Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: kameleonVreetbuien had ik wel, maar dronk dan water of tomatensap.Och we hebben ook een kilodraadje;)quote> Kameo, dat lichtrood is dan ook naar buitentoe doorgeslagen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Morning gefrummelde Hier geen nare dromen of whatever maar heerlijk fris en fruitig op geen kater, geen dood vogeltje in mijn mond, geen lege flessen op het aanrecht heerlijk om nuchter door het leven te mogen gaan Borrie, gefeliciteerd met je oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Nou, kan denk dat ik een kleine voorstelling erbij bedenken vroeger tenminste.... maar zou in het echt natuurlijk nooit een dood vogeltje eten ook geen levende Hannah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Bor. proficiat met je oma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 goeiemorgen mensen sombertje buiten binnen maar een feestje bouwen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 moggeuh gefrunikte, lekker een mkkie pleur, welkom Marcel en PKR, hoop dat jullie ook wat aan de lijst hebben. Ha tante en Borr jij gefelie met je oma he. Nicht Sha ouwe wallenloopster had je het leuk gehad zaterdag en je collega afgeleverd ?? ghe he he Nou ff bijlezen, lukt nie maar poging is tenminste wat he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen allemaal! Albert, red je het ? Sterkte jongen! Jane, proficiat met je dochter, een hele fijne dag! Bor, wat lief dat jij dat doet voor de familie van Niwi. Ik lees een sterke vrouw. Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hier begint het zonnetje door te piepen Jane komt mooi uit want ik wil mijn ramen achter lappen HÃ neef Draak, ja was super gezellig collega wist niet wat haar overkwam maar vond het enorm leuk we hebben vreselijk veel gelachen en zij moest de hele dag met een theemuts oplopen met daarop: de Super Muts was echt een hele leuke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goe joh Sha, leuk dat ut zo gelukt is dan, leuke tenten geweest dan ? ach vast wel. Jane gefeli joh met de jonkvrouwe van Gouwe tot Ijssel tjah AR sterkte met die dinge die nu geregeld moeten worden. hou je haaks maat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Diesel wat ben je weer wakker, leuk hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 En dat heeft ze ook gedaan shar? Ik zou hem in de eerste de beste plee `vergeten` als iedereen wat gedronken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Probeer er een mooie dag van te maken, lieve mensen:present: Zo, nu het huis opruimen na het weekend met alle kinderen weer even thuis Verder waren de avonden (vrijdag, zaterdag en zondag) zwaar.....triggers. Natuurlijk gewoon doorgegaan met breien:) Ik kan er niet aan wennen hoor, die vreselijke trek...zo ineens.... Maar goed, gelukkig niet aan toe gegeven en nu trots op mezelf aan de gang! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ha Kameo, ja al erg een tijdje hoor, ach ja over jouw drankgebruik...pffff ja kon ut nie laten hoor ook al was ut een serieus gebeuren. Zelf ook wel tomatensap enzo geprobeert, was toch nie mijn ding op ten duur, kon er toch nie bloody mary van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja ze heeft er vrijwel de hele dag mee gelopen daar zorgden wij wel voor niet zoveel tenten geweest om de kosten lager te houden zijn we 's avonds nog bij een collega gaan eten en het werd geen zuipfestijn paar moesten nog met de auto, andere de volgende ochtend werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Tine, heb je niet het gevoel dat die trek wel steeds minder wordt nu je langer droog staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hey goeie morgen Drakie. Je jam smaakt heerlijk zeg. Vanochtend een beschuitje mee gesmeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ach Tine goed gedaan joh, kan me voorstellen dat met visite wel afleiding geeft, maar juist ook heel lastig kan zijn , chapeau hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: MarcelK1970En dat heeft ze ook gedaan shar?Ik zou hem in de eerste de beste plee `vergeten` als iedereen wat gedronken heeft.quote> JA maar Marcel, juist daarom supermuts he maar vergeten is er dan nie bij, ook nie als er gedronken is hoor, anders bv dreiging van hoofdband met de eerste de beste pleeborstel van zo'n kroegplee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Fijn dat het zo leuk was Sha... echt leuk dus. Tine, goed hoor dat je hebt doorgezet op die moeilijke momenten.. Snoep, wat is dat nou met die ex.... jij zijn bezit? Kom op.... hij heeft zelf die hele dikke punt er achter gezet. Dus jij bent jij ... moet je heel kort en bondig in zijn hoor, je bent hem niets meer verplicht. Het enige wat jullie nog met elkaar hebben is de zorg voor je zoon, en daarin zullen jullie moeten kunnen overleggen. Al het andere is jouw eigen leven en zaak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 O gelukkig maar Boll, was de eerste keer dat ik het maakte, dus weet nog nie precies bv hoeveel suiker "men" gemiddeld lekker vind, ach wel wat ikzelf zo ongeveer Pfff heeft Snoep zoveel problems opeens met ex , de grapjas nu zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goeiemorgen allemaal. Wat is er al veel geschreven. Met PKR hebben we er een nieuw lid van de nachtploeg bij? Grapje hoor PKR, ik hoop van harte dat je snel goed slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Diesel, mijn drankgebruik is nogal wisselend van paardenbloem thee tot gingerale;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 goedemorgen wakkere frummers hebben jullie een andere klok misschien?? ik lees dat PKR zich zorgen maakt over het niet slapen zoals vermeld komt dit wel in orde, vroeg of laat... wel, ik wil graag melden dat ik twee nachten op rij plots "normaal" heb geslapen!! wat een feest! eindelijk, na bijna 3 maanden! misschien moet ik meer reisjes maken met bestemming: huizeMadelief? Kame, ik had net hetzelfde zaterdagavond bij thuiskomst én gisteren. Ik wou alles wat laten bezinken, mentaal verder laten doorwerken. Springt de één na de ander voor mijn neus voor aandacht. Zo lief, maar nu moet ik maar bekomen op mijn werk vandaag. (Sorry baas, kan er ook niks aan doen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Heerlijk lang geslapen hier, ik zal het nodig gehad hebben. Jane, Van harte met je dochter en een fijne dag! PKR, Welkom hier! Dat slapen zal langzaam steeds beter gaan. Althans dat is mijn ervaring. Ik ga snel aan de slag hier. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Kame en Lavendel, Hier nog zo iemand!!! Ik heb ook de kans niet gekregen om eens rustig alles te laten bezinken. Ga ik vandaag doen. Kijkend naar de mooie bloemen en lieve kaartjes, de zalige pralines etc..... Vandaag ga ik nagenieten en nog wat lieve mails beantwoorden. Maar eerst in bad en de boel aan de kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden