Lytse Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Hallo Kirky, Long time, no see! Voor allemaal: ik het het feest vanavond goed doorstaan en kan me dus droog afmelden. Te laat om alles van vanavond nog bij te lezen. Welterusten en slaap allemaal lekker. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kirky, leuk je even te zien Gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Hoi allemaal, Ik ben gegrepen door de griep. Geeft niet kom ik wel weer te boven. Ik drink niet en dat is het belangrijkste truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kirky, goed je terug te zien. Toen ik nog niet de moed had om over de drempel te stappen en me hier aan te melden, heb ik lang meegelezen en vaak moest ik om je lachen. Als ik zag dat jij er was, vond ik dat leuk, jouw humor ligt me. Maar ik heb ook met je meegeleefd met dat gedoe met het CBR, ongelooflijk zo moeilijk als ze het je gemaakt hebben. En nu blijkt dat je er nog lang niet vanaf bent, vroeg me net af wanneer dat dan zou zijn, toen je 10 jaar had geschreven. Ik hoef je niet te vragen om niet te vergeten hoeveel moeite je hebt moeten doen om het roze papiertje en je baan te krijgen. Dat moet toch wel een hele sterke stimulans zijn. Bovendien heb je bewezen dat je het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kom me even droog afmelden en denk aan 2 zaterdagen terug, dat was de laatste keer dat ik dronk met als gevolg dat ik de dag erna wanhopig m'n maatje heb gebeld. Want het was niet alleen de zaterdag dat ik gedronken had. Wat trek betreft valt het me ontzettend mee, dat mag ook wel eens na al die stoppogingen. Wel heb ik nog steeds hoofdpijn en ben erg moe. Kan je nagaan hoe lang het duurt tot je lichaam weer enigszins hersteld is. Een doel heb ik niet, want daar liep ik steeds op stuk, dus ik neem het per dag en schrijf me in op het dagpact, want dat neem ik zeer serieus, anders heeft het voor niemand meer zin. Hoewel ik de laatste zal zijn die iemand die het niet heeft gehaald iets kwalijk te nemen of zo. Weet niet goed hoe dat te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 AR gaat het weer een beetje, behalve de griep? Het lijkt wel of dat al weer rondgaat. Ik heb het volste vertrouwen in je, je hebt het al vaker heel lang volgehouden en dat je nu een keer wat gedronken hebt, is te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kom me ff droog afmelden. Vergeet ik nog wel eens.... Had een goede avond en visite zonder drank! En eerlijk gezegd, miste niks! Morgen 10e dag, goh, dat het bestaat! Heb verder niet bij gelezen, maar hoop dat iedereen goede dag had. En zo niet, morgen gezond weer op! Aldus, "Sonja" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kirky, ik vind je een toffe vent, ook zoals je met je werk bent, maar soms vlieg je wel iets uit de bocht voor wat betreft de regels hier en dan heb je de poppen aan het dansen en moeten we je een tijd missen. Dus : gedraag je ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kan niet, dit is een anoniem forum. Hoe is het met je kleinkind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Dat is fijn Kirky, want daar heb je genoeg kopzorgen over gehad. En voor de zoon zal ook wel een oplossing komen. Ik heb 4 zoons en kan je verzekeren dat het nog erger kan. Maar je moet er maar mee dealen, je hebt het niet voor het uitkiezen. Ik heb wel alles gelezen, maar vraag niet hoe, was soms meer dan een maand achter, want als ik dan op vakantie was, wilde ik toch bijlezen. Tegenwoordig worden er geen 30 pagina's meer volgeschreven, maar er zijn wel veel meer draadjes. En niet te vergeten een hele nieuwe aanwas, die vaak een hele frisse wind laten waaien. Ik vraag me af of het komt doordat er eindelijk eens wat minder taboe op dit onderwerp rust, of dat mensen beter voor zichzelf willen zorgen en hun problemen aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ja, dat ga ik ook doen, want wil niet een halve mooie dag morgen missen. Heb de was alvast startklaar om opgehangen te worden, want die nwe wasmachines doen er zo vreselijk lang over. Wind en zon zijn gratis. Wel te rusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Nice. De koning van de dieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen gefrummelde, Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties, belangstelling, mailtjes etc. dank jullie wel Gistermorgen begon het eigenlijk pas echt tot me door te dringen waar ik eigenlijk de laatste tijd in 'verzeild' ben geraakt of hoe je zo ook iets zegt. Is me toch niet helemaal in m'n koude kleren gaan zitten merk ik nou ja, tis niet anders hè ben verder weinig achter de pc en tablet af en toe kijk ik eens merk dat ik het vermoeiend vind of ben al weer vergeten wat er geschreven stond komt wel weer Verder moet ik rustig aan doen kan eerlijk gezegd ook niet veel anders momenteel buikpijn is dragelijk en slik alleen paracetamollen vergeleken bij afgelopen week is deze pijn echt helemaal niets!! Wens jullie een fijn weekend en als ik me weer wat toffer voel kom ik wel weer En doe je wat je wilt doen betreft alcohol voor mij houdt dat ook vandaag weer in dat ik de eerste niet neem! Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Originally posted by: Smikkie Originally posted by: kirkyAch Jessy, Als je een tijdje droog staat kom je tot de ontdekking dat feestjes zonder drank net zo leuk zijn en dat de avonden ook gewoon weer de avonden worden.quote> Voor mij is dat absoluut niet waar, die feestjes zijn absoluut niet even leuk, totaal niet!Wel fijn dat jullie dat zo ervaren.Jessy ik snap je.Kirky waarom toch behoefte om terug te komen hier?quote> Smikkie,wat ik me nu meteen afvraag bij jouw posting isis het nu daadwerkelijk de drank dat de feestjes niet meer even leuk zijn?of ligt hierbij toch niet iets in jou zelf?ik kan alleen naar mezelf kijken als ik hierop zegals een feestje niet zo leuk is als ik zou willen...ligt het grotendeels in mij ben ik achterof ik ben zelf al niet helemaal in de stemming voor gezellig zijnof het gezelschap is niet wat ik ervan hoopteof het feest is op een 'niveau' gekomen waarin ik niet meer wil verkeren(bedoel ik dus mee gelal, slap ge-ouwehoer en geen normaal gesprek aan kunnen gaan)was even een leuke overdenker voor mevoor mezelf kom ik er dan wederom op uitdat ik toch echt zelf invloed op mijn stemming heb tijdens een feesten drank het zeker niet gezelliger zou maken.Dag Smiksel, tot gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Fijn van je te horen, Sha. Je schrijft alweer helemaal "des Sha's". Het is niet niks wat je afgelopen week overkomen is. Het besef van het feilbare lichaam, zoiets. En nu rust dus. Heel veel beterschap! (stel je voor dat je bij dit alles ook nog had moeten drinken...) Gelukkig is de pijn afgenomen. En de "nuchtere feestjes" discussie doen we nog een keertje over op de DD! Ciao! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Sha meid, je bent wel tot rust veroordeeld nu he, vreselijk voor zo'n bezig bijtje als jijtje:heart: Smikkie als ik bovenstaande lees, dat is dat voor mij een bevestiging dat ik je veel liever zonder drank in je donder lees. Het maakt niet het beste in je los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden