lady jane Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 slaap lekker Gunn en je bent dus héél goed bezig he was ik zomaar vergeten te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Travel Crea bea dus weer in da house;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Weltruste Gunn en succes morgen in het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Met rozen ga ik morgen weer strooien. Nu lekker mijn mandje in en ik wens iedereen een goede nachtrust. En voor iedereen die het moeilijk heeft, morgen ben je blij vandaag niet gedronken te hebben. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Hey Bo, ik was ff in da house! Morgenavond heb ik nog een vergadering dus ben ik ook weer pleite maar val later nog wel binnen. Wellicht tot dan! Liefs en voor jou ook straks ook sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Ik duik naar boven Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Even slaap wel wensen ik heb het vandaag weer alcohol- en rookvrij gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Slaap lekker mensen. Ik stond niet op het dagpact, maar wil me toch droog afmelden. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Slaap lekker Madeliefje En als je bang bent deze nacht geef dan maar een heel harde kreet kom ik je wel even beschermen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Ik meld me droog af en hoop dat dat iedereen die het van plan was, is gelukt. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Thx Coco, met Boudewijn kan je mij altijd wel verleiden. Nostalgie ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 hier ook maar eens op één oor mooi Lidia:present: slaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Slaap zacht, lieve frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Werd net wakker van nachtmerrie. Maar verder gaat alles goed ga zo wel weer droog slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Kan je terug slapen PKR? Mooi zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Dag nachtbrakers, @ PKR: bekend verhaal. Wat ben je dan blij als je wakker bent hè. Ook die nachtmerries horen bij het afkicken: als je slaapt op de alcohol zijn je dromen verstoord. Nu dus een inhaalslag! @ Gunn: lekker slapen. Het valt allemaal bijna zeker weer mee, oude zwartkijker! @ Frodo: laat je niet verleiden, tenzij je het zeker weet. Gevaarlijk! @ Truitje: dag 3 zit er op. Morgen de 4e dag! Goed gedaan. @ Gwen: zijn de olijven e.d. geplukt? Morgen lees ik het antwoord wel. Aan alle overige nachtbrakers en de nachtploeg: ook ik duik droog mijn bed weer in. Slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 @Lytse Ja zat gevangen als jood in een kamp....de rest laat zich wel raden.... Even weer bijkomen hahahhaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden