Spring naar bijdragen

2 oktober 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het volgende:

Ik heb bij prive berichten exporteer berichten gedaan.

Eerst geoefend, alle berichten geselecteerd en exporteer.

En toen vond ik mijn berichten netjes onder elkaar terug.

Nog een keer maar nu met de fuktie, exporteer en verwijder de berichten meteen van de site.

Ook goed gelukt en kreeg de berichten opgeslagen op een nieuwe pagina netjes onder elkaar te zien.

Pc afgesloten en weer opgestart, ingelogd bij ADB op exporteer berichten geklikt en alles is weg, foetsch, verdwenen.

Wie weet hoe het anders moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmiddags!

Even een middag relaxen hier. Extra gewerkt afgelopen week en een andere baan, die ik zomaar aangeboden kreeg, overwogen.

Daar kreeg ik helemaal de zenuwen van. Het leek me heel leuk maar het was gewoon veel te ver weg. Ik dacht eerst ach dat went wel maar vannacht lag ik de hele nacht wakker met de zenuwen. Dat heb ik niet zo gauw. Dus naar de signalen geluisterd en de baan afgezegd.

En nu voel ik me zo opgelucht dat ik het niet heb gedaan, en besef me dat ik het in mijn huidige werk nog helemaal zo slecht niet heb.

Pfoe.

Verder denk ik in stilte nog best veel aan mijn moeder. Een half jaar alweer, net als bij Smikkie. Niet te geloven.

Geen trek in drinken, dat zou het niks beter maken, integendeel.

Dit is niet bedoeld naar Smikkie, alleen maar hoe het bij mij is.

Ik tel mijn zegeningen, en dat zijn er best veel. Kleine en grote dingen. Dat helpt mij om me goed te voelen. Soms dreigt die donkere onderstroom me mee te willen trekken. Ja ik heb dat ook. Maar ik weet dat het niet klopt. Het leven is er ook voor mij.

Diesel alweer een jaar? Mooi man.

En Emma, niet te hard werken, leg de lat niet te hoog voor jezelf.

Iedereen heeft zijn eigen grenzen en beperkingen en ik denk wel eens dat we die juist maar beter kunnen respecteren. Mogen zijn wie je bent, zonder aan een of ander maatschappelijk ideaal te hoeven voldoen. Dan kan je lampje stralen op eigen sterkte.

Mensen fijne dag :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate,

geweldig dat je naar je "onderbuikgevoel "geluisterd hebt.

Als je er wakker van gaat liggen, zit er iets niet goed weet ik nu uit ervaring.

En ja, grappig he, dat je dan ineens veel meer waardeert, met wat je nu wel hebt.

Ik zie zulke dingen maar als een mooie levensles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapilos,

Ja jij hebt dat ook pas meegemaakt he.

Ik moet nu soms voor een afspraak een eind op pad en daar baal ik soms best van. Maar in die nieuwe baan zou ik elke dag een heel eind reizen en in de file staan. Dat wordt op de lange duur slopend.

Nu lijkt mijn huidige werk weer prima. Niet altijd makkelijk, maar daardoor leer ik ook wel weer veel, hoe met situaties om te gaan.

Jouw werk gaat ook vast wel weer beter lopen als je er weer meer inrolt. Geniet ook nog maar even van de vrije uurtjes. Maar je bent een actief mensje he, liefst druk bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kate,

Ben het liefst, lekker bezig.

Vanochtend een oude client terug.

Geweldig, hoe ze reageerde, dat ik weer terug was.

Toen dacht ik echt; Wat is dit toch leuk werk.

En als een nieuwe leuke baan voor jou zoveel extra reistress met zich mee brengt, wordt het al een stuk minder leuk.

Je hebt vast de juiste beslissing genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk he, Rapilos, die waardering.

Oeps Joy, ik had de comma's niet op de goeie plek gelezen. Ik las niet gedronken, maar je bedoelt dus wel.

Kirky weer terug! En nog steeds mopperen op de instanties :D

Mooi dat je er weer voor gaat, en niet alleen 'omdat het moet', maar voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kate,

Ik leef helemaal op bij het horen van waardering.

Net zoals ik soms helemaal in zak en as kan zitten, bij negatieve opmerkingen, of commetaar.

Ook niet helemaal goed natuurlijk, maar gelukkig ken ik mezelf inmiddels wel weer goed genoeg, om het weer te relativeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor felies en slingers :)

Tjah zeker in ut begin had ik jullie nodig hoor om toekomst de dingen te relativeren enzo.

De paar dingen die ik gedronken heb is misschien op een jaar 1 of nog niet eens "goeie" dagen daarvoor kwa hoeveelheid.

Wilde niets van pillen of andere zooi, want moest het zelf kennen, heee ben nie voor nix ooit, alweer bijna 25 jaar gelee, Draak genoemt he ;)

Nou lukt wel, moet wel oppassen ermee en das een reden om niet regelmatig iets te drinken, meestal alleen met feesten, begrafenissen, ceremanies of speciale dingen.

Oja grriep hoort daar ook bij, in een grog ;)

Wel drink ik veel me 0.0% in de ogen van mensen hier denk ik , maarja dan kan ik zo doorlopen en nee is zo dat daardoor voor mij de stap dichterbij is om een gewoon pilsje of borrel te pakken.

Nou Made, pfff stof van je af, ben je gek joh ;)

Nou wil wel speciaal (leuk he net een toespraak mezelf toegeeigend :), ach ik ben niet hierover begonnen, want zo belangrijk nou ook weer nie als ik elke dag het gevecht van vele hier zie. Maar speciaal "tante" Boll bedanken en nog een paar mensen vaak die me ff steun gaven (misschhien onbewust) met bv humor (thnx nichtjes) of 1 met droogstoppeligheid ;) . Lytse omdat zij vorig jaar ook dronk tegen de pijn in haar rug en ik knap vond hoe zij minderde. Maar zag wel in dat ik dat nie zou kunnen de eerste tijd, dan was er zeker een verval gekomen, wist ik . Dus stoppen en nu , pff nie extra energie maar ook nie kater nie (ben ook tenslotte nie voor nix allergies voor katten, tjah waarom dan deze vrouw ? ach :) LOL)

Nou wou jullie allen maar ook bedanken,

Bedankt en blijf zelf ook wakker

nie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat gevoel kan ik dus niet verkroppen voor mezelf. Want hoe kwaad ik me kan voelen dat hij me in de steek heeft gelaten, het vreet enorm aan me en begrijp hem. Ik luister naar muziek en teksten en ja Jane. Leave the light one!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joy je bent supergevoelig nu,

misschien even wat eten en als er nog drank is, nu weggooien meis.

Ik lees wat je schrijft en je bent een eerlijk mens, zo heb ik je hier ook leren kennen,

maar drinken en impulsief handelen levert meestal geen winst op.

lees je onderschrift eens, de omstandigheden vormen je niet, je handelen is bepalend nu.

Na een poos niet drinken reageer je extra heftig, ik hoop dat je goed voor jezelf kunt zorgen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joy, onder je kwaadheid naar ex zit diepe pijn en verdriet

ik herken het zoo

het kost tijd om daar te komen

en er wat mee te doen of het een plek te geven.

Drank vertraagt het proces helaas, maar zet het niet stil,

dus er is niets rampzaligs gebeurd meid.

Maar herpak je en laat het niet dieper worden, des te zwaarder

het oplimmen uit dat bekende dal.

Wij kunnen hooguit een touw gooien en je helpen omhoogklauteren, maar jij

moet de inspanning leveren en het willen.

Ik moet nu weg, heb een volleywedstrijd,

lees je later op de avond nog hoop ik.

sterkte meis:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...