VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Zeg dat wel AR, t is wat!! En wat ze zeggen ook nog he, kleine = kleine probs, grote = grote (en dat in stijgende lijn opwaards). Ik heb er dan nog redelijke brave (voorlopig toch). Maar idd, t is wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeGoede avond,Huiswerk gemaakt, gaande van moeilijke (vind ik best wel hoor) wiskunde oefeningen over (ook heeeeeeeeel moeilijk) de "ve" en de "ne" schrijven en roos, maan, boom lezen tot de juiste kleur bij de juiste grote plakken (ook moeilijhk dus).;quote> Nou das toch niet zo moeilijk. Das ongeveer hetzelfde als100.(2)-10.0=200Dat zijn rationale getallen die verbonden zijn met elkaar. Toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik ben niet gegaan vanavond... Naar de AA bedoel ik dan he? Even een pas op de plaats. Beetje teveel hooi op mijn vorkje genomen, en ik wil zaterdag fris en fruitig zijn! Ik ga wat lezen en bamkhangen. Af en toe hier piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goedenavond allen, Iedereen probeert een zo goed mogelijke ouder te zijn. Het opvoeden van kinderen is zo ongeveer het enige wat je zonder diploma's gaat doen. Een leerproces dus. Zoals de meesten hier weten, heb ik met moeilijk opvoedbare pubers gewerkt. Het grote verschil met de eigen ouders is - het is niet je eigen kind; - je wordt afgelost. Als je dienst erop zit, komt een ander die het met frisse moed van je overneemt. Ouders zijn dag en nacht aan de beurt, zonder aflossing. Jullie verhalen zijn zo herkenbaar. De aanpak is voor ieder kind anders. Het enige dat ik kan zeggen is, dat het lieve kind van voor de puberteit, binnen in nog verborgen zit. Daarna komt het weer tevoorschijn, dus geef de moed niet op. Die kalmte, moed en wijsheid heb je in de opvoeding ook hard nodig. Ik wilde wel dat ik hier een voorraadje had; dan stuurde ik jullie allemaal een grootverpakking! @ Tina: fijn dat je op gesprek mag komen. @ Hannah: mijn associatie met chinezen was eerst helemaal verkeerd (in de Bijlmer gewoond hè ) Ik hoop dat je lekker gegeten hebt. @ AR: bij jou hoeven ze tenminste niet vang te zijn dat je flessen achterover drukt! Kerstpakketten dus. @ Spike: beterschap. Ik heb het net achter de rug. @ Made: die lijn schort ik wel een dagje op hoor. Wees maar niet bang! @ Bollie: Ik ben eten aan het koken voor morgen en overmogen, hoef ik niets meer te doen als ik van Madelief terugkom. Ik zal vast wel genoeg gegeten hebben, maar die wederhelft hè. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: bolletjeNou das toch niet zo moeilijk. Das ongeveer hetzelfde als100.(2)-10.0=200Dat zijn rationale getallen die verbonden zijn met elkaar. Toch????quote> Voile se, Bollie snapt het ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Valt wel mee, toch? Ik heb er ook geen, meissie wel 2, jongens van 14 en 18, en zeker niet te braaf. Ik vind het echt leuk, heb altijd kinderen willen hebben. Hoort stom, heb het gister ook al gezegd: gives me a sense of purpose. Ben soms wel van de strenge, maar op 1 of andere manier pikken ze het wel op. No 2 ways with me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hahahaha Lytse! Zelfde associatie en ik heb niet in de Bijlmer gewoond! Maarreeee die lijn opschorten dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Nina: ken je die uitdrukking niet? Nederlands zeker. Even laten voor wat het is en na de meeting weer oppakken, bedoel ik. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Wij hebben weer wel in de bijlmer gewoond, en de flat verkocht aan 'n Hindustaan, geen Chinees. De Fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik heb dan weer wel (oa) in thailand, china en japan gewoond. Maar ey, Friezen! Ja daar heb ik wel wat mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Nee lytse die kende ik niet. Grappig. Zeg maar er is hier al een hele tijd James ingelogd... Ben nieuwsgierig, leuke naam! James zeg es wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik alleen maar in Denemarken en Schotland. Schotland wil ik later weer heen, als pensionado. Meissie vind 't te koud en nat. Wordt nog wat. We hebben Normandie/Bretagne nog open als alternatief. Maar ik ga voor Schotland. Volgens mij lukt mij zelfs sterk aderverkalkt de engelse taal nog wel, sprak ik al erg jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Bretagne!!! Heb ik je al ooit gezegd he! Als ik ergens aan deze kanten "moet" wonen... Heel zeker Bretagne... Cote d' armor, en daar met die roze marmer rotsen ook ... jaja heel zeker ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 En ik heb alleen maar in Indonesië gewoond Zei de Friezin:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeZeg maar er is hier al een hele tijd James ingelogd...quote> Da's de butler! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: bolletjeJa Drakie maar iedere dag is een dag om te onthouden.Hey zullen we een partij gaan oprichten? De partij voor de natuur en het behoud? Of is ie er al.quote> Ach sommige denken van wel, maar natuur behoud zichzelf wel als wij het respect geven; Natuurlijk espect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hannah, dat zit er weer op voor je! Hopelijk viel het mee. Trust. Hier vallen ook de luikjes alweer dicht dus met de kippen op stok, boek mee en lekker mijn bed in. Fijne avond allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: Diesel maar natuur behoud zichzelf wel als wij het respect geven;quote> Als de natuur idd. n soort goed zelfredzaam organisme is mogen wij ons wel 's goed achter de oren krabben. Hebben we niet lang meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hannah, slaap lekker. En ik denk idd. dat je goede adviezen kreeg, vandaag. Je rug recht houden, liefdevol recht. Als zij zo graag naar dr vader wil, vooruit dan maar, toch? Maak er wat van, meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hannah!! Ah ok Had. de butler dus. Maar James , hier mag de butler ook mee praten hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 James is Maurice, hij heeft zijn naam veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: kameleonJames is Maurice, hij heeft zijn naam veranderd.quote> Sagi -twin zegt net precies wat ik ook wilde zeggen.En ik hoop dat James ook de info van Lavendel heeft gelezen.Kan anders zomaar een ban opleveren.Ik ga zo mijn bedje opzoeken.Het was vandaag best weer een drukke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 En sokken met gaten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Deze tijger gaat naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Slaap lekker, Nien. En ik denk dat James het helemaal goed via tactive gedaan heeft, hoor. Komt vast goed. Ik log ook uit, beetje bankhangen en familia. Wie weet tot later. Hou t zo droog als je wilt, kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden