Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Will, Wat vind ik het spijtig dat je er niet bij kan zijn! De volgende keer iets meer ruimte laten om het in te plannen. Dat is beter voor mensen met wisselende diensten. Dat moeten we de volgende keer in gedachten houden. En....misschien kun je een wondertje forceren met een collega.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahireZonnetjesLavendelDinahFiboIgor?LytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Wanneer je ook van de partij wilt zijn,even quoten en jezelf erbij plaatsen.:heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahireZonnetjesLavendelDinahFiboIgor?LytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Wanneer je ook van de partij wilt zijn,even quoten en jezelf erbij plaatsen.:heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Even alles op een rijtje, om overvloed te voorkomen. Wie neemt wat mee. Travel: Appel of kaastaart? Kameleon: Hartige taart Emma: Vissalade Lavendel: Bionade Dinah: Kwark of monchoutaart Lytse: Versgebrande nootjes van de markt Madelief: Pastasalade, melitzanosalade, ham/paprika/monchourolletjes stokbrood, zelfgebakken Italiaans brood. Koffie, thee, sapjes, etc.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefEven alles op een rijtje, om overvloed te voorkomen.Wie neemt wat mee.Travel: Diverse kazen en lekkernijen Kameleon: Hartige taartEmma: VissaladeLavendel: BionadeDinah: Kwark of monchoutaartLytse: Versgebrande nootjes van de marktMadelief: Pastasalade, melitzanosalade, ham/paprika/monchourolletjes stokbrood, zelfgebakken Italiaans brood. Koffie, thee, sapjes, etc....quote> *Madelief, wegens tijdgebrek kan ik niet gaan bakken, ik wil het zo vers mogelijk meenemen en ik heb dan alleen de woensdagavond voor de meeting nog tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: Madelief :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahireZonnetjesLavendelDinahFiboIgor?LytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Diesel ?Wanneer je ook van de partij wilt zijn,even quoten en jezelf erbij plaatsen.:heart::heart::heart::heart:quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Travel, Is oke hoor! Ook heerlijk, diverse kazen! Diesel! Jaja, vraagteken he! Haal die maar weg hoor! Errug leuk als je erbij kunt zijn. Mensen ik krijg vleugeltjes van jullie!! Wat heb ik er zin in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ik ga het wel proberen maar weet het laterop pas zeker en ff kijken hoe ik er kan komen. Maar begint wat te lijken zo he made , goed hoor :-) Ja hoor Boll jij ook komen hoor meiz ! Ja te laat beginnen is of kan probleem geven voor de terugreis met OV Misschien me honden voor bosslee inspannen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Diesel, Ja achteraf is dit een prima tijd. Over evt. vervoer heb ik achter de schermen al een boel geregeld. Maar ze komen uit alle windstreken, dus er is altijd wel een mogelijkheid. Laat het maar weten in PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Even alles op een rijtje, om overvloed te voorkomen.Wie neemt wat mee.Travel: Diverse kazen en lekkernijen Kameleon: Hartige taartEmma: VissaladeLavendel: BionadeDinah: Kwark of monchoutaartLytse: Versgebrande nootjes van de marktMadelief: Pastasalade, melitzanosalade, ham/paprika/monchourolletjes stokbrood, zelfgebakken Italiaans brood. Koffie, thee.Bo: Sapjes, limonade, etc.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: kwispel Originally posted by: Madelief :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahireZonnetjesLavendelDinahFiboIgor?LytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kwispel (kom wel wat later, zo rond 14.00 uur):heart::heart::heart::heart:quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahireZonnetjesLavendelDinahFiboIgor?LytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kwispel (kom wel wat later, zo rond 14.00 uur):heart::heart::heart::heart:De lijst word niet korter maar langer!!!!!quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Laat melitzanosalade met bionade (gember) nu tot mijn absolute favorietjes horen... Uit pure zelfkwelling kijk ik natuurlijk toch op dit draadje.... Ik heb met Madelief en Lavendel een Skypeactie afgesproken, maar dan moeten jullie allemaal wel even heel ongezellig gaan zitten gapen... Anders ben ik echt zielig... Lieve mensen, veel plezier met de voorpret. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Gwen, er is vast niks aan... Ben de 15e waarschijnlijk vroeg weer thuis:P Nee joh, jammer jammer ik had je graag ontmoet. Maar ik kom wel naar Italy hoor, graag zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Madelief, uiteraard verwachten wij als toeschouwers van deze actie een gedetailleerd verslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ahhh, Gwen, Ik vind het zo vervelend voor je! Ja ik zal eens kijken of ik skype kan instaleren! Dat heb ik niet eens! Of iemand moet zn laptop meenemen? Dat eigenlijk nog liever, want mijn overbejaarde laptop kan weinig meer hebben. Hier is Wifi, dus het zou moeten lukken. Jan, Ik zal wel even notuleren... Als jij het verslag dan even volledig typt?? Maar natuurlijk kom ik met een verslag!! Iedereen die niet gekomen is, zonder geldige reden, krijgt daar enorme spijt van!! Jij ook Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ik hou nog even een slag om de arm. Vorig jaar had ik op het laatst afgezegd en heb daar velen zwaar mee teleurgesteld. Wat heel begrijpelijk is natuurlijk. Dus vandaar dat ik de ver- wachtingen niet zo hoog laat oplopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Misschien een dom vraagje van mij maar hoe spreken we elkaar aan op zo’n meeting, met nicknames of real names? Voor mij zijn de nicknames al veel om te onthouden, indien daar nog eens het dubbele aan real names bijkomen sla ik helemaal tilt, tenzij Made een lijstje maakt. Maar eerlijk gezegd ik kan mij moeilijk voorstellen dat ik nu plots tegen Bolletje bijvoorbeeld Marie, Josiane of Louisa ga zeggen … Trouwens, ik vind Frodo vééél mooier dan mijn echte naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Oke ik kom ook, met nog een slag om de arm. Nog niet helemaal zeker. Frodo, we zouden naamkaartjes met nickname plus echte naam op kunnen doen. En voor wie zijn echte naam niet prijs wil geven, alleen nickname. Madelief, staan er zeker emmertjes met sop klaar zodat ieder een raam kan lappen, als tegenprestatie :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Jammer Smikkie. Maar Spanje, dat is ook leuk voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 @Rae & @Lavendel: Ik kan jullie eventueel oppikken aan station Antwerpen-Berchem (niet Antwerpen-Centraal daar geraak ik niet met de wagen). Willen jullie mij PB’en indien jullie wensen mee te rijden dan zullen we later de uren van de treinen en andere praktische zaken afspreken. @Kameleon, Voor jou idem dito als je wil dat ik jou in Bergen op Zoom oppik. Aan het station vermoed ik? Ken mijn weg daar wel niet maar veel groter dan een koeienvla zal het daar niet zijn zeker? @Made Wij zijn sowieso al geen ochtendmensen zoals jullie dus om 11.00u zullen wij er hoogstwaarschijnlijk nog niet zijn. Maar in ieder geval vroeg genoeg om Emma nog te kunnen kussen. Ja dat is nog zo iets, wordt er bij jullie gekust of is dat niet gebruikelijk? Of mag ik gewoon doen zoals hier, de heren een handdruk, de dames 1 zoen , en de gastvrouw 3 zoenen :sun:? Ja natuurlijk Frodo, geen probleem doe maar … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Frodo, ze knuffelen elkaar helemaal dood op zo'n meeting. Iek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: Shahire8/9 kan ik zeker weten niet 15/16 hangt ervan af of ik wel of niet al op vakantie ben quote> Mijn oog viel zonet op de lijst waar ik al definitef opsta ik hou nog even een slag om de armben nog niet op vakantie blijkt nu pasmaar heb nog een factor waar ik rekening mee moet houdendus van mij is helemaal niet zeker dat ik kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Sha, Zal ik er een vraagteken bijzetten? Het staat zo leuk zo'n lange lijst... Smikkie, Jammer hoor! Maar een vakantie is ook niet te versmaden. Jaap, Leuk!! Je hebt nu al verwachtingen gesschapen! Kate, Zou heel leuk zijn als je erbij bent! Enne, nu heb je het al verklapt..... Word geen ramen zemen. Moet ik maar iets anders verzinnen. Frodo, Daar zeg je wat! Wie is wie? Naamplaatjes? Ach, we zien wel hoe het loopt. Ik heb nog wel een vel met stickers, kunnen we er allemaal eentje opplakken. En ik verwacht wel 3 kussen van je hoor! Geen probleem, maar dat schreef je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Even alles op een rijtje, om overvloed te voorkomen.Wie neemt wat mee.Travel: Diverse kazen en lekkernijen Kameleon: Hartige taartEmma: VissaladeLavendel: BionadeDinah: Kwark of monchoutaartLytse: Versgebrande nootjes van de marktMadelief: Pastasalade, melitzanosalade, ham/paprika/monchourolletjes stokbrood, zelfgebakken Italiaans brood. Koffie, thee.Bo: Sapjes, limonade, etc.quote> quote> Begrijp ik goed dat Frodo alleen handdrukken en zoenen meeneemt?Ik neem aan dan wel in overvloed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden