bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Gaat het weer een beetje makkelijker Borrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen allemaal. Sinéad O'Connor - Troy (Live) DAGPACT: Hanneke Albert Lytse LadyN Hopeful Miranda Rosa Bor Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 zo tijd om me 'nuttig' te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Dank voor de koffie Gwen!!! Kan er gelijk tegenaan :-) Fijn om welkom geheten te worden door jullie doet goed. Ga nu even aan de slag maar ben later terug. Fijne dag allemaal. Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Koffie ?? Waardatte ?? Goedemorgen forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Awel, speciaal voor jou borrie, even op mi jn hoofd staan en een achterwaartse koprol maak, terwijl ik met mijn voet een tafeltje raak en ik de afstandsbediening op mijn hoofd krijg. Al aan het lachen ? :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goeie morgen lieve Marc. Ik hoop dat je vandaag inderdaad niet vergeet even te lachen. doe het maar in de spiegel Borrie. En geef ook maar gelijk een knipoogje naar jezelf. Moggel Rekel. Hoe is het met de verbouwing? Ben je al een beetje opgeschoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hey bollie, was even aan het teruglezen Tja, buiten de fundering nog niks meer gebeurd. Ik ga vandaag eens polsen wanneer ze verder komen werken Heb wel samen met vriendin nieuwe tuinplaten neergezet, want de oude vielen haast uit elkaar. Heel ander zicht zo. Ze is ook voor de 2de dag opnieuw uit werken en het voelt goed aan. Ik krijg nu opnieuw weer wat tijd voor mezelf Telepathie borretje, jij en ik Jaap, nieuw huis gekocht ?? Dat is best spannend hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 moggeuh Boll en Borr en tuurlijk al de andere, met name Serra van harte welkom hier, zeker als nieuwe in een soort van chaos die zichzelf heel snel zelf duidelijk maakt hoor. Borr jij dacht toch altijd aan ons Will, was er anders vanochtend dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen gefrummelde ik bleef steken bij Draak zijn posting over zondag ik dacht eerst maar terug te gaan lezen maar bij de draad van gisteren bleef ik hangen bij Marc zijn eerste muziek en zat spontaan te janken hier aan tafel dus ik ga nog even helemaal niets terug lezen even beter voor nu begin de dag met een lach...toch! Serra welkom evenals A3 en voor wie ik nu vergeet Tina, ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen doen wat het beste voor jezelf voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Moghu Drakie. Heb je al eikeltjeskoffie op? Dat schijnt erg lekker te zijn. sha. voor jou een stevige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Draakje, moggghhheeeee (zeg ik dat goed ?) Hoihoi Sha, wenen kan helend zijn. Het mag alleen niet te lang duren natuurlijk. Ik ga zondag niet teruglezen. Zie er geen meerwaarde in Mag het ook gewone koffie zijn bollie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal.Sinéad O'Connor - Troy (Live)DAGPACT:HannekeAlbertLytseLadyNHopefulMirandaRosaBorSerraquote> truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 morgen allemaal, koffie is op denk ik, neem ik maar thee. Serra welkom, ik kon in het begin ook niet iedereen uit elkaar houden hoor. Komt wel. Sha, rustig aan he. Ga zo in de benen, cursus foto bewerken, met zoon naar ziekenhuis en zus bezoeken. Gevuld dagje dus, zonder de eerste te nemen. Tot vanavond of morgen, iedereen fijne dag van:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 ook goedemorgen allemaal een fijne zonnige dag gewenst liefst helemaal droog zonder regen en zonder drank maar als het moet dan alleen de regen!!! zullen we er maar weer voor gaan? ik sta nu 2 dagen droog en dat vind ik al best knap!! moet mezelf toch een veer in de k... steken? gr. maar weer truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 DAGPACT: Hanneke Albert Lytse LadyN Hopeful Miranda Rosa Bor Serra Truitje Will Verder wil ik alle nieuwkomers ook even van harte welkom hier heten. Ik ben misschien wel niet meer zo heel veel aanwezig, maar daarom niet minder van harte Groot gelijk borrie, ik zou zeggen, ik kom je rug even wassen, maar met een plaasteren hand is dat schier onmogelijk hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goeiemorgen mensen, even bijlezen en dan mn eerste 55+ trainingsles om toch wat beter met de pc om te leren gaan. ik kom er niet meer onderuit nu ik een paar blz voor een glossy moet aanleveren voor een vriendin. pfffffffffffffffffffffffffffffffff maar ja het houdt me van de straat en van de fles he:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Borrie heerlijk toch om eens zomaar op een gewone dinsdag lekker in het bad te stappen doe je goed!! Zonnetjes, sterkte en succes met je zoon zometeen Truitje, zorgen dat je geen drank in huis hebt en vandaag de eerst niet nemen dan heb je er morgen 3 dagen opzitten en dit iedere dag herhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Oeps...Jane da's waar schiet me nu te binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 ha ha Shahire, bedankt voor de tip!! Ga ik opvolgen!!!! gr truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Zo, even verder pc's bouwen (lukt nog net) Blijf hier wel wat rondzwalpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Frummers, goede, droge dag. Ik mag weer naar mijn wekelijkse meeting! Ik ben zo gelukkig dat AA overal ter wereld bijeenkomsten heeft. Sha, AR, beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Trui en nu doorzetten hé? Jij maakt die keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden