Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Dat klinkt als muziek in mijn oren Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Luitjes, fijne ochtend ik ga me eens nuttig maken nuttig maken in de zin van: niets moet alles mag vandaag dus voor nu...doei woei oftewel: zoeffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nog even zwaaien naar Jaap .....zwaaizwaai.... voor geval hij leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedenmorgen allemaal Shahire van harte gefeliciteerd met je 10 maanden!! :present:10:moon::present:10:moon::present:10:moon::present:10:moon::present:10:moon::present:10:moon::present:10:moon::present:10:moon: Rickert Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Miranda Marc Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedemorgen!!!! Sha! Gefeliciteerd! Ik volg op grote afstand. Voor al die vazen een paar hele grote bossen :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Vandaag de meeste hapjes klaarmaken. Oven staat aan. Af en toe even piepen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ja Bol, heb goed geslapen maar naar gedroomd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Met kruidnagel Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 :present:Jen, heel veel succes vandaag! :present:Albertina, wat een snelle reactie, veel succes dinsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Hoi lijsters, goeiemorreghu. He, Roos, wat was dat vandaag met Jen? Kan het zo snel niet vinden, teuglezend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goeiemorgen mensen! Gisteren zowaar om tien uur als een blok in slaap gevallen, en doorgemaft tot zeven uur. Sha, dikke proficiat! Jopie en Rosa, heel erg bedankt. Dat jullie daaraan denken ... ik zoek een "aangenaam verrast" emoticon maar vind het niet. (Haddock, ik moet gaan solliciteren). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jij ook bedankt Johan, en proficiat he. 't Was gisteren een redelijk zwaar dagje. Ik was al vrij moe, en het bezoek aan mijn vader was niet zo aangenaam. Hij bleef maar inhakken op mijn vriend en mij omdat we geen werk hebben... Geen greintje dankbaarheid omdat we hem zo vaak bezoeken... Nu weet ik rationeel wel dat ik hem dat allemaal moet vergeven, maar ik loop momenteel al op de toppen van mijn tenen, en die bezoeken beginnen mijn energie echt leeg te zuigen. Opmerkingen als "jullie zijn experten in werkloosheid" zijn niet echt bemoedigend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jen, Heel veel succes hoor! Ik stuur je positieve vibes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik had het inmiddels gevonden, bij dinsdag! Heel veel succes, Jen, en trek je van ouwe sokken niet teveel aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Dinah, Lukt het met de taarten?? Hier gaat het warme gerecht alvast de de oven in. Morgen hoef ik het dan alleen nog op te warmen. Speciaal voor Diesel heb ik mijn gewone koffiezetapparaat van zolder gehaald.... Ja echt waar hoor! Omdat ik het zo leuk vind dat ie komt! En Haddock, Je kunt je nog 24 uur bedenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goede morgen, succes Jen. En verder moet ik nog lezen, ik begin ook altijd te lezen bij de laatste pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: MadeliefEn Haddock,Je kunt je nog 24 uur bedenken....quote> Haha, leuk, bedankt.Heb er ook wel zin in.Maar zeker het houtfornuis moet er nodig in, staat nu buiten onder 'n zeiltje.En ontlast de CV in hoge mate, kan dag en nacht branden als het wat kouder wordt.Net de kippen gevoerd, ze leggen al steeds minder, nu maar 2 eitjes. De dagen korten, najaar komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jen heel veel succes:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: kameleonMet kruidnagel Dieselquote> LOL ja dat hebben ze allemaal gemeen he Maar met filter of zonder of bep. merk/soort.of dat wat je in eigen tabak, shaggie, kan draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Diesel, als je nu alleen maar kretek rookt, is dat dan gezonder dan normale tabac? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: MadeliefDinah,Lukt het met de taarten??Hier gaat het warme gerecht alvast de de oven in.Morgen hoef ik het dan alleen nog op te warmen.Speciaal voor Diesel heb ik mijn gewone koffiezetapparaat van zolder gehaald....Ja echt waar hoor!Omdat ik het zo leuk vind dat ie komt!En Haddock,Je kunt je nog 24 uur bedenken....quote> Heel lief van je hoor Made, maar drink nie zoveel koffie hoor, maag he Tjah "ouwe" vin ook wel dat je van de partij zou moeten zijn hoor, zou ook fijne tuin zijn voor fijn gesnavelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Yah natuurlijk Jen, je kan ut meiz. Laat je pa dat maar zien en nie teveel vantevoren nadenken, gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 In kretek zit ook gewone tabak hoor VM, wel helpt het bij verkoudheid en hoesten en tegen hoofdpijn, alhoewel sommige juist hoofdpijn van krijgen, zeker als mijn persoon eraan vastzit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 MOrgen allemaal, We zijn weer thuis, gaat goed met zoon. Nog wel wat pijn, logisch natuurlijk. Zijn koelkast is vol, voorraden aangevuld, maaltijden gekookt en in diepvries, wassen gedraaid, opgehangen en weggevouwen, ouwe spullen naar de vuilstort, en niet te vergeten hem verzorgd. Kortom hij kan vooruit. Ben nu hier maar aan het wassen! Sha: gefeliciteerd met 10 maanden, Dat smaakt naar meer, denk ik. Jen, waarschijnlijk te laat maar succes met je sollicitatie. Ga gauw verder, moet morgen toch wat te eten meenemen, anders hebben we niks:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Diesel, wat ben je weer wakkker:D Ik draai het liefst, altijd eigenlijk. Shaggies dan he, voordat je daar weer een opmerking overmaakt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden