Yvonne Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 En Gestopt uiteraard gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Nou Gwen, zet em op morgen zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goede morgen allemaal, Dank jullie voor het meeleven Gestopt gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light: Borretje sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Oehhh Sha, komt nu wel heel dicht bij he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Dus geen taartjes voor Sha! Aftellen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 ik wil me nog even droog afmelden voor gister, was laat geworden, waren een film aan het kijken in het bos, ontzettend leuk, dekentjes erbij enzo de mensen met wie ik was, zijn verstokte rokers en behoorlijke drinkers, ze keken mij altijd wat meewarrig aan dat ik daar niet (meer) aan mee doe, soms dacht ik dan nog weleens iets te missen :$ Nu echter proberen ze te stoppen met roken, en dat is moeilijk, ik probeer ze te motiveren, maar toch vallen ze nog vaak terug, heb ik natuurlijk ook gehad, en nu sterkt het mij dat ik niet meer hoef te roken (en drinken al helemaal niet ) dus gister kon ik hen eens meewarrig aankijken hahaha... maar houdt mij ook weer allert. Ik ga aan het werk. Bor veel sterkte vandaag! enne... ik neem vandaag de eerste niet! Fijne dag Allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ja komt nu heel dichtbij en even geen taartjes voor mij nee ben nu al bang dat ik me dan ga verslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Blijf je vanaf nu toch gewoon wakker???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Zie hoe het tij kan keren Gabs zal je best een kick hebben gegeven fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goeie morgen allemaal:sun: Ap heel erg veel sterkte vandaag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Haha Gwen, dat is nog iets te vroeg ik ga wel wat verzinnen daarvoor hoor misschien 's middags al een paar uur slapen zodat ik niet zoveel slaap nodig heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 ik ben er 's middags niet eens dus die vlieger gaat niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Werk ze Gaby, Fijn dat de rollen langzaam omdraaien Dat maak ik ook mee. Dat de verstokte drinkers manisch op zoek zijn naar drank, en panikeren als het niet voorhanden is. (Wat ik zelf ook altijd gehad heb, natuurlijk) En dat ik dat dan heel zennnn met een koffietje mag aanschouwen. Leuk is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 leuk he Gabs das nog eens anders druiven oogsten dan Gwen doet:D laat ze nu maar zuur zijn ff voor anderen. Maar goed voorbeeld doet dus idd goed volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Gestopt meis een fijne verjaardag! :musicnote::musicnote::musicnote: en Walvis ook natuurlijk als je nog meeleest; misschien spoel je hier nog eens aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Gestopt een hele fijne dag vandaag en nog heel veel adb. dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Mensen ik ben weg, Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Fijne ochtend allen ik ga maar eens douchen als ik niet meer terug kom vandaag ben ik door het putje weg gespoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Schilder, volley en doesj ze! Neem ik nog een lekker koffietje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: Shahireik ga maar eens douchenals ik niet meer terug kom vandaagben ik door het putje weg gespoeld quote> Dat denk ik niet hoor, ik kom je er eigenhandig weer uitvissen. Dat zou dan een van de weinige keren zijn in m'n leven dat ik werkelijk iets vang met vissen.mensen ik ga boodschappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Wat fijn Apple, wat je partner zei. Nogal een opsteker! Dag 4 voor je! Goed dat je je hier thuis voelt. Want dat ben je ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen Apple, ben een tijd weggeweest van het forum en ken je nog niet. Maar dat komt vanzelf wel. Heel veel sterkte op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytsequote> Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 goedemorgen allemaal, sterkte bij het afscheidnemen gefeliciteerd met je verjaardag sterkte ieder met zijn/haar strijd vandaag de vijfde dag in heb wel een feest vanavond heeft iemand nog een tip om me te bewapenen? heb alleen maar waterpistooltje lfds truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden