Spring naar bijdragen

woensdag 5 september.

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

voor alle feestvarkentjes van de dag!

Ik heb bij het rondkijken op de draadjes interessante info gevonden ivm ontwenningsverschijnselen in het latere stadium, wanneer de eerste weken voorbij zijn.

Ik heb het naar boven gehaald op het draadje van "vraag het de hulpverlener""herstellen lichaam bij langdurig drinken" ( geen idee hoe ik dat draadje onder "thema's" krijg...)

Er is een link van Anton 23 naar de Engelse tekst.

Jaap heeft een vertaling eronder gezet.

Men spreekt van "post acute ontwenningsverschijnselen". Voor mij boeiend om bv. mijn steeds terugkerende vermoeidheid te plaatsen.

fFjne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, knap van je dat je je weer herpakt hebt.

Ik moet mezelf een enorme schop geven. De droge dagen worden schaarser. Als ik zo doorga glijd ik weer terug naar waar ik vandaan kom.:(

Ik moet bekennen dat ik de laatste tijd regelmatig het dagpact heb verbroken. Ik zit diep in de put.

Vandaar dat ik mijn stopdatum maar noteer, ik hoop dat dat een extra motivatie is om het vol te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45
Goedenmorgen allemaal

DAGPACT

Travel
Marc
Bor :)
Miranda
Rosa
AlbertRemmo
Lytse

zo ook mn goeie daad voor vandaag weer gedaan
kom ik makkelijk vanaf zeg:D
gauw gaan fietsen met maatje
en dan strand als beloning
voor de verandering
wordt nog saai zo
(nee hoor)
fijne dag mensen

en Bor AA bellen was jouw goeie daad:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh rosa, dat is inderdaad zeer vervelend.

Ik ben inmiddels anderhalve maand aan het zoeken, tot hiertoe zonder succes. Of ben ik te ongeduldig?

Zoek jij nieuw werk nu? Vrijwilligerswerk kan ook een uitkomst bieden, weet ik uit ervaring. Voor het financiële natuurlijk niet, maar je hebt dan wel sociale contacten enzo, en het gevoel dat je zinvol bezig bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jen, ik zoek nieuw werk maar het zit wat tegen. Vrijwilligerswerk is een heel goed idee.

Ik mis inderdaad het zinvol bezig zijn en de sociale contacten heel erg.

Dus jij bent ook al werkzoekende. Ik hoor ook steeds meer in mijn omgeving dat mensen hun baan kwijtraken. Wat een rottijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Rosa, ik heb ook lang gedacht dat mijn man het niet wist......

soms is het gemakkelijker om een brief neer te leggen als je iets moeilijk wil vertellen

mijn man vermoedde het dus

ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik geen gemoei wou tijdens mijn proces

nu kom ik zelf stilaan af en toe over de brug als ik het moeilijk heb of iets leuk wil delen

hij laat me verder met rust

ik had voor mezelf ingebeeld hoe het zou verlopen moest hij het weten

het ergste dat er kon overkomen was dat onze relatie stopte

maar ik zelf bleef dan toch nog altijd over

maw van problemen in een relatie ga je niet dood

van drinken wel...

succes, meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn er hier een heel aantal die dat gedaan hebben en zeer tevreden over zijn!

Is zelfs gratis geloof ik (voor nederlanders, voor ons Belgen niet, heb het ooit gevraagd en het was zelfs redelijk duur)

Maar het gaat ook wel via de huisarts denk ik.

Op het forum is er vast iemand die er meer over weet.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

De wandeling zit er al op. Lekker!

Vandaag ben ik zo brutaal de slinger van Jaap te lenen: mooie kleurcombinatie!

Voor Jen en Kwispel nog vele droge jaren.

:light:B):moon::D:moon::light:B):moon::D:moon::light:B):moon::D:moon::light:B):moon::D:moon::light:B):moon::D:moon::light:B):moon::D:moon::light:B):moon::D:moon:

@ Sha: succes met je laatste werkdag voor de vakantie. Aan de hele ochtendploeg: werkse.

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa, nu je geen werk hebt heb je juist alle tijd om via je huisarts bij de verslavingszorg langs te gaan. Geweldig toch?

Ik zou niet weten hoe ik dat hier op mijn werk zou moeten verkopen in ieder geval.

Want ik ga al nooit naar de huisarts en mensen gaan toch vragen, dan moet ik gaan liegen en dat is iets wat ik niet kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...