Lytse Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 DAGPACT Travel Marc Bor Miranda Rosa AlbertRemmo Lytse Nog niet helemaal bijgelezen, maar aan de slag. Een goede dag allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Bammetje, Zes jaar maar liefst. Mooi werk is dat. Een uit mijn Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 ik zit te wachten op m'n zoon...die is met mijn teef aan de wandel. het gaat heel slecht met m'n reu...als m'n zoon zo terug is ga ik alles regelen voor hem. hij kan niet eens meer lopen het arme beest. vanmorgen alweer 3 toevallen gehad. het is mooi geweest... nu maar hopen dat ik een DA kan vinden die het op rekening wil doen. pfffff misschien tot vanmiddag/avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jen, kwispel, tasseke Van harte gefeliciteerd. Many happy returns of the day. Groet. :present: Verders een mooie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Op nos.nl gevonden: Alcoholvoorlichting aan 9-jarigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Heel veel sterkte meiz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hallo mensen. 'k moet zodaad'lijk m'n nieuwe paspoort ophalen. Kan dat op ieder tijdstip, of moet je daar een afspraak voor maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Leni sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Gunn, even naar Google. Even bij stadshuis -deelraad kijken voor openingstijden en je weet het. Groet en all the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dank je Soothe. Mijn dag is slecht begonnen, maar ja. Lenie, heel veel sterkte. Ik heb ooit een kater laten inslapen, dus 'k weet wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hallo allemaal Oh Lenie wat erg! veel sterkte ermee! voor de rest iedereen een fijne alcohol vrije dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: JenMijn dag is slecht begonnen, maar ja.quote> Toch niet de soda streamer laten imploderen.Kop op hè, u bent maar één keer jarig per jaar.Lekker aan de fris blijven en alles komt goed.Ciao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goed cadeau eigenlijk he Soothe, voor een drinker van spuitwater Nee, ik heb twee uur in de auto gezeten om nÃet bij de psych te raken. Verkeerd gereden, verloren gereden, GPS kapot, eindelijk weg gevonden, wegenwerken, stilstaande file. M.a.w. twee uren rijden om uiteindelijk gewoon een voorschrift af te halen, want mijn afspraak had ik natuurlijk helemaal gemist. Enfin. Kop op Jen. We gaan de keuken poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 goh zo te lezen hebben sommige van jullie een moeizame start vandaag! kop op allemaal! ps kan iemand mij vertellen hoe jullie aan die icoontjes komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 (f) test:present: ahhh hebbes lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 :present:Sterkte Lenie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 hahaha ja was ff lekker rommelen LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jaap, vandaag ben je 1,5 jaar droog toch even bij stil staan vind ik ondanks dat je denk ik niet meer dagelijks telt heb je toch maar even mooi in je broekzak zitten die 1,5 jaar geen drank! BamBAM slingerrrrrrrrrrrrrrr :heart::heart::heart: je snapt natuurlijk wel waarvoor je die vandaag krijgt * slinger voor Jaap weggehaald en gehangen op donderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jaap, Alvast gefeliciteerd met je 18 maanden! Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goeie avond allemaal. Lenie heel veel sterkte meis. Dat zijn zorgen die veel pijn en energie kosten. Houd je goed. Nou mijn poes is gelukkig weer een stuk beter. maar wat is ze lief zeg. De dierenarts kon niet naar haar hart luisteren omdat ze de hele tijd spinde. Ik zei nog "Ja, aan haar motertje kan het niet liggen, dat loopt altijd goed stationair. En ze was oooo zo rustig de hele dag. Ik heb het met haar zo getroffen. Was wel binnen 10 min. e66,-- armer en daardoor toch een beetje pissig. Omdat die dierenartsen maar wat vragen. En moet je nagaan we hebben dan nog 30% korting. Schande. Maar nu ik haar weer gewoon zie lopen, is me het dat wel waard. De volgende keer kan ik het zelf doen met badedas, biotex of soda. Dat gaat ook heel goed zei ze. Verder is het fretje naar Breda gegaan. Een van de dierenamb. medewerkers is hem met de trein weg gaan brengen. Ik was zo blij mensen. Hij was weer een heel eind opgeknapt en nog veel liever geworden. En, en das het belangrijkste, hij komt er door. Zo nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedenavond allemaal, allereerst, shame on me. Vanmorgen in alle vroegte samen on line en totaal over het hoofd gezien. Bam, van harte en nog vele droge jaren erbij!!!! Je bent zo'n beetje mijn maatje vanaf het begin dat ik hier op het forum kwam. Daaruit is veel wederzijds respect en een waardevolle band ontstaan, héél bijzonder en ook om dankbaar voor te zijn. Dus van mij een hele lange slinger met veel liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 En lap, mijn senseo heeft zijn eerste verjaardag niet overleefd. 't Is echt mijn dagje niet. Bij het poetsen heb ik ontdekt dat wijnflessen ontzettend veel stof vergaren. Die kans kregen ze vroeger nooit :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Het is vandaag 5 september en ik denken vandaag de 6e zo is het jaar natuurlijk ook snel om nou ja Jaap, heb je je slinger vast binnen voor morgen :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ach nou gelukkig Boll dan is tie naar Betje, ook opvang met veel eraring. Zal dus zeker goedkomen met ut manneke Tjah je moet maar nooit aan ut geld denken als je naar een DA gaat he. Hier scheeld dat ook enorm nu ik de fretten niet meer aktief opvang zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 En nu eerst kijken wat zo te eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden