Spring naar bijdragen

dinsdag 25 september 2012


Gast Dinah

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond allen,

Hier een drukke dag gehad: man is met de auto meegegaan naar fysiotherapie, daarna boodschappen gedaan en gegeten en daarna het oude dametje bezocht in het revalidatiecentrum.

Ik schrok van haar. Ze is geestelijk achteruit gegaan, vermagerd enz. maar ze was heel blij me te zien. Het zat me niet lekker dat ik haar daar nog niet had kunnen opzoeken, dus blij dat het nu gebeurd is.

@ Nessie: wat fijn dat je deze hele ellende nuchter kunt doorstaan. Je ziet nu zelf ook dat het beeld dat hij van je geeft, voor geen meter klopt. Gooi het verdriet er maar uit, dat lucht op.

Ook dit is een rouwproces, maar kies voor jezelf! Ik hoop dat een neutrale derde erbij kan zijn als die spullen opgehaald worden. Mocht je handtastelijkheden verwachten, sein dan de politie in met de tijd van de afspraak.

@ Borrie: ik las van je moeilijke dag. Je laatste posting klonk alsof het weer een beetje gezakt was. Je weet waarvoor je het doet en je redt het, dat weet je zelf. Zeggen hoe moeilijk je het hebt is precies waar dit forum ook voor is! :heart:

Morgen gaat het vast beter.

@ Travel: wanneer had je je schilderclub? Wat vonden ze van je werk?

@ Zonnetjes: 3 maanden alweer. Geweldig en dat onder die moeilijke omstandigheden. Slinger verdiend: :present::light::moon::present::light::moon::present::light::moon::present::light::moon::present::light::moon::present::light::moon:

Nu eerst maar weer eens wat doen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nessie probeer te stoppen joh, dit is geen goeie tijd om nu te gaan drinken. Minderen kun je alleen als je de stress en alle andere nare dingen, nuchter ook aan zou kunnen, dit gaat fout ben ik bang, drinken omdat je je rot voelt is niet goed. Maar het is jouw keuze, ik hoop dat je sterk blijft.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben ook weer even on-line:)

Lytse, morgenavond ga ik weer naar de schildersclub.

Heb er gisteren nog een paar uur aan gewerkt maar worstel nog met 2 stukjes, krijg het niet naar mijn zin, dus morgen ter bespreking en dan afmaken.

Vanavond naar de film De Verbouwing geweest. Hij is wel goed, goeie acteurs, maar echt een bioscoopfilm vond ik het nou ook weer niet, eerder een tv film maar goed. Altijd leuk de bios.

Er was 1 echt schrikmoment, ik gillen. Schrok me een ongeluk. Mijn collega's klagen:D

De man des huizes heeft een drankprobleem, je wordt misselijk als je het ziet.

Mocht er al trek zijn dan gaat ie daar wel van over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Vandaag nog te druk geweest met broers en zus,

we moeten elkaar even steunen waar nodig, en als ik niks lees bel ik wel.

Zeker naar mijn zus, die er dag en nacht voor mijn moeder was, en die ook de hele begrafenis heeft geregeld.

Respect heb ik voor haar, en ik hou van haar

Laat me maar even, moet even.

Love ye Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...