Jen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Het wijst op rusteloosheid die ik dringend een halt moet toeroepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ach Ja PKR bij Jen wel, vaak zoveel berichten achter elkaar (zeker als ze koffie in de tas heeft zitten) gaat maar door, krijg je geen speld tussen Ja en dag en nacht he Pfff zijn geen spelletjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen, AR sterkte... Borretje ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Gestopt, gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van, een die je je wil, en vooral kan, herinneren. Walvis ook gefeliciteerd, heb geloof ik nog niet de eer gehad je te spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Een goedemorgen koffieleuten, ik heb al een een paar dagen geen koffie in de ochtend want mijn senseo is stuk en ik heb geen zin om op andere wijze even koffie te maken. Ja, ja ik weet het, het is niet de beste koffie, maar ik ben een gemakmens. En doe dan wel eens wat concessies aan de kwaliteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen Jaap, Je laatste dag vandaag, maak er een mooie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Nou, ik blijf nog wel even bij het bedrijf hoor, alleen weer in de functie die ik voor deze twee weken ook deed. Wel zo rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Maar zal alles voor mijn collega pico bello in orde maken dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Zo, ik ben er weer vandoor. Net licht nog, op deze laatste zomerdag. Bor, sterkte vandaag. En wat er ook gezegd wordt, de waarheid is altijd toch net even anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 moggeuh Jaap, tjah ik zit ook aan koffie uit een pot hoor, nog makkelijker. En best te drinken die clapuitchina ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ben vandaag de hele ochtend onder de pannen, moet dus afwijken van mijn dagelijkse regelmaat. Merk dat ik dat niet zo fijn vind:huh: Schiet er eigenlijk van in de stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen, Jaap fijne dag vandaag! volgens mij ben je al weg Albert sterkte vandaag, Bor jij ook succes en sterkte vandaag. Gestopt gefeliciteerd met je verjaardag :moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 graag Miranda, moggeuh Sha lief nichtje ook bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen frummels, Terug van weggeweest. Na een moeilijke tijd weer de rust om weer op het forum te komen! Ook een terugval gehad maar vandaag alweer dag 6 dat ik gestopt ben. @Gestopt van harte gefeliciteerd @AR, heel veel sterkte vandaag. Hou je goed! @Bor, Heel veel sterkte bij de rechtbank en hopen op een goede afloop!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hèle grote bak neef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Aicha, leuk je weer te zien was je terugval niet te voorkomen geweest door eerder hier te komen? zodat wij je hadden kunnen weerhouden om toch die eerste te nemen? vandaag je 6e dag lees ik....dus het begin is er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Aicha, dag 6! Welkom terug. Stick with us, zou ik zeggen. Hier is op het forum is koffie! Gestopt, feli's vandaag. Taartjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 En een kaarsje brandt, AR. Het wordt vast een waardig afscheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Net even op de kilodraad gekeken jij mag wel een taartje vandaag Gwen ik sla nog maar beter even over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Sha, Tina en jij krijgen nog een bikinimomentje! Nog 10 nachtjes slapen? bliss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen luitjes. Eerst maar even een bakje koffie. ben een beetje laat, maar was ook zoooo moe gisteren. AR veel sterkte vandaag met het officiele afscheid van je moeder. Ik hoop dat het een gebeuren zal zijn waar je met warme gevoelens aan terug denkt. Bor sterkte bij de zitting vandaag. Zal aan je denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goeiemorgen mensen, vandaag officeel herfstig:rose: wel droog gelukkig. even bijlezen en dan volleytraining en vanavond een tournooi. AR en Bor: houd jullie taai:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen Allen! AR heel veel sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Morgen begint de vendemmia, de grote druivenpluk, hier in het dorp. Ik mag weer meedoen,dat moet ik geloof ik zien als een eer, als Hollandesa. Er is niets romantisch aan hoor. Omgeven door wespen, in een onmogelijke houding, met plakkerig sap dat je oksels insijpelt... En als het aperitivo voor de lunch losbarst peer ik 'em. Beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Gwen, nog 6 hoor!!!!!!!!!!!!!!!!! :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden