Yvonne Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 gaat vast wel lukken Kame, ik maak ook altijd lijstjes, dat werkt gewoon het makkelijkst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Gaat helemaal goed komen Igie. Geef K&B een dikke knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goeiemorgen mensen, ik kom ook even een tas koffie pikken. Veel plezier allemaal vandaag! Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Morgu Jen. Misschien beginnen met de dingen die MOETEN... en dan daarna gewoon lekker waar je zin in hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goed ik ga zo maar eens afsluiten. Fibo kan nu elk moment komen. Hele fijne dag voor de thuisblijvers, en voor de reizigers enz. kijk uit want ik wil jullie graag heelhuids kunnen zien. Tot vanavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: DinahGoeiemorgen, Ben er ook klaar voor:rose:Heb geen schoonmaakatributen bij me, maar ik maai het gras wel Madelieg:Dquote> Nou Dinah ik hoop dat je weet wat je zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Bol, hele fijne dag ,groetjes voor Fibo en alle anderen uiteraard. Lekker genieten hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 'k Heb zo 't idee dat er helemaal niks moet vandaag, Yvonne. Oh ja, misschien pruts ik wat aan de website van m'n vriend. Zal ie vast leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedemorgen lieve mensen Dit is even een test Want ik ben niet thuis, dus mobiel Vanaf klein schermpje ;-) Tot straks meetingers...x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedemorgen allemaal, Lenie, van harte gefeliciteerd met je drie maanden! Diesel & Kayak - Sausalito Summernight (Live) DAGPACT: Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Na, je hebt groot gelijk Jen, lekker genietdagje van maken dus Jen, heb je verdiend... Ennu Lenie..... je hebt um verdiend hoor, hartstikke goed meid: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ja Lennie geweldig hoor 3 maand, toch een mijlpaal he. gefelie meiz:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedemorgen, Ik wil jullie allemaal, en in ieder geval, de meetinggangers heel veel plezier wensen vandaag. Het weer werkt mee. Ik heb denk ik de meeste stressvolle week kwa werk van mijn leven achter de rug. Volgens mij ging alles mis wat mis kon gaan. Maar het is weer opgelost. Uiteindelijk. Met een beetje hulp. Ben benieuwd wat er maandag op mijn bordje komt. En natuurlijk ook de niet meetinggangers, zoals ikzelf ben, ook veel plezier vandaag. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 En nog even een slinger voor Lenie. 3 maanden, top. :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Luitjes, de plicht hier roept. Voor iedereen wel of niet naar de meeting: een fijne dag... :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goeiemorgen frummertjes, vanuit de haven denk ik vandaag heel erg sterk aan jullie. Zo'n meeting is echt niet niks hoor, i know, maar Liefje zal alles wel in goede banen leiden, zonder twijfel Het zal best wel spannend zijn voor de meesten onder jullie, maar eens jullie onder elkaar zijn, zal de spanning vlug omslaan in ontspanning. We delen immers iets onder elkaar hé, en dat smeed een band hoor. Ik kan er niet bij zijn, hoe graag ik het ook had gewild, but duty calls. Ik zal wel een beetje volgen hier en hoop stilletjes dat Liefje misschien tussen de gesprekjes door af en toe een klein tokkeltje kan geven op haar lap. Als het ware een "live" verslag van deze meeting Dikke proficiat Lenie, super meid !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goeiesmorreges medefrummers en meetinggangers. Heb heerlijk geslapen en werd wakker met een big smile op mijn gezicht. Heb er helemaal zin in vandaag en het:rose: schijnt. Ik denk dat ik vandaag ga vasten:) Beetje balansdag. Volgens mij slepen de uitlaten over het asfalt met al het eten en drinken wat meegenomen wordt haha. Het is jammer dat er velen niet kunnen komen maar ik weet zeker dat wij vandaag ook aan jullie allemaal denken en misschien kunnen we af en toe even een berichtje sturen. Maak er een mooie dag van lieve mensen en ga goed! Veel liefs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goede morgen, Heb zin in deze dag, jullie ook lees ik. Lenie, gefeliciteerd met drie maanden adb. Iedereen eeeen fijne dag en meetinggangers tot zo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Zo we gaan ook maar es rijden, haai hoo silver, ff terug noar huus, hollandse lucht weer inademen met frisse zeeluchte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Hallo beste frummers, Ik ben ondertussen ook gewassen en gestreken dus kan ik ook vertrekken. Met zenuwen in mijn keel en ik begrijp niet waarvoor. Het zal wel overgaan tijdens de prachtige autorit naar het noorden. Made, here we come! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Lenie! Van harte met je 3 maanden, topper!!!! :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Zo alles is klaar inclusief mijzelf. Ik bedoel, aangekleed etc.... Laat ze maar komen!!! Even teruglezen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Will Gwen en alle thuisblijvers Ik vertoef al behoorlijk zuidelijk Zal af en toe meetingupdate geven ;-) Heel fijne dag Het weer is goehoed Lenie, 3 mnd. Top x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat willen we nog meer, mooi weer, een prachtige meetinglocatie, en een groep blije, nuchtere mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Jopie, Als jij straks nog meer routine hebt in allerlei genoemde werkzaamheden ben je bij mij van harte welkom om mij 'in te leren' in deze materie. Fibo, Bolletje en ondergetekende gaan nu opstijgen richting Noordzee. Doei, Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Lenie, 3 maanden zonder gif in je lijf! Gefeliciteerd meis, en je schrijft altijd zo positief, zelfs als je lichaam even niet meewerkt. 3 maanden is toch een kwart jaar! Goehoehoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden