kameleon Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Lieve mensen, We laten de kop niet hangen hoor, de mijne staat weer rechtop. Even in de mineur mag, daarna hop doorgaan. Ik weet zeker dat de meeting een succes wordt., we hebben genoeg water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ach Jane, strijk even over je hart joh. Dat zou zo superjammer zijn om door zo'n figuur de meeting zelfs te laten lopen. Kom op meissie, je hoort erbij hoor en ik wil je zo graag weer zien!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Jane, Stel dat iedereen er zo over zou denken.... Dan komt er niemand naar de meeting. Het is ontzettend jammer dat het zo rumoerig op het forum is. Maar we zijn allemaal behoorlijk gevoelige zielen. Het is ook niet mogelijk om iedereen aardig te vinden. Dat hoeft niet en kan ook niet. Ik had zeker niet van een aantal oudgedienden gedacht dat ze zich daar zo door zouden laten leiden. Komt ook nog bij dat ik zoooo ontzettend graag had willen kennismaken met jullie.... Ondanks de tegenslag, ga ik gewoon door met het organiseren. Hopelijk komt de zin weer terug. Tactive heeft me in een mail toegezegd een finciele bijdrage te willen geven. Ik moet daar wel een duidelijke invulling aan geven, en terecht! Ik zal dit overleggen met jullie in PB, jaja Even geduld daarmee, want ik kan niet alles tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 En.... een ieder die heeft afgezegd, of nog aarzelt om te komen, je kunt je altijd bedenken hoor! Om toch te komen bedoel ik dan he?? Ooit heeft iemand me iets toegefluisterd; Manipuleren kun je leren.... Ik zat er net glimlachend aan te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Madelief, we gaan gewoon door hoor. Voel je niet rot over dat wat er gebeurd, het is wel rot, die onrust maar we blijven ons verheugen op de meeting. Laten we daar gewoon mee verder gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Originally posted by: jane4 Originally posted by: Madelief :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel KameleonZonnetjesLavendelDinahFiboLytseNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kwispel (komt wel wat later, zo rond 14.00 uur)FofiesKrekelHet is verboden om foto of video opnamen te maken.:heart::heart::heart::heart:quote> quote> Sorry, ik ga het niet redden. Ik ben nog niet bijgelezen, dus ik weet niet wat er verder speelt. Ik wens degenen die wel gaan heel veel plezier en wie weet ben ik er een volgende keer wel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Kate, Heel jammer hoor! Ja ik hoop op een volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ga vandaag iets halen voor de activiteit. Wat zou dat nou zijn... warm water is al geregeld;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Kame..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ah, Kame, zoek je iets leuk uit. Dat hebben de frummers wel verdiend, vind je ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Oh ja ,ik moet nog steeds doorgeven wat ik meeneem. 1: mijzelf:D, 2 spullen voor de activiteit (als het in de camper past, tenminste) 3 een hapje (speciaal voor de kilokillers deelnemers) 4 een pan vegetarische soep Nou ja, de anderen mogen ook proeven van nr. 3 hoor. En nu ga ik echt aan het werk, Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Zat er al aan te denken om saté te maken maar er wordt al zo veel gemaakt. Wat denken jullie. Saté met pindasaus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Sateetjes met satésaus natuurlijk Bolletje. Althans, dat vind ik wel lekker. Fibo, denk je dat je er wel een ontbijt inkrijgt dan;) Ik heb Dinah bij me met taart dus onderweg kom ik niks tekort... Het is te hopen dat er nog wat over is als we aankomen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Alleen al omdat ik zooooooooo benieuwd ben naar die activiteiten zou ik komen kijken...; En ik vind ook dat niemand teveel moeite moet doen met van alles lekkers te maken ( Madelief!!!). Het mag idd geen "opgave" worden. Maar wat ik al zei, kwa eten hoeft er met mij geen rekening gehouden worden. Met een blikje cola ben ik al heel blij... Als ik kom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 VM, het ging over 1 activiteit toch:huh: Ben ook heel benieuwd wat de dames verzonnen hebben... Dat warme water...voor de zekerheid gooi ik mijn kaplaarzen achterin. En Fibo, iedereen veel laten eten - hup die monden vol houden want anders wordt het echt een kippenhok:) Madelief, heb je al een vergunning aangevraagd vanwege eventueel geluidsoverlast:P En het ergste is...straks heb ik de grootste mond ook nog hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ben terug, hoop niet dat ik morgen spierpijn heb van al dat sjouwen. Zon, komt helemaal goed hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve mensen, Wij zijn zo goed op weg met de activiteit. Het enthousiasme heeft ons in de greep. We bedenken er steeds meer bij. Alles is ook zo leukB) We moeten even overleggen met Madelief over de tijd. Ik kan me voorstellen dat we eerst een inloop hebben en ook een afsluit tijd. Dus ja, het moet allemaal wel passen toch? Ik denk dat we buiten de kap laarsen en het water, ook allemaal huishoudhandschoenen moeten hebben, misschien ook schorten en dat moet ik even met zonnetjes overleggen. Tjonge, wat moet er toch veel overlegd worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dank je wel Kame, weet iedereen weer wat hij mee moet nemen! Maar je vergeet nog iets belangrijks: een handdoek, zonder kunnen we echt niet. VOor de rest moeten we nog even overleggen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hoi Kameo, Helaas moet Emma om 14.00 uur weer weg en ik rij met haar mee. Ik hoop op een levendig verslag na afloop. @ Kwispel: ik neem versgebrande nootjes van de markt mee, dus heeeeel vegetarisch. @ Jane: ik zou het zo leuk vinden als je toch wilt komen. Ik verheugde me er al op om je in het echt te zien. Ik verheug me op de dag. Wat het weer betreft kan ik nioets regelen, maar ik neem mijn goede humeur mee! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goed van je Zon, ben af en toe een vergiet hoor. Morgen is goed, bij jou of bij mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ja Jane, als we nu met ons allen heel hard please roepen, kom je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Okee lieve mensen, We gaan naar de meeting en nemen mee voor de activiteit: Huishoudhandschoenen Een schort Een fles heet water in alufolie, dan is het warm als we aankomen. Een handdoek Zon, als ik iets vergeet, vul jij dan aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lytse kan je altijd nog met 1 activiteit meedoen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Eeuwig zonde dat ik om twee uur al weg moet, kwou dat het feest van onze vrienden niet doorging, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden