet te doen om alles te lezen. Misschien probeer ik dat morgen nog. Ik duik mijn bed in. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tot morgen Zon:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tina, dank je wel voor je schrijven, Zo herkenbaar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Albertina, ik kan mij wel vinden in jouw stukje voor mij is het ook belangrijk om te kijken waar die trek vandaag komt zo kan ik, indien mogelijk, de situatie veranderen of me zelf anders instellen op dat moment en zo niet, accepteren en slaap lekker voor wie naar bed gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Slaap lekker made:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Het is niet zo moeilijk, boos reageren. Er bestaat ook een mogelijkheid te schrijven waar men het graag over wil hebben. Soms is het zo lastig dat het op de één of andere manier uitdagend gebracht moet worden. Of dat het nu makkelijker maakt, op zo'n manier? Ik denk zelf van niet. En toen was het stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik ga voor vandaag ook weer afsluiten. Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Moeilijke dag vandaag voor je geweest Bor maar je hebt het maar wel weer geflikt Vorige week miste ik mijn zoon ook heel erg Bor lijkt me meer dan menselijk dat je als moeder zijnde je kind mist dat siert je meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Johan, je denkt dat je meeschrijft voor Jan L maar je wordt wel degelijk gelezen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Borretje, je bent heel duidelijk en heel goed te begrijpen en een fijn mens:heart: was al weg maar nu weer Albert Hein(tje) truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedenavond allen, Met gepaste trots wil ik me voor vandaag droogmelden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Voor mij was je al duidelijk Bor was geen uitleg nodig denk zomaar dat Johan die pizza wel niet zal gaan delen slaap lekker AR Marc, fijn om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden