Spring naar bijdragen

vrijdag 14 september


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag,

Proficiat Sha met je 10 maanden :present::present::present: en Inge natuurlijk met 3 weken.

Super !!!

Originally posted by: kameleon

Soni, hoe is het gegaan bij de tandarts?quote>

Uhh ja dat ging eigenlijk wel goed. Heb je wel eens gehoord van die facebook rage

" Planking". Zo was ik bij de tandarts :$

Maar ja die man wist natuurlijk ook niet waarom ik dubbel gestressed was deze week.

Dus hij stelde een valium tabletje voor voor vandaag. Vond ik wel een beetje eng, nog nooit genomen dus heb een halve gedaan en werkte als een trein. Heb alle plafonddelen bekeken en voor ik het wist was hij klaar. De wereld ging wel in slowmotion dus lekker even paar uurtjes geslapen en ben weer helemaal bij nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Ja he Soni, ik wou vroeger ook nix, vooral niet naar de tandarts ;)
Maar nu mogen ze me alles geven of inspuiten hoor :), wil nix meer met zenuwontstekingen ofzo te maken hebben.quote>


Heb voorlopig genoeg gehad deze week dus wil er ook ff nix meer mee te maken hebben.
Nu mijn hoofd op anti tandarts stand :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was inderdaad een boost voor mijn zelfvertrouwen, jane. Ik denk niet dat ze me gaan aannemen, ik heb zelf ook eerlijk toegegeven dat ik nogal verlegen ben. Maar ze wisten me wel te melden dat er volgend jaar wellicht een job vrijkomt die meer op mijn niveau is, dus ik denk dat ze me als persoon wel zagen zitten.

Bol, ik weet het begin oktober.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...