Shahire Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 oja, ik ging weg nu echt hier van de dagdraad zoeffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Originally posted by: EmmaroosWie heeft nog geen vervoer dan Made?Ik heb, door de vakantie, schrikbarend weinig gelezen hier op het forum.quote> Mensen uit de omgeving Haarlem en Den Haag.Ik hoop dat het gaat lukken voor ze!Gwen,Jij ook? Kom maar door vanuit Z-Europa,kunnen we elkaar een beetje steunen!Trouwens, wat lief van je moeder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Sha, ja dat is wel de vermoeidheid hoor, ik herken het, ben echt helemaal af 's avonds maar ik liep ook op het randje hoor, duurt nog wel even voordat ik echt kan zeggen dat ik uitgerust ben. Geniet maar lekker van het uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Lieve twin SB, je bent nog krap 2 uur jarig, dus ik kan je nog feliciteren! Van harte, DJ ER, geniet van je vakantie! Ik ga hier maar ff mijn jaar volkletsen. Ga gerust naar bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: EmmaroosWie heeft nog geen vervoer dan Made?Ik heb, door de vakantie, schrikbarend weinig gelezen hier op het forum.quote> Mensen uit de omgeving Haarlem en Den Haag.Ik hoop dat het gaat lukken voor ze!Gwen,Jij ook? Kom maar door vanuit Z-Europa,kunnen we elkaar een beetje steunen!Trouwens, wat lief van je moeder!quote> Nee, daar komen Lytse en ik echt niet langs, wat jammer nou zeg, dat is balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jane, Klinkt goed!!!! Tevreden, dat is het enige woord waar 'te' voor mag staan Sha, Slaap lekker op die wolk van je! De onrust ga ik verdrijven op mijn matje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Gwennie, jij bent hier dus nog een paar uurtjes, hahahaha. Mooi man, een jaar!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Gwen.... Bijna een jaar!!!!!!!!!! Daar mag je met recht heel trots op zijn meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ja hoor, Emma.Ik ga nergens meer heen. Desnoods alleen "potje met vet zingen"... Made, jammer genoeg rijd ik voorlopig nog niet naar NL. Ik mis mijn AA groep. Gelukkig heb ik jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Gwen, Dat begrijp ik heel goed! Ik was er vanmorgen, maar eigenlijk had de meeting van mij wel de hele dag mogen duren.... Zonder de AA had ik dit nooit gered. Kun je daar helemaal niet naar meetings? Is er niet een soort van skype-meeting ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Madelief, jawel! Ik ga elke dinsdag naar de dichstbijzijnde meeting. Zit ik de halve dag in een treintje. Maar ik ben er al een keer of 10 geweest. Heel lief, ik krijg dinsdag mijn penning! Het is niet eens een "chipmeeting". Heel blij mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Gwen, Dat is hardstikke fijn! En wat leuk dat je een penning krijgt! Tsja, 1 keer in de week is niet veel, maar het is wat he? Zijn we hier nu nog maar met zn 2tjes?? Stil hoor! Fluister ik zachtjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Sorry mensen, ik ga wel op het AA draadje zitten wachten..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ja, hallo zeg, ik ben er ook nog hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Emma, vertel ,HOE leuk precies heb je het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Originally posted by: gwenEmma, vertel ,HOE leuk precies heb je het?quote> Hartstikke leuk Gwen!! Of bedoel je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Dank Jopie. Ik heb al een alarmerende wasverslaving. Maar gelukkig ook veel gasten. Het werkt bij mij ook. Wassen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 ER, dat bedoel ik precies! Tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goede avond, allereerst voor Beer en Gwenn tesaam een slinger (Gwenn s eigenlijk morgen maar dan heb ik geen tijd miss) jaja en dan lukt t me niet om een slinger te copy pasten... dus pff gewoon zomaar dan... Proficiat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 en jij lachte mij uit (een beetje) VM? en het schijnt zo makkelijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jopie:present:, Handwasjes, dat is lang geleden. Morgen heb ik gelukkig genoeg te doen. Nu proberen te ontspannen op mn matje. Nien, Slingers alleen maken het feest niet. Zeg, neem jij af en toe wel tijd voor jezelf?? Volgens mij hol jij erg hard he? Zoals Hannah zegt... doe toch eens rustig.... Mensen ik ga afsluiten. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedenavond, Heb even de komende 30 jaar gepland, en eventueel wat daarna, met pensioen en wat er daarna nog over is wat ik te vererven heb. En alle eventuele zijweggetjes. Maar ik ben er nog niet uit. Ik (of beter we) zijn bezig met een samenlevingsovereenkomst. Dat is heel modern. Trouwen daar ben ik niet zo van. En geregistreerd partnerschap past ook niet, en als er dan toch uitzonderingen moeten worden gemaakt van de door de staat bedachte regelingen dan maar zo. Maar vermoeiend is het wel en slecht voor de liefde. Alles wordt er zo materialistisch van. Dus snel knopen doorhakken maar en dan weer gewoon normaal doen. Maar het zal ons nog wel even bezig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedenavond allen, Allereerst bedankt voor alle felicitaties, super lief. We hebben rustige maar gezellige dag gehad, niet te druk maar gewoon lekker. Zelfs mijn oude moedertje is geweest, is niet niks voor haar om hier de trappen nog op te komen, maar ze heeft het mooi wel gedaan en dat verwarmt mijn hart. Die Twinnie, morgen 1 jaar droog, wat een topper ben je toch. En dinsdag je penning halen, dat lijkt me de kers op de taart. Zoals je al aangaf, het is niet altijd even makkelijk. Vooral de situatie's waarin je gewend bent om te drinken, zoals nu in Italie. Je doet het toch maar even RESPECT !!! Ik werd hier net beneden ook om de nek gevlogen, kom even drankje doen op je verjaardag........wat is de verleiding dan groot om het ook "echt" even te vieren met een groot glas ijskoud en wit schuimend bier. Niet gedaan, ik proost met Sinas Maar die verleiding he....................pieuw Ik ga hier de boel afsluiten en lekker mijn mandje in, nog even tv kijken. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Och ja, samenlevingsovereenkomst, dat moet ik ook eens doen. Als 'k sterf dan erven mijn broer en zussen van mij en staat het lief op straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden