Truffel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmoSchorum van het forum vind ik leuk Steunbeer:DDoeiquote> :DSlaap lekker Ap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 SB, vind ik ook Twinnie... Voor de niet meeting-gangers zou het voor ons, eenzame, hongerige, badmutsloze alcie's heel fijn zijn, zeeer regelmatig een uppiedate van jullie te krijgen.. Zet gewoon ergens een tablet of PC neer, log in met ons, en spreek met elkaar af, dat het steeds bemand of bevrouwd moet zijn, met een live-verslag! Dat zou echt heel sympa zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: gwenSB, vind ik ook Twinnie...Voor de niet meeting-gangers zou het voor ons, eenzame, hongerige, badmutsloze alcie's heelfijn zijn, zeeer regelmatig een uppiedate vanjullie te krijgen..Zet gewoon ergens een tablet of PC neer, log in metons, en spreek met elkaar af, dat het steeds bemandof bevrouwd moet zijn, met een live-verslag!Dat zou echt heel sympa zijn.quote> Niks aan toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik ben nog aan het kijken naar Irina Palm. Wat heeft Marianne een mooie sexy stem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Beertje, alleen liggen alle meetingers al te dromen over warm water en Monchoutaart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: DinahHoi, hoi,Ben druk met de taarten voor morgen.Vandaag met ons hondje naar de DA geweest.Ze moest onder narcose om goeie foto's te kunnen maken.Ze piepte soms als we haar heupen aanraakte.Gelukkig alles goed, behalve wat los in de kniegewrichten.Daarvoor heeft ze anabolen gekregen, gek hè.De spiermassa moet de wiebeligheid van de gewrichten opheffen.quote> is juist heel goed hoor Dinah, als ze daar spieren krijgt worden die gewrichten heerlijk stevig ingekapseld en kan e er weer goed oplopen. Sukses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Een live-verslag? Ik wil een webcam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 SB en de anderen, Dat zie ik echt niet gebeuren! De computer van Made is al een oud beestje, heeft ze weleens verteld. Enne: je moet maar net een laptop hebben die je mee kunt nemen! Ik stel me voor dat het morgen een groot kakelend kippenhok wordt, af en toe gedempt doordat we lekkere hapjes in onze mond steken. Ik vind het heel jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, maar jullie horen in ieder geval na afloop wel hoe het was. Ik ga afhaken, want morgen wordt het een vermoeiende dag. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Slaap lekker Lytse. Ik stel voor dat jij het verslag verzorgt, want je bent er een kei in om niks of niemand te vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Misschien zou iemand een laptop of tablet mee kunnen nemen. Als je de tijd opdeelt door 15 personen, ben je niet zolang aan het schrijven... Daarbij zijn we een forum, en schrijven op dit forum is de belangrijkste manier van communiceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: gwen tablet quote> Rennies of Chefarine 4?De archaische Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Maakt niet uit, Had. Als ie maar skype heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: gwenMaakt niet uit, Had.Als ie maar skype heeft...quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Onder tussen ren ik hier tussen lap en pc format C: gedaan :$ kreeg anders die stomme vista er niet af. dan maar terug naar XP. Voor 7 is ie niet geschikt. Wat heb ik het ook zwaar hier Lytse, We horen of zien het wel, in ieder geval heel veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: gwenMaakt niet uit, Had.Als ie maar skype heeft...quote> Oh, ik dacht paracetamol.De lijer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Wel Johan, ik geloof dat ze me wel zagen zitten, maar er was een struikelblok: ik weet niet of ik assertief genoeg ben om om te gaan met "groepen allochtone jongeren die overlast bezorgen", en dat bleek belangrijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jen dat is dus nog even afwachten voor je evengoed wel spannend lijkt me verder wens ik jullie nog een fijne voorzetting ben niet bij met lezen bedoel ik morgen bij de koffie maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ach ik ben blij dat ze daar eerlijk in zijn. Als ik te verlegen ben voor de job, dan kan ik het misschien ook beter niet doen. Ik weet ook niet wat ze gaan beslissen. We horen het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Zozo, Dutroux heeft een enkelband aangevraagd. Als hij dat klaarspeelt, dan staat België op z'n kop denk ik. 'k Wist niet eens dat die kerel volgend jaar al in aanmerking komt voor voorwaardelijke invrijheidsstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Het lijkt me toch goed als jijzelf ook iets bewuster kiest Jen; stel dat je toch denkt het aan te kunnen/willen? Dan heb je je argumenten vast klaar als je misschien voor een 2e gesprek wordt uitgenodigd. En iemand van dat kaliber neemt soms eigen initiatief, dus misschien kun je zelf om een 2e gesprek vragen als je nog extra argumenten wilt inbrengen ofzo. Misschien wat vreemd om dit te lezen, maar het kwam wel op bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Hey jane, ik besef dat ik wat gelaten overkom, maar ik ben echt niet zeker of ik het kan. Ik heb open kaart gespeeld, gezegd dat ik veel geduld heb en ervaring met moeilijke mensen, maar niet specifiek met jongeren. Ik denk wel dat ik duidelijk liet blijken dat ik er graag zou werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 wil je de baan Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 lees morgen verder slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Honesty is the best policy, Jen. Jane's vraag is ook loepzuiver. Laat je gevoel je maar leiden. Ik ben echt af, en morgen veel te doen. Dus ik ga mandwaarts. Doeoeg, kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ja jane, ik wil de baan. Het is een zalig mooie bibliotheek, de bibliothecaresse lijkt erg sympathiek, ik zou er ervaring kunnen opdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden