Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Sha, Jammer is dat zeg! Ja, dan word je onzeker. Zeker als je dochter niet weet wat er echt aan de hand is. Hopelijk komt dat boven water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ja Harr, het mooie weer komt nog hoor en ik vind zelf ook wel dat ik het verdient heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Made, ze werkt daar al een tijdje eerst als stagiere nooit een woord gevallen dat ze haar werk niet goed deed maar nu is ze aangenomen en wordt betaald we zullen het wel zien en/of merken als ze haar proeftijd maar door is zometeen en anders gaat ze gewoon verder met een BOL opleiding ipv BBL genoeg dagverblijven waar ze heeft gewerkt en ze haar wel willen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 en ik zou gaan zoeffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ik moet er ook vandoor, behangen bij mijn dochter. Vind dat wel leuk werk maar op zo een mooie dag als vandaag zijn er toch nog leukere dingen te verzinnen. Maar gauw aan de gang dus. Ben nog vrij tot zondag en morgen wordt nog mooier dus zorgen dat het vandaag gereed komt. Fijne dag allemaal en bekijk het nuchter, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 # Tante Boll fijn lang weekend en denk ook aan jezelf he, geniet idd dan met het lekkere weer van "t buiten zijn. Met warme bak soep dan he # Sha geniet van alles dan he, je hebt alles aan jezelf dus nie denken gewoon doen joh # Lenie heel veel sterkte, hoe gegaan met de hond en wat met jezelf joh? hou je haaks meiz goeie moggeuh alle ses gefreubelde, nou bakkie dan maar, o Harrie ook weer terug, goed joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 goeiemorgen mensen lekker trainen in de zaal weer en daarna thuis tassen en fietsen wisselen en hup de trein in naar het strand lijkt wel zomer:rose:! Lenie, meis, veel sterkte en knap maar snel weer op; ze kunnen je nu beter houden tot jij echt beter bent! Sha, fijne vakantie natuurlijk en je moet maar zo denken: jalouzie doet soms vreemde dingen met mensen, laat je dochter het maar als een indirect kompliment zien:present: Jen meis, zo zie je waar een rotmoment kan leiden tot zelfoverwinning: klasse meid! Hopeful, je maakt je naam waar en doet m eer aan. Bollewops, kalmpjes aan met je vrijwilligersbaantje he; eerst goed voor jezelf zorgen en dan voor anderen:heart: en Miranda; vergissen is menselijk en de meeste kun je weer goed maken hoor: ff de bewerkenknop aanklikken onder je bericht en verwijderen dat glas en vervangen door een zonnetje; de bedoeling, daar gaat het uiteindelijk om. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ja Bor, ik ben best wel trots op mezelf, en dankbaar omwille van mijn frisse hoofd. Vanavond bezoek waar ik wel naar uitkijk, dus deze dag overleven we wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goeie morgen kanjers:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jane, zonder het forum had ik het niet gered. Wat een zegen dat ik hier gisterenavond niet alleen zat Natuurlijk probeert mijn lief me ook te steunen, maar helemaal hetzelfde is dat niet. Hij was wel boos overigens. "Waarom praat je nu op dat stomme forum? Praat beter met mij!" Lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hij heeft ook gewoon gelijk jen, misschien kun je èn èn doen prioriteit aan RL geven zodat we niet een onbekende concurrent gaan worden voor hem en jou ook bij de les daar houden. Je kunt hem ook zeggen dat je hier oefent voor daar:heart: en dat dan ook waarmaken natuurlijk sterkte met alle tegenslagjes mensen zijn belangrijker dan dingen uiteindelijk. nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jen heb je vannacht wel geslapen? Ik las je gisteren. Ik heb ook geen kinderen, geen man meer, geen werk, maar ik heb mezelf en daar ben ik nu heel tevreden mee. Ik maak mezelf iedere dag nuttig. Zorg dat ik iedere dag iets doe zodat ik tevreden kan zijn met mezelf. Voor mijzelf is dat heel belangrijk, tevreden zijn met mezelf, en dat krijg ik niet als ik de hele dag denk wat ik allemaal niet heb. Daar zou ik ook depri van worden. Probeer vandaag eens iets te doen zodat jij ook wat tevreden kan zijn. als je altijd maar kijkt naar wat je niet hebt, blijf je in die neg. spiraal zitten. O en stop met drinken, dat is niet goed voor je geest. herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Maar ik was ook met hem aan het praten, jane. Hier schrijven helpt me gewoon, ik zou willen dat hij dat kon snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ik heb gelukkig uitstekend geslapen bolletje. Dat was een onverwacht geschenk. Tevreden met mezelf ben ik vooralsnog niet. Ligt ook wel aan mijn opvoeding geloof ik: werken móet gewoon, snap je? Seffens ga ik gazpacho maken. Da's eens wat anders dan het schrobben van de afgelopen week. Lekker wandelingetje met de hond misschien. Maar nu eerst ontbijt, want 'k heb een gezonde honger. Dat zou met een katerkop beslist anders geweest zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ja Jen als je niet werkt ben je lui, en dat is uit den boze. Ik hoor het mijn moeder nog zetten. Daarmee voelde ik me altijd heel opgejaagd en ontevreden. Ik was niets omdat ik niet werkte. Nu voel ik me gelukkig heel anders omdat ik afstand genomen heb van het idee dat dat zo is. Ik bepaal zelf wat goed voor mij is, en ikzelf vind het heel belangrijk dat ik zo functioneer dat ik me goed voel. Dat is een groeiproces geweest hoor, dat was er niet zo maar. Vroeger vaak geprobeerd om het zo te doen zoals ik dacht dat dat goed voor mij zou zijn, maar dan was er altijd angst en onzekerheid. "Wat als ik zelf ga beslissen". Van die gedachte werd ik vreselijk bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Fijn te horen dat ik niet de enige ben, Bor. Zeker als ik ergens om moet lachen, wordt hij kwaad. Alsof ik hem aan het bedriegen bijna :$ Enfin, gisteren heb ik besloten om hem meer te betrekken bij mijn drankproblematiek. Ik denk dat hij dat wel apprecieert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 De angst is herkenbaar bolletje. Ik vraag me constant af wat andere mensen zouden doen. En die andere mensen lijken altijd veel slimmer. 'k Moet toch eens proberen om op mezelf te vertrouwen vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Morgen allemaal, Lenie, wat rot voor je weer in het ziekenhuis, sterkte:heart: Jen, klasse hoor, duvel niet opengemaakt, Shahire, wat fijn dat het zulk heerlijk weer is in je vakantie he. Vijf weken niet werken, heerlijk. Vervelend dat het op het werk van je dochter niet soepel loopt. Ze zit nog in haar proeftijd, las ik. Bolletje, geen internet bij je zwager, begreep ik. Succes he, neem je ook wat tijd voor jezelf daar. Hier is het weer heerlijk weer, ga nu wat werken en dan sporten. En neem ook vandaag geen eerste glas! Tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Originally posted by: Jen'k Moet toch eens proberen om op mezelf te vertrouwen vrees ik quote> Moet ik wel wat antwoorden voordat ik een quote plaats!Jen, je kunt op jezelf vertrouwen!!! Kijk naar wat je aanpakt, schrijf op wat goed gegaan is die dag. Kun je het teruglezen op moeilijke momenten. En ja soms gaat het minder, daar kun je ook van leren. Als je kunt achterhalen waarom het fout ging, leer je ervan. Goed dat je je partner betrekt bij je probleem met alcohol. Hij is dicht bij je, als je het nodig hebt en wil heb je hulp bij de hand.Hoe gaat het werk bij Amnesty?Liefssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Originally posted by: JenDe angst is herkenbaar bolletje. Ik vraag me constant af wat andere mensen zouden doen. En die andere mensen lijken altijd veel slimmer.'k Moet toch eens proberen om op mezelf te vertrouwen vrees ik quote> Als je schrijft "ik moet toch proberen om op mijzelf te vertrouwen vrees ik ) dan ben ik bang dat dat nooit gaat lukken want het woord "Vrees ik"hoort niet in dat rijtje thuis.Gewoon gaan doen. Iedere dag iets kleins uitkiezen waar je zelf de regie over gaat hebben, dan groei je langzaam naar een zelfstandig persoon. Ik besefte dat ik te afhankelijk was van de meningen van mijn ouders, vooral mijn moeder. En stop met drinken. En iemand die je aanraad om af te zien van de a.d. en dat het beter is om te gaan drinken, ja daar is dan toch iets niet helemaal goed in z'n hoofd. Dat vind ik echt gestoord en moet je niet serieus nemen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Zo, droog- en semi- droogstoppels, prachtige morgen, hou 't lekker zo droog als je wilt! Hier uit de nacht, na gister ook nog thuis geklust te hebben. Ben dwars af. Merk toch wel dat ik echt 'n ouwe sok wordt, pfffff, froeguah ging ik lachend 'n etmaaltje door. Nou ja, ben nu ook al 24 van de 24 wakker. Ff bijkomen en dan me mandje in. Is Marjo hier nog wel 's? Zie d'r nooit meer. Lenie, ik ken je wel niet zo goed, na mijn tijd, maar beterschap, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jen, luister maar naar de wijze tante Bol! Paar maanden helegaar droog haalt veel paranoia neigingen weg, dat misselijke gevoel van altijd over je schouder, what did I do en, slecht maar waar, who saw it? Niet het leed van de hele wereld gaan torsen ook, we zijn niet allemaal als atlas gebouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goeie morgen Haddock. Ben je nu klaar ouwe tegelplakkerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jazeker, Bol, met de tegels wel, geplakt en gevoegd! Prachtig mooi geworden, al zeg ik het zelf. Gister nog de radiatoren weer opgehangen, er staken slechts pijpjes door de nieuwe vloer. En de boel moet toch winterklaar, al zou je het nu niet zeggen. De moemaartevredene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden