albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zo luitjes, ik ben er klaar voor. Gedouched, opgepoetst en afgestoft om de dag te gaan beginnen. Zou je dat willen weten jaap, waar een ieder op stemt? Nou dat mag, dan heb jij liever dat ik thuisblijf vandaag. Mensen allemaal een fijne dag en houdt het zo droog zoals je zelf wilt. Ik laat laat de 1e weer staan vandaag. Wie meedoet mag quoten. Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Morgu Bor... Tsja, ik denk dat zulke voorlichting zijn nut KAN hebben. Lang niet bij ieder kind, maar al bereik je er maar eentje. Wat in mijn ogen misschien wel heel veel kan betekenen is dat Spike laat zien dat je op de bodem van de put kunt komen door verslaving, maar dat er ook weer een weg omhoog is... Klinkt rottig, maar er zullen ongetwijfeld kinderen naar haar verhaal luisteren die later ook op die bodem terecht komen. En wie weet herinneren ze zich op zeker moment Spike, en geeft ze dat nou juist het zetje om omhoog te gaan klimmen.... Luitjes, Ik moet gaan Wens jullie een mooie dag. Laterrrrrrrrrrd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 ik sluit me aan bij yvonne. ik zou het heel knap vinden als je het kunt spike. bekijk eens wat je mogelijkheden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik moet ook gaan. Later maar weer. Een serieuze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Moggeuh, frutsels , stemming erin hier? Nou eerst koffie, een polle hier maken of we de gem. stemmers hier zitten ? lijkt me wat Nou ff terugezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen allemaal, Hierbij een interessant 'verkiezingsnummer'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 ik ben óok weg. fijne droge dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: JaapIk heb op de middelbare school ook wel eensvoorlichting gehad. En ook met een ex verslaafdeEn ook wel eens met een ex-gedetineerde.Op zich heel goed, je krijgt een kijkje in een werelddie je niet kent. Meestal. Maar of het helpt? Ik had echtzo iets van zo ben ik niet. En heel lang heb ik nogwel gedacht dat mijn alcoholprobleem niet zo grootwas.Maar Spike, als je dat leuk lijkt, of boeiendom jou verhaal aan anderen te vertellen dan zou ik zeker gaan kijken of daar mogelijkheden voor zijn.En dat lijkt me wel. En al pikt er niemand wat vanop dan heb je er zelf wat aan.quote> Waar Jaap,Maar toch dat met die exen werkt beter dan of andere geitenwollensokken gozer of snotneus dat te laten doen.Mijn opleiding randgroepjongerenwerker ging daar ook vanuit, met boeven vang je boeven Wat ik ertussen dee snep ik nie, maar allemaal ex (vanalles en nog wat gedetineerde, verslaafde, reltrappers, gangsters etc etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: igorkameo als klein kind lebberde ik de borrelglaasjes al leeg quote> wie nie Igor, wie nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: borretjeYvonne? quote> Wilde de pc afsluiten en zag je vraagteken Bor. Ik bedoelde: Spike lukt het weer omhoog te klimmen. Dat is een gigaprestatie.. Kan voor mensen die op de bodem zitten een stimulans zijn.... zie de verhalen hier maar. nu echt weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spike je klinkt steeds beter joh, das mooi. je idee klinkt goei, zeker als je net zo praat als je typt hiero maakt indruk, denk er maar eens over na hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 DAGPACT : Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Een hele Goedemorgen Allen! IK heb gewoon nog geen idee wat te stemmen, gisteravond liep er een collega met een shirt, stem SP, voor het openhouden van de coffeshops, nu die mogen van mij dicht! maar ja is ook eigenbelang, ik vindt het stinken haha, zie al dat ze een drooglegging zouden willen, was ik het voorheen ook niet mee eens geweest ik kwam een leuk liedje over afkicken tegen, wil ik jullie niet onthouden; http://www.youtube.com/watch?v...feature=watch_response Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen allemaal, Jaap ik blijf niet thuis en ik moet ook voor mijn vrouw stemmen. Dubbel verdriet voor jou, het is niet anders Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 goeiemorgen deze spannende morgen; even bijlezen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: spikegoeiemorgen in deze vroegte,ik viel rond vier uit bed en val zo weer ff terug,ben geen ochtendmenshet voelt speciaal voor mij vandaag:12sept'12't begint te glorendus toch licht aan het eind van de tunnelvandaag een mooie dag, 2 maanden latersinds crisisopname, sinds laatste blikken biereen heftige terugval na 6 maandenmet op en neer vallen via ambulante detox tussendooren toch red ik het maar mooi weer wel sindsdiengaat soms heel moeilijk, vergt kracht waar ik die niet weet te vindenmaar hardnekkig als ik ben overleef ik het was een barre zomer voor mijzonder buitenwereld kan ik nietdie jaren zuipen achter het gesloten gordijn waren verzetdat is nu opgeheven, ik sta er anders innuchterder hoewel niet minder emotioneelen nu eindelijk begint de buitenwereld te bewegenen kan ik hier en daar iets vinden en doeneindelijk de moeizame droogte voorbijzwemmen is mijn oerkrachtdaar kan ik altijd bijquote> Ach Spike Gefeliciteerd, toch weer 2 maanden gered Hoe je het doet, doe je het toch maar weer elke keer, top joh, hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spike van harte meis, 2 lange en sterke maanden voor jou. Voor die voorlichting lijkt het me wat vroeg nog je zit nu sterk, maar zoiets kan ook weer erg veel losmaken en je triggeren juist. Krijg je dan zelf ook wel begeleiding daarvoor? De euforie om, al is het er maar één, de wereld te verbeteren ken ik ook erg goed, maar houd de realisme goed in de gaten, vooral voor je eigen evenwicht. Jaap, exact die 3, daar twijfel ik ook nog tussen, raar he, jaren automatisch PSP en later GL gestemd, maar deze keer blijf ik het erg lastig vinden; eigenlijk maakt niemand echt indruk. Ze kraken elkaar meer af dan dat ze konkrete uitspraken doen. Maar goed, ik mag nog even twijfelen, als goeie Weegschaal zijnde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen lieve Frummels. Katjes zijn gevoerd, dus nu tijd voor een bakkie en teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Madelief heeft het vast makkelijker met kiezen:D mogge meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spike, Ben blij dat je het hebt volgehouden, ondanks mij. Ga vooral door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goeie morgen lieve mensen daar ben ik weer. Hier is alles goed gegaan. Zwager is 14 dagen geleden gestopt met drinken. Een hele goeie prestatie. Veel gepraat over het verslaafd zijn en hopelijk houdt hij het vol. Schoonzus gaat ook minder drinken wat zij lust hem ook stevig. Dit om hem te steunen. Maar wat verandert iemand als hij niet meer drinkt zeg. Het is alleen die zelfmedelijden en het zich laten bedienen dat er nog steeds erg veel is. Zegt nog steeds dat het erg achteruit gaat terwijl ik zie dat er zoveel dingen veranderd zijn, hij loopt veel beter, stelt zich minder aan, en ik kan hem veel beter bereiken dan ooit geweest is. Alleen als hij dat toe geeft kan hij geen aandacht meer vragen voor alles wat hij denkt te mankeren. Maar ik ben dik tevreden dat er nu gepraat kan worden over zijn alc. misbruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Gestemd Lang getwijfeld tussen hart en hersens. Gekozen voor de hersens in de overtuiging dat wat de hersens willen uiteindelijk ook beter is voor hen waar mijn hart naar uitgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: jane4Madelief heeft het vast makkelijker met kiezen:Dmogge meis.quote> Zou het Jane??Jij ook een goedemorgen!!:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spikie knap dat je ondanks je het vaak moeilijk hebt, toch door ben gegaan met niet drinken. 2 mnd. al weer en we gaan voor de drie maanden hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden