Spring naar bijdragen

Donderdag 6 september 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

of ik iets leuks ga doen Lytse?? Ja m'n zwager verzorgen, en als ie teveel klaagt, laat ik hem per ongeluk struikelen.:P

Nou ik weet het niet, ben niet zo'n buitenzitter. Ze hebben wel een tuin en ik denk dat ik die dan alvast maar winterklaar ga maken. Ja en verder lekker koken, wat pannen soep maken voor mijn zwager, en heu verder weet ik het ook niet, een beetje poetsen misschien. Het zal wel saai worden omdat deze mensen een saai leven leiden vind ik. Ik ben meestal veel actiever, ze lezen erg veel en luisteren klassieke muziek.

Vaak heeft mijn zwager de neiging om ineens te gaan fluisteren omdat ie zogenaamd last van z'n keel krijgt, maar soms vergeet hij weer dat hij dat doet en praat gewoon. als ie fluisterd moet je je nog meer gaan concentreren op hem en daarmee krijgt hij nog meer aandacht.

Ja het is me er eentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry,

hier is een kortere shut down op komst voorjaar ook.

Eerste stop van de nieuwe droger van vorig jaar.

(waar ze bij installatie al leakage hadden die ze provisoir hebben kunnen dichten)

Maaaaar NOOIT zo erg als die van de Chinezen he hihi.... daar verliezen ze tonnen... ook al was die de helft goedkoper.

En verder gaat hier eigenlijk alles best naar wens.

Ups en downs zoals overal (niet zozeer op gebied van gebruik maar dan eerder gewoon dagelijkse levensdingen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha Bol,

De eerste keer beviel het de familie goed hè, dat jij er was. Hopelijk heb je ook deze keer een goede invloed op je zwager en in ieder geval krijgt zijn vrouw een beetje lucht.

Iets te doen meenemen? Trui breien voor Puck voor de winter?:D

Veel succes daar en pas goed op jezelf!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...