albertina Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen luitjes, spijkers en kruisigingen, een hond waarvoor betaald moet worden als het beest is weggelopen? Bolletje gaat met de boot dwars door Schotland, ik moet vast nog even goed wakker worden. Von, gezellig dat je er weer bent. Zo en nu koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: igordan gaat ie door naar de frietzaak diesel....quote> tjah en dan hangt tie natuurlijk, net over de grens, in zo'n frietkot, ja ja zo zonder pas he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Spinnen Iggy en jij sportschool? samen met Yvonne natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: YvonneGoede morgen appel, jane en bol.... Appeltje, ik denk dat het gevoel er best nog is bij die mensen, maar dat ze misschien al te vaak hebben meegemaakt dat mensen gewoon niet willen betalen, er zich goedkoop van af willen maken. En dat gaat dan uiteindelijk ten koste van mensen die het geld écht niet hebben.quote> is spijker op z'n kop Vonnn, al is er natuurlijk altijd een maar he.Maar is dus het hele probleem hoor, maar nu ook asiel osten weer erbij hond nie vrolijk etc etc. Maar wel te danken aan medemens he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Hier worden soms acties ondernomen omdat de DA ook in zwaar weer zit financieel; ik kan me voorstellen dat ze dan ook die zekerheid nodig hebben om de kosten die ze ook echt maken door te berekenen. Het is een trieste tijd om menselijk te blijven als het om een centenkwestie gaat. Bol hoe gaat dat bij jullie? Ook eerst dokken voor je je beessie terug krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 mooi zeg Boll, kan me voorstellen dat dat geweldig is. Thjah en al die dromen zeg, tjah net volle maan geweest he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ha Bor, alles wel goed gegaan met je of had je even forumpauze nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Borr waar dan precies ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ja Diesel, dat is ook zo, daar word je niet vrolijk van. En zowel de DA als de asielen draaien voor het overgrote deel op vrijwilligers en het is daar geen vetpot, vandaar die bijdrage die gevraagd wordt van de eigenaren. Maar het blijft heel heel ellendig voor Kame, ben ik het helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: jane4Sinnen Iggy en jij sportschool?samen met Yvonne natuurlijk:Dquote> Uhm... sinnen???? ik vat um even niet helemaal Jan, Of eigenljk helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 overigens ook een heel goede morgen voor Tina en Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 solly:D p-tje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Bor, Hopelijk heb je af en toe windje mee. En fijn dat je het droog houd. Was je ons even zat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 haha jane dat redt yvonne niet hoor. dan kun je ze bij elkaar vegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Een bakkie Tinus? Moghu Borrie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Dank je Bol, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 "It's a Sin" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Hahaha... ik had um echt niet door.... Maarruhhhh Igor, beetje meer respect he? Maar inderdaad spinnen.... één keer gedaan, indertijd helemaal ongetraind en meegedaan met een groep die het al een half jaar deed, ik heb het volgehouden de volle drie kwartier, maar dacht echt dat ik dood ging. Was ééns en nooit meer, zet mij maar lekker op de loopband Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen! Vandaag neem ik de eerste niet, en nu heel snel naar het werk! Tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 O Borrie die gedachten van "Die heeft gedronken dus......"Ken ik maar al te goed. Had dit in het begin ook wel eens. Nu weet ik dat dat alleen maar een goeie smoes zou zijn om het zelf ook te doen. Laat je niet meeslepen door die gedachte meid. Denk aan je kind. Maar dat zal je zeker wel doen, je houdt het nog steeds droog hé? Je vind je kind veel belangrijker dan die rotdrank. En accepteren dat je nooit meer kan drinken. Nooit meer Werk ze Gabs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeKamé wij hebben ook van die bekende weglopertjes, das vervelend voor de eigenaar maar ikzelf denk dan toch altijd, zorg dat ie niet weg kan lopen. Kost misschien ook geld maar dan ben je van het gedonder af.Kan hij ergens door dan?quote> Bol, we hebben een complete omheining met een poort, alleen was die poort niet op slot.Met dit mooie weer, komen er vriendinnetjes langs, via achteren, kan er ook niets aan doen dat dochter die heeft;)Normaal gesproken zit de hond dan in de bench, het was gisteren geen normale dag, zelf was ik weer naar de SEH, man was even douchen, hond niet in de bench, kan door het kattenluikje, poort stond open, weg hond.Hier weten ze dat wij wel betalen, ze kennen ons, dat maakt het allemaal erg vervelend en voelt niet prettig, zeker als je zelf met oplossingen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: borretjeDAGPACT Hanneke Marc Albert Lytse Apple LadyN BorJoyquote> Goedemorgen allen!Eerst maar eens koffie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kamé kun je dan niet zo'n veer op de poort zetten? Dan gaat ie vanzelf dicht als je hem open laat staan. Of hem echt leren om niet door die poort te gaan als je er niet bij bent. Duurt even maar het kan. Ja het blijft vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Bol, thanks, dat is inderdaad een goed idee, enne dan zo strak zetten dat hij dicht slaat tegen de hakken, zei mijn vader altijd als wij voor de zoveelste keer de buitendeur open lieten staan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kamé Zo mensen ik ga weer werken. Moeten eerst een schuur gaan afbreken en daarna op de amb. Heb er zin in. Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden