Spring naar bijdragen

1 okt 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Yvonne
Goede morgen appel, jane en bol....
Appeltje, ik denk dat het gevoel er best nog is bij die mensen, maar dat ze misschien al te vaak hebben meegemaakt dat mensen gewoon niet willen betalen, er zich goedkoop van af willen maken. En dat gaat dan uiteindelijk ten koste van mensen die het geld écht niet hebben.quote>

is spijker op z'n kop Vonnn, al is er natuurlijk altijd een maar he.
Maar is dus het hele probleem hoor, maar nu ook asiel osten weer erbij hond nie vrolijk etc etc. Maar wel te danken aan medemens he
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier worden soms acties ondernomen omdat de DA ook

in zwaar weer zit financieel; ik kan me voorstellen dat ze

dan ook die zekerheid nodig hebben om de kosten die ze

ook echt maken door te berekenen. Het is een trieste tijd

om menselijk te blijven als het om een centenkwestie gaat.

Bol hoe gaat dat bij jullie? Ook eerst dokken voor je je beessie terug krijgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Diesel, dat is ook zo, daar word je niet vrolijk van.

En zowel de DA als de asielen draaien voor het overgrote deel op vrijwilligers en het is daar geen vetpot, vandaar die bijdrage die gevraagd wordt van de eigenaren.

Maar het blijft heel heel ellendig voor Kame, ben ik het helemaal mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha... ik had um echt niet door....

Maarruhhhh Igor, beetje meer respect he?

Maar inderdaad spinnen.... één keer gedaan, indertijd helemaal ongetraind en meegedaan met een groep die het al een half jaar deed, ik heb het volgehouden de volle drie kwartier, maar dacht echt dat ik dood ging. Was ééns en nooit meer, zet mij maar lekker op de loopband :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Borrie die gedachten van "Die heeft gedronken dus......"Ken ik maar al te goed. Had dit in het begin ook wel eens. Nu weet ik dat dat alleen maar een goeie smoes zou zijn om het zelf ook te doen. Laat je niet meeslepen door die gedachte meid. Denk aan je kind. Maar dat zal je zeker wel doen, je houdt het nog steeds droog hé?

Je vind je kind veel belangrijker dan die rotdrank.;)

En accepteren dat je nooit meer kan drinken. Nooit meer

Werk ze Gabs.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Kamé wij hebben ook van die bekende weglopertjes, das vervelend voor de eigenaar maar ikzelf denk dan toch altijd, zorg dat ie niet weg kan lopen. Kost misschien ook geld maar dan ben je van het gedonder af.
Kan hij ergens door dan?quote>

Bol, we hebben een complete omheining met een poort, alleen was die poort niet op slot.
Met dit mooie weer, komen er vriendinnetjes langs, via achteren, kan er ook niets aan doen dat dochter die heeft;)

Normaal gesproken zit de hond dan in de bench, het was gisteren geen normale dag, zelf was ik weer naar de SEH, man was even douchen, hond niet in de bench, kan door het kattenluikje, poort stond open, weg hond.

Hier weten ze dat wij wel betalen, ze kennen ons, dat maakt het allemaal erg vervelend en voelt niet prettig, zeker als je zelf met oplossingen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...