igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 euh jane.... heb je je gebit nog niet in??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 dacht ik vanacht toch dat ik een hele fles rose leeg had gedronken, maar ik werd niet dronken. bleek het limonade te zijn ...... en toen werd ik wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 klopt Iggie kun je dat van daaruit zien dan:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 ja ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 en horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 psst en ruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 de plicht roept. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 dan is er nu werk aan de winkel voor me fijne dag het is eventjes de laatste mooie dus doe er wat mee:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Voor lieve Gwen: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ met haar oneindig ondersteunende en wijze woorden! Voor snoepje pakjes vol zoet! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Voor Miranda! Ik ben zo fier op jou! 1ste maand is zo een mijlpaal! :present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Hiep, Hiep, Hoera Gwen viert haar eerste jaar. Gefeliciteerd,:light: En Snoepje is hard op weg naar haar tweede jaar.:light: Miranda, moet daar nog even op wachten. Maar een maand is geweldig, Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedenmorgen allemaal, het voelt alsof ik een kater heb, zonder wat gedronken te hebben, lekker goedkoop zo:huh: Gwen, Snoep en Miranda gefeliciteerd. Ik begin aan dag 13:clock: Gisteren had ik het echt moeilijk na het werk, maar heb me er doorheen geslagen:D Zo, ff koffie zetten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Werd wakker met het gevoel alsof ik veel te veel gedronken had. Nog steeds een wattenhoofd. Ga maar sporten, hopelijk helpt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Jij ook al zonnetje. Misschien zit er alcohol in de lucht ofzo:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Dank jullie voor de geweldige slingers en bloemen! Dit is beter dan 10 verjaardagverjaardagen! Het is een grote dag voor me! Dank jullie wel dat jullie hier zijn. Snik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Snoep, we vieren altijd op dezelfde dag onze nuchterheid! Gefeliciteerd met je 20 maanden. Wow... Miranda, welkom bij de 10de van de maand-feestneuzen! Je hebt het droog gehouden, in je superzware weekend. Dat is ongelofelijk geweldig. De eerste maand is het mooiste begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 En nu op expeditie de bergen in. Rustig aan, lunchpakketje in de rugzak. Fijne droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Snoep, 20 maanden!!!! Gefeliciteerd! Gwen, Een jaar!!!! Gefeliciteerd! Hopelijk word het vandaag een dag zonder trek. De eerste neem ik iig niet. Vannacht bar weinig geslapen. Sha, de pc liep vast op dat spelletje, dus ik kon niet meer verder....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Gwen, Fijne dag! Geniet ervan! Miranda, Knap hoe jij gaat zeg! Gefeliciteerd met je maand!!! Een grote bos :present::present: van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedemorgen allemaal, Gwen, Snoep, Miranda, van harte gefeliciteerd! Frankie Goes To Hollywood - Relax (Don't Do It) DAGPACT: Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik heb vrijdag 2 glazen prosecco gedronken.... Mijn man was vrijdag jarig en om dat te vieren waren we een weekeind weg naar een fantastisch hotel in een gerestaureerde herenboerderij. Mijn man - die vindt dat ik geen probleem heb... - had een fles prosecco in de kamer laten zetten en ik wilde hem niet teleurstellen en heb twee champagne glazen mee gedronken. Nou houd ik niet van prosecco, dus het triggert bij mij geen verlangen naar meer. Ik heb een bijzonder eenzijdige verlaving en die draait om witte wijn. Zet een paar flessen bier voor mijn neus en ik breng ze ongeopend naar de glasbak. We hebben een kast vol likeuren, cognac, wodka, etc en ik taal er niet naar. Een groot wijnrek met rode wijn en ik geef er niets om. Witte wijn kan ik niet weerstaan en daar moet ik dus echt niet aan beginnen, want dan blijf ik drinken. Die verslaving/ gewoonte heb ik nu doorbroken en het is heel belangrijk dat ik geen witte wijn meer drink anders zit ik in No-time weer op twee flessen of meer per dag. Buiten die twee glazen prosecco heb ik niets gedronken en ik voel ook geen enkel verlangen en heb geen moeilijke momenten gehad. Ik vergeef mijzelf die twee glazen, want ik dronk ze niet uit een onbeheerst verlangen, maar als een romantisch gebaar naar mijn jarige man. Vandaag mijn 19e dag zonder witte wijn en ik voel me helemaal fantastisch!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Snoep, Gwen en Miranda, helemaal top! Ik wou dat ik zover was en kon terugkijken op een lange periode zonder alcohol. Gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedemorgen frummers, Allereerst Gwen en Snoep feliciteren. Grote klasse meiden. :present: En Miranda, ook van jou is het een prestatie zeker na zo'n weekend:present: En in opvolging van het bericht van Nono. Nou, ik had vrijdagavond de flessen wijn die over waren aan manlief meegegeven. Hij was op de hoogte van mijn voornemen en actie daarin. Zaterdagnacht was het zo'n goeie sfeer en zo'n gaaf feest en ineens stond hij met een Mojito voor mijn neus. "Kom op, het is feest en bij feest hoort een drankje. Morgen weer droog." Dus ja, die heb ik niet op een tafel gezet of weggegooid maar mooi naar binnengeklokt. Hij hakte er goed in dat wel. Daarna nog 3 witte wijn op. En ik had helemaal geen trekmoment of wat dan ook. Dus die stopactie van mij is na 1 week al weer over. Ik ga me voorlopig nergens aan vastleggen, dat geeft ook geen stress van nu 3 maanden niet. Ik sta er kennelijk niet voldoende achter om helemaal niet meer te drinken anders had ik het wel geweigerd. Misschien komt dat nog want ergens ben ik er best wel een beetje boos om. Kijk, ik doe het jullie niet na mensen, maar blijf het wel proberen en hou het zo droog mogelijk. En wie weet ben ik dat de komende weken/maanden alsnog wel. En meld ik me aan bij het dagpact. DAGPACT: Albert Lytse Marc Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Snoep, Gwen, Miranda.. van harte gefeliciteerd!!!! mama zit lekker aan een bakkie...zoon-lief gaat met de hond aan de wandel. even een rustpuntje. wachten op antwoord van mijn broer of hij vandaag naar huis mag...spannend! straks naar de HA om een afspraak te maken ( moet wat ziekenhuis papieren inleveren en wil me weer wegen) maak me nu al druk wat ik vanavond moet/ zal eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goede morgen allen, De wandeling zit er weer op. Wat was het vochtig. Het heeft vannacht hier ook geregend. @ YvonneHappy: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We horen de laatste tijd niets meer van je. Gaaat het goed? @ Gwen: super! Een jaar!!! (slinger geleend van AR) @ Snoep: alweer 20 maanden. Geweldig! Hoe gaat het met de liefde? Nu eerst verder lezen. @ Miranda: Een maand! De eerste en de zwaarste. Chapeau met een grote bos bloemen. :present::present::present::present::present::present: @ NoNo: goed dat je het daarbij gehouden hebt. Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Mijn man weet dat ik een probleem heb en zal het me dus nooit vragen. @ Travel: je bent weer opgestaan en daar gaat het om als je gestruikeld bent. Vandaag nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Gwen, vandaag op 1 jaar nuchterheid felicitatie waard, hoe fijn voor je! :moon::moon::moon::moon: Snoeperdewoeper :sun::sun::sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden