kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Poep lag er gelukkig niet op het schoolplein, in de tuin veel webben en spinnen, het tuinpad wordt vandaag onkruidvrij gemaakt, leuk klusje overigens. Spinnen moet ik hier ook buitenzetten:D Ga hier eerst maar eens de dieren uitlaten, straks wordt het te warm, de oudste Fret heeft dan geen zin, dat is pas een luie donder;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 De python, een slang, ook daarvoor hebben mensen een natuurlijke angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Althans ik, een slang raak ik niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jane, geniet er van. Ik vraag me alleen wel eens af hoe bruin jij wel niet moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Dinah, heb nog niet geschreven op het dierendraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ik ga ook even "buiten spelen", te mooi weer om binnen te blijven. En aangezien mijn haar gister is geknipt moet ik nog oppassen ook dat ik niet verbrand. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Zal een proberen om foto's en filmpjes te plaatsen. Zijn inderdaad hele leuke diertjes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Originally posted by: kameleonGa hier eerst maar eens de dieren uitlaten, straks wordt het te warm, de oudste Fret heeft dan geen zin, dat is pas een luie donder;)quote> Ja ut zonnetje en warmte , kan zeker boven de 30 graden, dodelijk zijn voor fretjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 goeiemorgen allemaal vandaag 2 weken voor mij woot woot! Hoe is het met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ik zie wel een hele rare inlog naam :-( Met dit mooie weer, is de verleiding al groter:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Zeker Diesel, het is oppassen met de warmte en fretjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Super Leann, je gaat als een trein:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 dank je wel Kameleon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Mensen ik ga ook buiten spelen:rose: Voor iedereen hou het droog:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemiddag allen, Mijn computer heeft last van de warmte geloof ik. Hij is heeeel traag. Wederom een goed excuus voor een luie dag, afgezien van de normale dingen natuurlijk. @ Marc: bedankt voor het opstarten van het Dagpact en voor het zondagochtendconcert. Heerlijke muziek. @ Diesel: een tornado met 6 versnellingen!!!! Ik zie het voor me. De binnenkomer zal zich schrap moeten zetten! @ Leann: heerlijk meid. Je gaat goed! Doorzetten! @ Steunbeer, Krikkemikje en Hardloper: allen een fijne verjaardag toegewenst. Van sommigen al een tijdje niets gehoord. Hoe gaat het? We maken er met z'n allen een fijne dag van, hoop ik. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Hallo CoCo, Jammer dat we je een tijdje niet meer zullen zien. Doe wat voor jou het beste is! Als je maar weet dat we er zijn voor als het moeilijk gaat; ook via pb. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Coco, In ieder geval ook alle succes en hopelijk tot lezens. Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedesmorgen! Heerlijk zeg, in september nog zo lekker in de tuin kunnen zitten. Jaap, hier ook veel kruisspinnen in de tuin. Die vind ik niet erg. Als ze straks nesten maken en er zitten dan 1000 van die piepkleine spinnetjes in, wonderljk. Maar die echte grote joekels vind ik minder, vooral als ze binnen komen en onder mijn favoriete bank gaan zitten. Steunbeertje, fijne verjaardag! Lenie, fijn dat je weer thuis bent en rustig aan meis. Will, prachtig die haven bij zonsondergang gisteren en gefeli met je samenwoonplannen. Coco, ik zal je missen. Maar soms is even afstand goed als het te gek word. Misschien later een tussenweg? Hou je goed Gisteravond uit eten met vrienden en hun 2 kinderen die al beginnen te puberen. Moest er wel om lachen. Alles is stom of dom of 'genant'. Hun drinkende papa mag wel uitkijken want wordt ook al als genant bestempeld. Dombo noemen ze hun ouders ook wel. Moesten wij vroeger toch niet doen Mensen geniet van deze zomerse dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Herkenbaar die pubers hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 SB jarig? Ook van mij van harte! en de overige feestvarkens vanzelfsprekend eveneens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 oh moeder, wat is het heet. ik ben naar binnen gevlucht. nog niets terug gelezen.. kreeg net te horen dat m'n broer in het ziekenhuis ligt aan de hartbewaking...pffff ik eruit hij erin. hij heeft zich overtraind en kreeg hartkloppingen en een tintelende linkerarm... nu moet ie een nachtje blijven aan de bewaking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Hallo Lenie, Welkom terug! Sterkte met je broer. Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 dank je Marc.... wat een sufferd he die broer, je gaat met dit weer toch niet keihard en zwaar trainen. ik hoop dat ie nu wat leert hier van...hij wil altijd alles te perfectionistisch echt een strebertje. hopen maar dat ie morgen naar huis mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedenmiddag allemaal, steunbeertje gefeliciteerd:present: Wat kan superkoude sinaasappel/perzik drank lekker zijn na een dag werken in deze warmte. Dat had ik 12 dagen terug toch anders gedaan met die dorst:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Hi Steunbeertje, Van harte hefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je en heerlijke dag hebt gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden